czwartek, 23 lutego 2012

Kwiatuszki , kwiatki - filcowe podkładki

Takie rzeczy powstają w mojej głowie z potrzeby chwili .
Za sprawą mojej kochanej Drugiej Połowy stół w kuchni zmienił barwę ,
 dostałam też tak bez okazji nowy stół do pokoju - surowy , ciężki z grubych desek ,
zrobiony własnoręcznie przez męża.
 Myślę ,że poświęcę mu jakiś post , bo praca to szczególna ,
tym bardziej jeśli wcześniej nigdy nie miało się do czynienia z wyrobem mebli ;)
 Wszystko zostało pobielone.
Stare podkładki nijak mi nie pasowały ,
a że ostatnio " zakochałam się " w filcu
dla kontrastu na nasze białe stoły zrobiłam podkładki z antracytowego filcu.
Obszyłam je jasno szarą włóczką , dorobiłam kwiatuszki ,
 dodałam koraliczki i mamy nowiutkie podkładeczki.
Duże posiłkowe i małe kawusiowo - herbatkowe ;)








Małe podkładki można powiesić w kuchni jako ozdobę.



A jak już byłam w galopie powstało tez etui na telefon ;)



Życzę wszystkim miłego dnia i witam nowych obserwujących :)


5 komentarzy:

  1. Ale sliczne! eleganckie na małą czarną:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super te podkładki. Podobają mi się filcowe, intryguje mnie filc. Ciekawa jestem nowego stołu, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super te podkładki, te duże i te małe;) etui też świetne;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję serdecznie :)
    Obawiałam się troszkę o funkcjonalność , ale zdały test bojowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. niesamowite, kawałek filcu, a taki sliczny!!

    OdpowiedzUsuń

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Dziękuję za Twoje kilka skreślonych słów ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...