czwartek, 16 lutego 2012

Cena rękodzieła

Dziś bardzo krótko , czasu brak - jak zawsze zresztą ;)
Ale dziś wyjątkowo go mało , terminy gonią , wizyta u specjalisty z dzieckiem -priorytet.
Ale kilka słów skreślić muszę.
Komentarz , który dziś dostałam troszkę mnie do tego popchnął , choć chodzi mi to po głowie od długiego czasu.
Każda osoba , która pracuje chce dostać dobre wynagrodzenie , szczególnie kiedy jak nam się wydaje dobrze pracujemy i wkładamy w to serce , spodziewamy się podwyżki , może czasem dobrego słowa. Chcielibyśmy , aby pracodawca nas doceniał. Kiedy tego nie robi denerwujemy się , zmieniamy pracę , mówimy jakiego to strasznego mamy szefa sknerę.
A co z nami , które robią coś odręcznie ?
Mam wrażenie , że ludziom wydaje się , że nie zabiera nam to czasu , nakładu na zakup produktów potrzebnych do wykonania danej rzeczy , czasu na pomysł,samo się robi.
Nie wiem czy potrafię to dobrze oddać.
Nie jestem pierwszą,którą to irytuje.
Tutaj przytoczę osoby , które wydaje mi się zrobiły to lepiej niż ja. 
yadis
artelis
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Dziękuję za Twoje kilka skreślonych słów ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...