czwartek, 7 lutego 2013

Granatowe rękawiczki z klapką ....



Jakiś czas temu napisała do mnie Iza.
Pewnie jest Wam znana.
W jej życiu dominuje pewien zestaw kolorystyczny : czerwień, biel, granat i wszystkie odcienie niebieskiego.
Dom, stroje - wszystko w tych kolorach.
Wychodzi jej to pięknie :)
Podoba mi się taka konsekwencja w kolorach życia i bardzo lubię do niej zaglądać.

Poprosiła mnie o zrobienie rękawiczek.
Wybór koloru wcale mnie nie zdziwił - padło na granat.

I co tu począć, kiedy nigdy wcześniej rękawiczek się nie robiło ?
Czas się nauczyć !!
Zawsze jakoś nie było mi do tego po drodze ... a tu taka prośba.
Chyba czekałam na taki impuls ;)
5 drutów mam od mojej Mamusi i instruktora w jej osobie, więc do dzieła.
Troszkę mi to zajęło - Iza była cierpliwa i po kilku wieczorach ... zrobione.
Rękawiczki z jednym palcem i nakładaną " czapeczką", łatwiej coś zrobić na zimnie, a reszta ręki nie marznie :)
Dodałam delikatną kokardkę przy szydełkowym guziczku.






Iza ma małego synka o wdzięcznym imieniu Yosiel, dla niego szare filcowe serduszko z dodatkiem czerwieni i granatu.





Dzisiaj mamy tłusty czwartek.
Moja Mamusia upiekła pączki .... są przepyszne !!!
Ja tam za pączkami nie przepadam, ale raz w roku i do tego takie domowe ... mniam ;)
A nie wiem czy wiecie, że pączki w tłusty czwartek nie tuczą !!


***********





Zima dziś wróciła do nas , bielutko się robi.
Ręce marzną ...
Wirusy grasują i rujnują plany ....
A miał być taki piękny weekend ....  trzeba będzie plany zmienić ...
Chyba zjem pączuszka jeszcze jednego dla poprawienia humoru, a co !!!


Częstujcie się pączuszkiem i do następnego razu :)







54 komentarze:

  1. rekawiczki bardzo dobrze sie noszą. Miałam w planach je sfotografowac w ten weekend i sie nimi w koncu pochwalic :) serce Yosi bardzo lubi .. brac do buzi i sie nim bawic :) Raz jeszcze dzieki Olga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) mnie dziś tak ręce zmarzły, bo zapomniałam o swoich, że nic innego mi dziś nie pasowało i tylko te Twoje rękawiczki miałam w głowie :)))
      Pozdrowienia Iza dla Twojej całej rodzinki :**
      Ps. dziś przyszedł czajnik, na żywo jest chyba jeszcze ładniejszy !!!

      Usuń
    2. no ja uzywam icj jestem bardzo zadowolona.. od dawien dawna polowałam zawsze na takie :) tyle ze wtym roku stare sie wykonczyły a nowych nie upolowałam.. ale upolowałam ciebie :)
      Tez mi sie wydaje ze czajnik na zywo ładniejszy :) Moja mama jak dostala pod choinkę swój powiedziała ze jest tak ładny ze bedzie tylko uzywany od swieta ;))
      pozdrawiam ciebie i rodzinę twą tez :) no i twoją mame co cie atkich cudów nauczyła :)

      Usuń
  2. Czapki i kominy przy takich rękawiczkach to normalnie "pikuś" :) Super!
    Serducho oczywiście tez cudne.
    Pączki domowe najlepsze! Ja robiłam w zeszłym roku, w tym jakoś faworkowo u mnie:) ale dzięki za poczęstunek...mniam:)
    U nas też zimowo, niby nie jesteśmy zasypani, ale zimno, leje i sypie na zmianę....fuuu..idź sobie już zimo!!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skubanina straszna te rękawiczki ... ale ja tam lubię wyzwania ;)))
      Teraz moja Mati sobie takie zażyczyła, no to bede dłubać ;)))
      a niech tam sobie jeszcze teraz tego śniegu wysypie, co by potem już było pięknie wiosennie :)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Super sprawa takie rękawiczki:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja już miałam cichą nadzieję, że rękawiczki nie będą potrzebne ;(. Za oknem znów pada, więc pomysł przedni. I osobiście nie wierzę, że wcześniej rękawiczek nie robiłaś;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba jeszcze troszkę nam ta zima zabawi ...;)
      och Ty niedowiarku ;)))
      Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  5. uwielbiam takie rekawiczki:P Zrobilas je swietnie ,superowo wygladaja:P
    ............nie cierpie na bezzsennosc,maz dzisiaj musiaj wyjechac bardzo wczesnie i tak sie rozbijal ze mnie rozbudzil,koniec spania.......................buuuuuuuuuziaczki:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewelinko ranny ptaszku ;))))
      Pozdrawiam cieplutko :***

