sobota, 9 lutego 2013

Szara czapka z miętowym, pastelowym pomponem ... poduszeczki w kropeczki


Pisałam kiedyś o wymianie z Paulinką naszą Groszkową Panienką :)
Robiłam dla niej szarą czapeczkę z błękitnym pomponem. 
Czapka bardzo spodobała się siostrze Pauliny,
więc na jej prośbę  zrobiłam drugą, podobną, troszkę krótszą, z miętowym - blado turkusowym, pastelowym  pomponem.
Co by nie leciała do Pauliny w samotności, zmajstrowałam do towarzystwa serduszko ;)







Paulina uszyła dla mnie dwie poduszeczki w paseczki i groszeczki z miętowymi guziczkami :)
Dwie, a możliwości moc !!!









Śliczne są prawda ?

********************

Po niespiesznym piątkowym wieczorze, spokojna sobota ...
Sprzątanie, dzierganie, zdjęcia ... walczymy z wirusami ... i zajadamy ....
Specjalnie dla pewnej chrustolubnej Osóbki ... ;)))




*******************

Taka nowość z Trójki chodzi mi po głowie, z lekka francuskie brzmienie, a pani z Norwegii ...
Najlepsze, że zawsze puszczają to jak jadę do pracy i jak tu zapisać sobie tytuł, kiedy kierownica przeszkadza ...;)))



Miłego weekendu życzę Wszystkim :)

Dziękuję za miłe słowa pod adresem moich pierwszych rękawiczek, jesteście kochane :***

Pozdrawiam ciepło


54 komentarze:

  1. Jaka świetna czapa z tym pomponem! no nie mogę:))) rewelacyjna jest i te poduchy! wow... chciałabym takie mieć...
    dobrego wieczorku:)
    uściski posyłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po czapeczkę Aniu do mnie, a poduszeczki śliczne u Paulinki naszej :)))
      Wzajemnie :**

      Usuń
  2. Bardzo udana wymianka :) Miętowe akcenty przywołują mi już wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak Ewelinko zdecydowanie pastelowe kolorki wiosnę przywołują ;)))

      Usuń
  3. Bardzo udana wymianka:)
    Cudna czepeczka a ten pompon uroczy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Poszewki już widziałam..są śliczne...a czapka-cuuudo...i ten pompon:)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paulinka pokazała je tak ślicznie :)
      Pompon słodziak ;)

      Usuń
  5. swietny interes zrobilyscie dziewczyny!:P..........no cudo:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihihi a myślałam , że do interesów to ja ostatnia ;)

      Usuń
  6. Cudowna wymianka Olgo:))))Poduchy są zajefajne:)Czapa cudowna, a serduszko w Twoim wykonaniu, to mistrzostwo świata, miłego odpoczynku:)czy jutro znowu będzie pizza:)jeśli tak, to jeszcze smacznego:))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krys dziękuje za wszystkie Twoje słowa miłe dziękuję :)
      Pizza oczywiście będzie :) Dziękujemy wszystkie trzy :*

      Usuń
  7. jejku kolejna bardzo fajna wymianka... pompon czat jest cudny, o poszewkach od Paulinki nie wspomne...wspaniale!!!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. :D mialo byc pompon w czapce cudny...pisze z tel i czesem nie wylapie byczka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) bardzo polubiłam wymianki ;)
      Pozdrawiam Justynko :*

      Usuń
  9. Czapa jest prześliczna. Wymianka fajowa wszystko wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ładne to połączenie szarego i miętowego! Czapka jest świetna, a poduchy uszyłaś przecudne:) Jesteś niesamowita, Olgo!
    ściskam Cię mocno
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Viola dziękuję serdecznie,ale poduchy nie z moich rąk tylko Paulinki :)
      Ale w jej imieniu też dziękuję ;)
      Buziaki :**

      Usuń
  11. Widać, że wymianka bardzo udana:) Ten pompon tak słodki. Ślicznie. Pozdrawiam. Ada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)moja nowa " miłość" pastelowe pompony ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  12. no po prostu cudne...i czapa(ale to jak zwykle:)) no i te poduchy...faktycznie tyle z nimi możliwości...super:)
    spokojnego weekendu:)
    PS. ja też zawsze mam problem a tą kierownicą, gdy trzeba coś zapisać szybko:)
    no i ten chrust....uwielbiam i ja...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi możliwości wiele :)
      Wzajemnie Kochana spokojnego ...
      Ps. dziś wreszcie zrobiłam masełko z awokado z Twojego przepisu ... pyszka !!

      Usuń
    2. oj to cieszę się, że pyszka wyszło:) bo zawsze się denerwuję, że może ktoś coś zrobi i smakować nie będzie....

