poniedziałek, 6 stycznia 2014

Szara czapka .... rocznicowe candy :)


Ani się obejrzałam święta za nami, długi weekend prawie za nami ...
a 4 stycznia minęły dwa latka odkąd jestem tu z Wami ...

Kiedy zaczynałam nawet nie marzyłam, że ktoś będzie chciał oglądać to co robię,
a dzięki temu miejscu poznałam tyle niesamowitych osób,
wiele z Was dane było mi poznać osobiście, to naprawdę coś niewyobrażalnie miłego  :)))

Dziękuję Wam za odwiedziny, za ciepłe słowo skierowane do mnie,
 to daje tyle siły i wiary w drugiego człowieka i ogromnie dopinguje.

Mój świat jest bardzo prosty i takie też są moje prace.
Proste w większości szare ...  prezentem dla Was będzie :
szara czapeczka, która chyba najbardziej oddaje to co Wam tu pokazuję ;))



 

Zasady zabawy :
  *w zabawie może wziąć udział każdy, kto tylko ma na to ochotę
  *należy zostawić pod postem komentarz 
  *na bocznym pasku swojego bloga umieścić podlinkowane zdjęcie
  *osoby nie posiadające bloga mogą brać udział,
 dodając do komentarza swój adres mailowy
Będzie mi bardzo miło jeśli zechcecie mnie częściej odwiedzać i dodacie mój blog do obserwowanych :)
Można też polubić mnie na Facebooku 
Candy trwa do 9 lutego.
Zdjęcie do podlinkowania


 Zapraszam serdecznie :)







93 komentarze:

  1. 9 lutego mam urodziny, bloga i Twoje udziergi obserwuje już od jakiegoś czasu wiec zapisuje się, bo choć namiętnie dziergam czapki fajnie byłoby mieć czapkę zrobiona przez kogoś ;-) pozdrawiam i liczę na łud szczęścia...

    OdpowiedzUsuń
  2. Szybko się zapisuję, może wygram :)) Twoje candy przypomniało mi, że i ja niedługo kończę dwa lata. Czas wymyślić cukierki. Mocno pozdrawiam i miłego tygodnia, fajnie że taki skrócony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać STO LAT, STO LAT .....Dużo świetnych pomysłów, wielu fantastycznych czytelników i szczęścia, szczęścia, szczęścia. Co za faux pax.

      Usuń
  3. Kochana mnie tu po prostu zabraknac nie moze, w tej kolejce :) Kibicuje Ci od poczatku, Twoj talent pieknie dojrzewal na lamach bloga. Cudnie rozwinieta pasja i piekne rzeczy :) sciskam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejciu
    Zyczę nastepnych lat w blogowym swiecie i spełnia marzeń i duzo nowych pomysłów na czapki ;) są śliczne

    staję w kolejeczce ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam.Nie mam bloga,podpatruje i czytam.Mam nadzieje,ze dlugo bede podpatrywac... Ustawiam sie w kolejce po piekny produkt.pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  6. Olcia, ale Ty masz ładne "kamyki zielone":)
    No pewnie, że łapkę podnoszę po szaraka mięciutkiego, nie mogłoby być inaczej. Cudna jest!
    Pozdrawiam cieplutko, buziaki:**

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję rocznicy Olgo :) Może mi się poszczęści ??????Ustawiam się Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego z okazji takiej fajnej rocznicy :) a czapeczka jak zwykle pierwsza klasa.

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja dziś właśnie sobie uświadomiłam, że nie mam nawet porządnej czapki :) to się zapisuję - może akurat mi się uda choć raz coś wygrać ;) A i kolor taki bardzo "mój" ... :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję rocznicy :)
    Czapka marzenie, w moim ukochanym kolorku :) Było by cudownie gdyby była moja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. no to oby blog trwał kolejne cztery lata i dłużej :)
    a czapka.. pasowałaby mi :D tak jestem tego pewna, więc i ja się ustawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kawał czasu Olu :)) a czapka marzenie... a ja lubię marzyć :))
    no i się zapisałam :) z pozdrowieniami oczywiście :))
    Anetta
    losbursztynos@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie ukrywam, że szalenie podobaja mi sie Twoje wytworki - są takie jak lubie, i pod względem kolorystycznym i formy!! Z chęcia i z nadzieją na wygranie zapisuję sie na candy:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoje czapeczki uwielbiam i z przyjemnością podziwiam wyczyny Twojej pracy, nie wybaczyłabym wiec sobie gdybym w tym candy nie wzieła udziału :)))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie czapy a na drutach nie umiem dziergać... :( Ale za to mogę stanąć w kolejce na Twoją cudną czapuchę!! :D Pozdrowionka ślę i życzę kolejnych udanych blogowych rocznic! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dołączam do zabawy. obserwuję przez bloglovin, banerek w zakładce give away