      Usuń
  6. są cudniaste! jak czytam podobają sie i nowej właścicielce:))) ale z Ciebie zdolniacha:DDD
    ściskam ciepło"*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iza zadowolona to najważniejsze :)
      Buziaki :***

      Usuń
  7. Rękwaiczki cudo :)
    Ja też dziergam ale wolę proste rzeczy, czapaki kominy których mój syn ma tysiące, ale dla siebie jakos nie mogę nic eydziergać :-)
    Gratuluję talentu i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ja też zawsze proste bo takie lubię najbardziej :)
      Ale wreszcie się zmobilizowałam ;)
      Dziękuje i pozdrawiam

      Usuń
  8. aż się wierzyć nie chce ,że nigdy takich rękawiczek nie dziergałaś bo są perfekcyjne;-))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...kiedyś trzeba zacząć, te najpierwsiejsze :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  9. Kochana sa rewelacyjne! CUDNE!
    Alez zesmy sie zgraly - dzis u mnie granat z czerwienia;)) hihi:)) buziaki, dobrego dzionka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam Aguś hihihi jedno nam po głowie chodzi ;)))
      Buziaki :***

      Usuń
  10. świetne sa :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja to pasjami "CHRUST", pasjami :)*******

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i masz smaku mi narobiłaś na chruścik ... u mnie już dawno nie było ...
      Buziaki :***

      Usuń
  12. Wow - przepięknie Ci wyszło! A ja nie mam nikogo, kto pokazałby jak się robi na 5 drutach... ;(

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie wyszły i to pierwszy raz :)
    Zupełnie tego nie widać, zdolna bestia :)
    pozdrawiam
    ada

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz talent i wyobrażnię, urocze rękawiczki, a serducho świetne pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  15. fiu fiu no niezłe wyzwanie i w dodatku jak świetnie wyszło!
    Radocha pewnie podwójna!
    A wirusom sio!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sio, sio, sio !!!
      lubię takie wyzwania :)
      Uściski ślę :*

      Usuń
  16. Cudne wprost!!! Z klapeczka bardzo przydatne i uniwersalne...super
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię tego typu rękawiczki z klapką:) Właścicielka pewnie zadowolona!:)
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje widziałam kolorowe w paseczki ... śliczniutkie :)

      Usuń
  18. Oleńko! Przepiękne rękawiczki wydziergałaś! Bardzo mi się podobają z tą nakładką:)))
    Buziaczki Filcowa Panienko:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie praktyczne :)
      Dziękuję Snow Kochana :****

      Usuń
  19. Dla chcącego nic trudnego :) A dla Ciebie Olgo to już na pewno nie :)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihihi masz rację Kasiu :)
      Pozdrowienia ślę :)

      Usuń
  20. Pięknie Ci to wyszło. Zamawiająca zapewne bardzo zadowolona - ja bym była. ;D A pączków to już mam dość, od czwartku ich pełno u mnie w mieszkaniu... :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, pączki pączkują u Ciebie, a u mnie dziś chruścik ;)))
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  21. Olgo, piękne rękawiczki. Jakby setne z rzędu:)))))Serduszko śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  22. wow, takie rękawiczki to i ja bym chciała +biala gwiazdka z wierzchniej strony, jeszcze jesienią napisalam do jednej blogerek w tej sprawie ale jak sie okazało,rękawiczek robic nie umie i jakoś pomysł upadł:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z gwiazdką powiadasz .... hmmm nie widzę przeciwwskazań ;))))
      Uściski :)

      Usuń
  23. Fantastyczne rękawiczki! Uwielbiam granat i takie oryginalne gadżety, więc jestem oczarowana, można by rzec "2w1" ;) Olga, powinnaś stworzyć własną zimową kolekcję wełnianych dodatków, ponieważ wszystkie rzeczy wychodzące spod Twoich rąk są po prostu przepiękne! Pozdrawiam cieplutko, S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za te miłe słowa :)
      Niestety za mało mam czasu na stworzenie kolekcji, to moje cichutkie marzenie, ale może kiedyś ... ;)))
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  24. Rękawiczki - marzenie, aż trudno uwierzyć, że pierwsze :)) Bardzo mi się podobają i dopisuję do swojej listy must have:)
    miłej niedzieli,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie :*
      Martuś szepnij słówko, może jakaś wymiana ...;)) ?
      Wzajemnie Kochana udanej !

      Usuń

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Dziękuję za Twoje kilka skreślonych słów ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...