      Usuń
  13. No rozkosz... po prostu rozkosz... A do tego takie paputki szare z pomponami niebieskimi - zacznę Paulinie zazdrościć!!! A przecież ja nie zazdroszczę hahaha
    Olga - magiku szarości - jak Ty potrafisz z tego "niekoloru" wyczarować... motyla mam teraz przed sobą i patrzę na niego i mruga do mnie zalotnie :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maryś bo zacznę myśleć, że zdolności jakieś para ... masz, ja dziś w planach paputki mam, bo poprzednie zakończyły swój byt i że z pomponami ... no nie wierzę ;)))
      A taka jedna .. co pompon niebieski ma .... psss
      a on niech pląsa i oczkiem mruga, do tego stworzon jest wszak ;))

      Usuń
    2. no bo masz te taki CUDA w banerze, a ja zaraz sobie do tego wyobraziłam szare z tym pomponem i po prostu BUZIA wiesz - radość głuptaka

      Usuń
    3. hihi a ja już paraduję z małymi błękitnymi pomponikami... a Mati na to .. jak Dzwoneczek ... no i coś w tym jest ;)))Buziaki ♥

      Usuń
  14. Ojej Oleńko, jakie wszystko śliczne...! I czapa... i poduchy... i serduszko haftowane...! Jak dobrze że możemy takie radości sobie i oczom swoim sprawiać. I cieszyć się umiemy, a to ważne bardzo! Wiesz, Oluś, Ty to mi kochana taką czapę wydziergasz w przyszłą zimę, bo ta chyba odejdzie za chwilę. I koniecznie z pomponem takim, bo uwielbiam! ♥♥♥ Dobrze...? :)
    Ściskam Cię baaardzo, bardzo! :)
    - D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam takie wymiany, bo tyle radości dają ... dobrze że nie tylko mnie :)
      Dominiko tylko szepniesz słówko i druciki pójdą w ruch ;))
      dla Ciebie, co tylko chcesz ♥
      Buziaki :**

      Usuń
  15. ♥♥♥
    uwielbiam szarości od Ciebie!:) czapka się spisuje, zima trwa i w to mi graj:P heheheheh
    Oleńko a serduszko zawiesiłam sobie w sypialni, przy zawieszkach od naszej Blueanny:)
    Raz jeszcze dziękuję Kochana:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paulinko czekam na Twoją sesję ..... ;))))
      Robić coś dla Ciebie ... sama przyjemność :*

      Usuń
  16. Cudne połączenie kolorków,czapka super,poduszki też.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziewczyny cudnie się obdarowałyście! I czapa i poduchy i gdzieś tam niebieskości w puchatym grochu przemycone...ajj, Wspaniałości:)))
    Buziaki Olciu, Paulciu - miłego łikendowania:))))

    OdpowiedzUsuń
  18. Boziu, jaki cudny ten miętus :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie się wymieniłyście! Koło szarej poszewki w białe groszki chodziłam w Home&You ostatnio... nie kupiłam, bo szary lubię, ale w mieszkaniu bardziej beże królują... Miłej niedzieli Olciu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oluś a beże z szarością też się dobrze łączą ;))))
      Pozdrowienia serdeczne :*

      Usuń
  20. Takie wymianki sa najlepsze:) genialna czapka (pompon cudowny) i swietne poduszki!:)) milej niedzieli kochana:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te pastelowe pompony się mnie uczepiły ... hihihi i dobrze !!!
      Buziaki :**

      Usuń
  21. Świetne zestawienie, jeszcze go nie wypróbowałam w swoich samoróbkach, Twoje są śliczne..
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blady turkusik fajnie się łączy z szarością ...taki świeży powiew ;)))
      Pozdrawiam

      Usuń
  22. Pięknymi prezentami się obdarowałyście:)Czapka jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zakochałam się i w czapce i w poduszkach! Fantastyczne są!

    OdpowiedzUsuń
  24. Czapa super i ten pompon ach :) No i podusie też uwielbiam, tak jak czapki :) I do tego szare :)Fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szare czapki, szare poduszeczki ... sama radość ;))

      Usuń
  25. Pieknie je ułozyłas kolorystycznie , nie dosc ,że ładne , praktyczne , ciepłe ,miło sie przytulic to jeszcze wspaniale się prezentuja.

    OdpowiedzUsuń
  26. http://www.onelittlehappiness.pl/13 lutego 2013 03:09

    czapa cudna:* chyba za rok się zgłoszę,dla siebie i Marcysi!!!:)
    poduszki również:)
    a chrusty mniam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paulinko szepniesz słówko i już się robi ;)))

      Usuń

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Dziękuję za Twoje kilka skreślonych słów ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...