piątek, 24 lutego 2012

Poduszka filc i szydełkowy kwiat nowoczesny folk

Dziś króciutko , po wizytach  w urzędach , u lekarza ,
 szybkim obiedzie jakaś taka zakręcona jestem , chyba biomet niekorzystny.

To taka kontynuacja wczorajszego wpisu.
Te same materiały czyli filc i włóczka tylko troszkę większa forma.
Matylda w szkole uczyła się szydełkować , 
spodobały mi się jej szydełkowe kwiaty i poprosiłam aby zrobiła taki dla mnie.
Uszyłam więc poszewkę i ozdobiłam jej kwiatem.
Mnie bardzo się podoba taki niby "babciny" kwiat na filcu , poszewka wyszła troszkę w folkowym stylu. 





Pozdrawiam cieplutko i słoneczka życzę  , bo tak jakoś ponurawo na dworze .
Miłej reszty dnia :)


Dziś piątek dzień słuchania listy na Trójce , więc piosenka z 11 miejsca ,
 pierwsze miejsca już kiedyś wklejałam i doskonale je znamy ,
za to ostatnia piosenka Kasi bardzo mi się podoba , uwielbiam jej teksty i głos;)


6 komentarzy:

  1. No piekne te podusie, super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyszło!Współpraca w rodzinie może dać tylko dobre rezultaty!Kwiatki szydełkowe -mistrzostwo!Bardzo jestem ciekawa tego stołu.Podkładki i etui też piękne i przydatne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne...uwielbiam szarości i pochodne;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się ta poduszka podoba!!!Lubię troszkę folkowy styl:)))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. zakochana ....
    Dziękuję :)

    umbrella
    Sprawia nam nam dużo przyjemności ta współpraca,Matylda złapała bakcyla , myślę ,że polubi robótki ręczne ;)Podkładki bardzo przydatne .Pozdrawiam:)

    Justyna
    Szarości we wszelkich odcieniach ja też uwielbiam;)

    Halinka
    Dziękuję za miłe słowo , zapraszam do obserwowania.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. No widzisz Olgo, przegapiłam tę poduszkę! Bardzo mi się podoba, zwłaszcza połączenie "babcinej" koronki i prostego, surowego filcu! Rewelacja, lubię takie "związki"! ;)
    pozdrowionka!
    dominika

    OdpowiedzUsuń

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Dziękuję za Twoje kilka skreślonych słów ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...