    OdpowiedzUsuń
  17. Czapeczka superowa, wiec chetnie stane w kolejce, byc moze szczescie sie w nowym roku do mnie usmiechnie, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sto lat sto lat :) mnie też stuknie zaraz trzy latka więc jeszcze trzecie sto lat :) nawet nie marzę, żebym miała na tyle szczęścia by zdobyć czapę ale co tam szczęście ma "no limit" :) Pozdrawiam gorąco: wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja maniaczka czapek to biorę udział w zabawie, bo jestem już w niej zakochana... powodzenia w dalszym blogowaniu
    http://zkubkiemkawy13.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękna czapka - moje marzenie do nowego komina, który dostałam, więc ustawiam się w kolejce... A blog jeden z moich ulubionych:) Życzę wiele dobrego w Nowym Roku! (marysia.rossa@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  21. gratulacje i kolejnej takiej pięknej rocznicy życzę :)
    a szara czapeczka to kwintesencja Twojego bloga :) no i szarość mówi tu sama za siebie :)
    staję w kolejce i ja
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam szarości !!! czapka jest mega

    OdpowiedzUsuń
  23. na co dzień nie nosze czapek , ale ta jest taka śliczna , ze jeśli ją wylosuję to na pewno zacznę nosić :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniała czapka! Kupiłam dzisiaj druty bo dotychczas wierna jestem szydełku, ale zanim taką zrobię to trochę czasu minie, a tymczasem może u Ciebie mi się poszczęści ;))

    Pozdrawiam
    Joanna

    OdpowiedzUsuń
  25. Oluś ja w czapach nie chodzę ale tą od ciebie bym zakładała w te pędy...i do tego szara-boska;)))
    Ściskam;*

    OdpowiedzUsuń
  26. Witam
    czapeczka przepiękna
    ja również ustawiam się w kolejce
    dioddka1@gmail.com
    Pozdraqiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Chętnie przygarnęłabym taką piękną szarość :-) Uwielbiam takie nieskomplikowane formy.

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję Kochana kolejnego roczku :)
    To ja może zacznę chodzić w czapkach... zapisuję się!

    OdpowiedzUsuń
  29. no kochana :) gratuluję 3 rocznicy :) u mnie stuknął dopiero roczek :)
    staję grzecznie w kolejce, bo uwielbiam szaraczki wszelakie :) być może do mnie uśmiechnie się szczęście :)
    zapraszam na moje mini candy :))) muszę je przedłużyć :)))
    pozdrawiam aga :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Czy mój komentarz się opublikował???

    OdpowiedzUsuń
  31. Widzę, że nie ma więc piszę jeszcze raz:) Kochana życzę Ci wielu owocnych lat w blogosferze i nie tylko:)))
    I z przyjemnością staję w kolejce po czapkę:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wciąż mi coś przeszkadzało dotrzeć na Twoje candy. Ale jestem. Zapisuję się z radością i uwielbieniem dla Twoich rękodzieł cudnych! I życzę mnóstwa pomysłów, co by Ci czasu nie starczało na ich realizację! Już linkuję. :)
    dominika

    OdpowiedzUsuń
  33. ustawiam się i ja po czapeczkę :-)
    szarości uwielbiam :-) info na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękna szarość nie mogę się oprzeć :)i GRATULUJĘ ROCZNICY!!!!!!!!!3 latka to nie mało na blogowanie i to takie urocze :)
    Udostępniam na pracowniakatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ustawiam się w kolejkę, może tym razem szczęście mi dopisze :)
    Twojego bloga przejrzałam post po poście, uwielbiam go... Był pierwszym, który zaczęłam obserwować :) Twoje prace są naprawdę świetne.
    Pozdrawiam serdecznie i czekam na kolejne Twoje cuda,
    Ola

    PS. Szukałam banerka do Twojego candy tu na blogu i nie znalazłam. Może warto by było umieścić go gdzieś na widoku? :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękna szara, kocham taką kolorystykę z przyjemnością dołączę do chętnych

