poniedziałek, 13 lutego 2012

Poduszeczki z aplikacją

Weekend minął,spokojnie,przyjemnie ze spacerkiem,kawusią i serniczkiem.
Wieczorem obowiązkowa pizza (na moje słowa protestu,
że dziś jej nie będzie od razu słyszę słowa moich dzieci : Mamo to przecież nasza rodzinna tradycja ) własnego wyrobu,na cieniutkim cieście z własnoręcznie robionym sosikiem zero chemii, w miarę zdrowa.
Lekarz naszego dziecka zabronił i tego,
ale jeśli zdarza się to raz na tydzień i w rozsądnej ilości pozwolę sobie dać nam  "rozgrzeszenie" :)

Ciężko jest wszystkiego przestrzegać,ale to byłby pewnie temat na osobnego bloga,
nad którym czasem się zastanawiam.
Przetrwać bój z boreliozą,potem z konsekwencjami jej leczenia,alergiami,
daje dość dużą wiedzę internisty amatora,dietetyka i jeszcze dużo by wymieniać.
Wiedza ta może pomogła by niejednej osobie.Muszę nad tym pomyśleć.
Teraz czeka nas walka z bólem kolana,nasi lekarze rozłożyli ręce, 
takiego przypadku jeszcze nie mieli,zobaczymy co czas przyniesie.

Ale nie o tym miał być post jakoś tak się rozpisałam nie w tym kierunku.
Mam sporo pomysłów na dzianinę,wciąż wpadają do głowy kolejne.
Szybciej jednak się myśli niż wykonuje ;)
Trochę to potrwało zanim udało mi się stworzyć te poduszeczki.
Najpierw sama poszewka,potem aplikacja,przyszywałam,zmieniałam,zdobiłam .............
Mnie efekt się podoba,a Wy co o tym sądzicie?

Pierwsza "Kucyk Różyczka"






 Druga " Kot Teofil "







Pozdrawiam Wszystkie Obserwujące,bardzo mi miło ,że ktoś tu zagląda i motywuje,to daje dodatkowy zastrzyk energii :)




7 komentarzy:

  1. ŚLICZNE TE PODUSIE-I Z OSIOŁKIEM I Z KOTKIEM, TAKIE SŁODZIUTKIE, POZDRAWIAM :)

    OdpowiedzUsuń
  2. poduszeczki bardzo ciepłe, w sam raz na zimowe wieczory, pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  3. CUDOWNE!!! Jestem pod ogromnym wrażeniem wooow!!!!!!!!!!
    Moja 3 letnia fanka zwierząt zobaczywszy podusie wpadła w zachwyt... gdybym tylko ja potrafiła zrobić takie cuda, niestety ja nie w tej kolejce się usatwiłam he he ;) Ale jest Pani zdolna!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten kotek ma na imię Felek!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza podusia jest absolutnie cudna!!

    OdpowiedzUsuń
  6. jeeej, fenomenalne, obydwie, pedze ogladac reszte poduszek, bo wlasnie zauwazylam ze jest ich wiecej u Ciebie :P

    OdpowiedzUsuń

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Dziękuję za Twoje kilka skreślonych słów ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...