wtorek, 28 lutego 2012

Balerinki - domowe ,dzianinowe

Nie wiem jak u Was, ale u mnie powrót zimy.
Już było tak ładnie, słoneczko, cieplej, wiosna w sercu i za oknem,
a tu dziś śniegu napadało, wieje, zimno brrr ....
Balerinki - takie domowe zrobiłam w zeszłym tygodniu, myślałam, 
że zbyt długo ich nie ponoszę i poczekają do jesieni, a tu proszę- niespodzianka ;)
Mam nadzieję, że to jednak tylko chwilowy kaprys, zdecydowanie wolę cieplejsze dni.
Spody wycięłam z filcu.
Wyszły takie trochę nierówne - jak to prototyp ;)
Ale są wygodne i milutkie.



Dla znajomych zrobiłam z filcu podkładki z dodatkami czerwieni,
 przetestowaliśmy je w sobotni wieczór, sprawują się dobrze :)


Na dziś to wszystko, zmykam bo czeka mnie jeszcze spotkanie w sprawie pracy,
 troszkę mi dziwnie,bo to zupełnie coś nowego i trzeba będzie sporo innych,
nieznanych mi rzeczy się nauczyć, ale cóż na naukę nigdy nie jest za późno ;)
Miłego popołudnia :)

12 komentarzy:

  1. Piękne....cudeńka wręcz;)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)Zapraszam do zabawy blogowej w moim poprzednim poście. Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. śliczne baleriny,
    to niesamowite, bo ten sam pomysł wpadł mi do głowy tydzień temu, ale nie mogłam dostać filcowych wkładek do butów, dzisiaj znalazłam na targu. Tylko ja moje spróbuję zrobić na szydełku.
    Twoje są piękne
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy podobne myśli ;)
      Ja jednak druty wolę niż szydełko, choć właśnie dziś robiłam czapeczkę dla odmiany na szydełku.
      Balerinki na pewno wyjdą Ci piękne :) Pozdrawiam

      Usuń
  3. Dziękuję za miłe słówka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ piękne te ciapki.Jeszcze takich nie widziałam. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajniutkie ciapciuszki,idealne na chłodniejsze dni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje paputki są naprawdę urocze!!! Chce się je wziąć, ubrać i nigdy nie rozbierać:DDDD Gratuluję pomysłu i bardzo estetycznego wykonania! To paputki marzenie jak dla mnie:DDDD
    Serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, bardzo przyjemnie się ich używa :)
      Pozdrawiam ciepło

      Usuń

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Dziękuję za Twoje kilka skreślonych słów ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...