    OdpowiedzUsuń
  37. Lista już spora ale co tam...jesli szare zycie jest tak piękne jak szara czapka to tylko się cieszyc,bo czapa śliczna .Pozdrawiam serdecznie i będę obserwowac ,moze wygram.Aneta nanet75@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Oluś, Gratuluję Rocznicy:))))
    Z ogromną przyjemnością ustawiam się w długaśnym ogonku:)))
    Buziaki i miłego weekendu:)))

    OdpowiedzUsuń
  39. jaka śliczna czapeczka <3 bardzo chętnie zapiszę się na twoje kolejne candy ;)
    nicolawad11@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudowna czapencja :) Pasowałaby mi do płaszcza :P Super talent masz , chętnie zaprezentuję go na mojej głowie :) pozdrawiam i zapraszam do siebie http://madeinpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Czapka MARZENIE, więc MARZĘ, może moje MARZENIE się spełni:)

    P.S.
    Gratuluję rocznicy:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Kolejnych owocnych lat w blogowym świecie!!
    Ja chcę taką czapę i dlatego zapisuję siew kolejce, a banerek umieściłam:
    http://13oddechowpozniej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękna czapka i w moim kolorze, ustawiam się w kolejce i zapraszam do mnie na małe rozdanie, pozdrawiam :-) baner na kamilar.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. czapka jest cudna więc ustawiam się w kolejkę. proste jest piękne. małgosia. joshuamalgosia@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. ja tez staje w kolejce:-)
    ak8481@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. chętnie wezmę udział w zabawie, szary moje odwieczne marzenie... w tym dniu moja córka ma urodzinki może będzie dla nas podwójnie szczęśliwy gosia.dytman@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. o właśnie takiej czapki szukałam :D

    OdpowiedzUsuń
  48. zapisuję się ^^
    sheeeya@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Urzeczona prostotą i urokiem prac;-) gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  50. Genialna! Dołączam do zachwyconych chętnych :))

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja też staję w kolejce :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. ciekawie i pięknie tu = od dziś zostaję obserwatorem

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo fajny blog, obserwuję go od dziś.

    OdpowiedzUsuń
  54. oj cudowna ta czapucha - gdyby tak była moja ... :)

    OdpowiedzUsuń
  55. a co! tez zaryzykuje, szczęścia nie mam więc pewnie się nie uda ale warto spróbować ;) dopiero co trafiłam na Twojego bloga i jestem zachwycona tym jaki dar ma w łapkach, wielokrotnie próbowałam nauczyc sie dziergać na drutach - bezowocnie, robiłam natomiast miliardy supełków ! i w tym jestem mistrzem obłednym :D chętnie zostane Twoim podglądaczem ;)dzieje się tu duuużo dobrego :) pozdrawiam ciepło - http://mazgoo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. ja się oczywiście zapisuję :-) piękna czapka, z reszta tak jak wszystkie twoje wytwory :-) zwłaszcza sówka z ostatniego posta podbiła moje serducho :-)
    pozdrawiam cieplutko, Karola z http://du-perelki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Gratulacje z okazji pierwszej rocznicy!
    Z miła chęcią wezmę udział w zabawie, banerek u mnie na blogu w zakładce "wsze candy" i udostępnione na fb
    pozdrawiam serdecznie Kamila:)

    OdpowiedzUsuń
  58. Ilość chętnych powalająca, dołączam do ogonka :)))
    Gratuluję rocznicy bloga, jest cudny.
    http://alternative-diy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Gratuluję rocznicy i życząc kolejnych równie owocnych lat w blogowym świecie, zapisuję się na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  60. cudnie tu:) chętnie zostane obserwatorem jak i ustawiam się w kolejce po czape:):)gratulacje zokazji urodzinek:):)
    martyna69@go2.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. Ustawiam sie w kolejce i ja:) czapka rewelacja! Mój mail to dachny@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  62. Przepiękna ;o) w moim kolorze i fasonie, no ja muszę ja mieć ;o) Zapisuje się z radością ;o) Fantastyczny blog ;o)

