sobota, 18 lutego 2012

Lala,laleczka,przytulanka

Troszkę to trwało.
Myślałam , próbowałam , prułam , dziergałam...........
Pierwszy raz robiłam na pięciu drutach , aby rączki i nóżki nie miały szwów.
Robiłam ją z głowy nie z szablonu. 
Matylda zrobiła jej biżuterię ;)
Wczoraj skończyłam.
Przedstawiam moją pierwsza lalę ,  imię nadał mąż - Elina się nazywa 
,choć moim zdaniem powinna mieć imię na literkę M , ale niech też ma wkład . 
Marcelina zrobiła zdjęcia.
Śmiejemy się ,że to nasza trzecia córka ;) 







Miłego weekendu życzę :)

Taka wesoła piosenka dla poprawy nastroju :)


12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedzinki i miłe słowo :) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Blogowanie jest tak wciągające, ze ani się obejrzysz, jak pochłonie Cię bez reszty:)) Wiem, co mówię, bo w styczniu zaczęłam i "przepadłam". Masz zdolności do drutów, będę tu zaglądać:) Pozdrawiam i dziękuję za wizytę.
    Tylko zlikwiduj identyfikację obrazkową (poszukaj opcji w starym interfejsie), bo strasznie utrudnia pisanie komentarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Masz rację z tym blogowaniem - wciąga ;)
      Już wyłączyłam tą opcję ,wdzięczna jestem za radę i odwiedziny.
      Miłego wieczoru.

      Usuń
  3. Piekna Elina, mam nadzieję, że będą nastepne, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzecia córka,jako żywo!Jakie to dla mnie odkrycie,że nie tylko można uszyć lalę!Cudnie Ci wyszła,taka przytulaśna!To mąż nazywa Twoje lale???Ha ha,fajna współpraca.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam :)

    zakochana w Aniołach z lnu i bawełny

    Dziękuję,pewnie kiedyś będą następne ;)

    umbrella

    Fajnie się ją przytula ;) A tak się złożyło,że mąż mój taka dobra dusza jest i wspiera mnie we wszystkim,w moich włóczkowych poczynaniach też i tak ją właśnie nazwał ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Elina powiadasz,no więc udała Wam się,, Córcia'' Elina :):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna:) i te kolorki...urocza;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję wszystkim za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Poprostu fantastycznie! pierwszy raz a takie cudo, nie mogę się napatrzeć:)

    OdpowiedzUsuń

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Dziękuję za Twoje kilka skreślonych słów ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...