wtorek, 27 listopada 2018

Czapki , chusta ...jesienne otulenie


Czapeczki na jesienną aurę .
Robione podwójną nitką , aby były grubsze.

Do kompletu chusta z chwostami w kolorze czapek .













Czapki powstały w kilku rozmiarach od tego maleńkiego dla noworodka 
do rozmiaru dla dorosłej osoby.


Wiem, wiem już prawie koniec jesieni , ale ja jak zwykle zapóźniona ...
mam nadzieję, ze niebawem uda mi się jeszcze trochę jesieni pokazać i tej cieplejszej dzianiny też :)

Pozdrawiam ciepło :)


48 komentarzy:

  1. Jakie to śliczne!
    Ta czapa jak korona!
    I ten szal/chusta!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko co robisz jest jednocześnie niezwykle stylowe i urocze! Piękne kadry, wybór włóczki, wzory...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :)m mam nadzieję, ze już niedługo przyjdzie czas, że pokuszę sie zrobić coś z Twoich cudnych włóczek :)

      Usuń
  3. Jeśli chodzi o czapki, to spory wybór mają też w sklepie online Sterkowski Ja jestem bardzo zadowolona z ich jakości.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja umiem tylko skarpetki zrobić :) Dziwne hobby jak dla mężczyzny, ale po co sie trzymać stereotypów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Sohbet ve chat yapmanızı kolay ve güvenli hale getiren sohbet odaları, sorunsuz ve kesintisiz Mobil Sohbet siteleri ile arkadaşlık ve yeni kişilerle tanışma imkanı.

    OdpowiedzUsuń
  9. هل تبحث عن افضل مراكز عملية شفط الدهون بالليزر في مصر معلومات هامه حول تلك شفط الدهون بالليزر  إجابة سؤال متى تظهر نتائج جراحة شد ترهلات الجسم والبطن بالليزر هي الأكثر تأثيراً في سرعة ظهور نتائج عمليات شفط الدهون نظراً لأن التعافي من آثار عملية شد ترهلات الجسم والبطن بالليزر تستغرق فترة زمنية أقل مقارنة بإجراء العملية عن طريق التدخل الجراحي.

    OdpowiedzUsuń
  10. Congratulations on your article, it was very helpful and successful. 4e8861fa81f75c87831f67367002bfc2
    website kurma
    sms onay
    numara onay

    OdpowiedzUsuń
  11. Thank you for your explanation, very good content. ade56f6ed047b0e582d3a059d278e353
    altın dedektörü

    OdpowiedzUsuń
  12. Nice post thank you Antonio

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekne prace! Ma pani talent, ja tez czasem lubię zrobić coś na drutach. Zawsze mam ogromna satysfakcje, jak skończę robić np. czapkę.

    OdpowiedzUsuń

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Dziękuję za Twoje kilka skreślonych słów ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...