    OdpowiedzUsuń
  63. Cudna :)
    absyntstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Ustawiam się w kolejce :)
    gogunia3@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  65. Uwielbiam szarości i drutowe warkocze. Na szydełku trochę działam ale drutów jeszcze nie używałam. Może kiedyś... A blog wspaniały, oby tak dalej:)
    calkieminna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Gratuluję rocznicy :)
    a do zabawy z przyjemnością dopisuję się, Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Gratuluję i chętnie zapisuję się do kolejki po tą piękną czapkę :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  68. qwidzę w tej kolejce kilka znajomych już twarzy ...no i w głowę zachodzę że mnie tu JESZCZE nie było :))))) pozdrawiam gratuluję rocznicy i ustawiam się po czapkę w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Trafiłam. Podziwiam. Obserwuję. Gram :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  70. Biorę udział! Super blog...przeczytałam wiele postów - czapka piękna...aż się wierzyć nie chce że taka ręcznie robiona...dzisiaj biegnę do sklepu (LIDL) i robię zakupy, by móc się uczyć. Cudownie jest czytać kogoś kto ma pasje!

    OdpowiedzUsuń
  71. Chętnie i ja ustawię się w kolejce, czapka prosta i piękna.
    Banerek umieszczam na http://paperafterhours.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. chętnie spróbuję szczęścia! :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Ależ kolejka się zrobiła, ale próbuję, co mi szkodzi! Może akurat do mnie się uśmiechnie szczęście! Czapunia prześliczna, świetnie pasowałaby do mojej szarej osobowości :) Pozdrawiam i zapisuję się, z niecierpliwością czekając na wyniki. Marta

    OdpowiedzUsuń
  74. Śliczna czapa, dołączam się do zabawy i ustawiam się z nadzieja w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  75. Olgo,gratuluję rocznicy ! Wielu kolejnych kreatywnych pomysłów ! Dużo czasu dla blogowych koleżanek!!!:))
    Przede wszystkim radości z blogowania.
    Czapeczka pasowałaby mi do kurtki( a nawet dwóch),więc nie omieszkam się zapisać:) Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  76. Zgłaszam się!
    Banerek umieściłam na kambreeze.blog.onet.pl
    mój e-mail to kambreeze@wp.pl
    Obserwuję twój blog jako Kamila D a na fb lubię jako Kambreeze

    I przy okazji zapraszam do mojego rozdania organizowanego na wyżej wymienionym blogu ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  77. kurczę, to jeszcze ja po tą fajną szarą czapkę :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Wszystkiego co najlepsze !!
    Mnie też bardzo podoba się czapka,więc staję w kolejce z wielką przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  79. super czapusia :) zgaszam się
    wszystkiego co najlepsze w nowym roku, ja też zaczełam blogać równo 3 stycznia 2013 :) ale numer
    banerek już u mnie - http://www.houseloves.com/giveaways/
    pozdrawiam
    Karolina z H O U S E L O V E S

    OdpowiedzUsuń
  80. Co za precyzja wykonania, piękna czapka! Z przyjemnością ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  81. ja też chcę! :) baner u mnie : Try to design

    OdpowiedzUsuń
  82. Wszystkiego dobrego :)
    Z chęcią ustawiam się w kolejce, obserwuję już od dawna i przy okazji zapraszam do siebie na CANDY.
    Banerek wisi na:
    www.cudaodreki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  83. ja też lubię prosto i szaro ;-)
    dopisuję się i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Z ogromną nadzieją dopisuję się do chętnych na CUD SZARĄ CZAPĘ:)
    FA zaliczony:),
    pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  85. Pięknie tutaj i z chęcią zostanę na dłużej,dlatego zaczynam obserwację..
    Przy okazji dołączam do zabawy. Śliczna czapka i myślę, że pasowałaby do mnie.

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie:
    http://fantazje-kwiatowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  86. Zgłaszam się i ja:)
    baner:
    http://isthemagichereforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. Fajna czapa :D dołączam sie również i ja

    zapraszam jako początkujący bloger :D http://pomyslowokolorowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  88. zdjęcie podlinkowane, zaobserwowałam jako bobik
    zostawiam maila: becha@onet.eu! :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Jaka piękna! Proszę, proszę proszę, wylosuj mnie! A jak nie, to umówmy się na jakiś barter:)Pliiis

    OdpowiedzUsuń
  90. o kurczaczki, no to jestem ostatnia. no cóż. nie wiem jak t sie stao, że zgubiłam gdzieś twoje candy, ale....alemoże sie uda bo jeszcze 9 trwa ;-)

    OdpowiedzUsuń

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Dziękuję za Twoje kilka skreślonych słów ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...