poniedziałek, 11 lutego 2013

Ferie ... męska czapka na narty - neon




Zaczęły się u nas ferie .
Pogoda średnio dopisuje, ale to czas kiedy można się wybrać w góry.
Na narty, sanki, jabłuszka ....te do ślizgania oczywiście, no i łyżwy.

Przed takim zimowym wyjazdem powstała męska czapka. 


Dla pana, który z włóczką ma bardzo dużo do czynienia.
Wydawałoby się prosta rzecz ... nic bardziej mylnego.
Robiłam ją chyba z pięć razy, robiłam i prułam, a ona mi rosła jak na drożdżach.
Pierwszy raz używałam takiej włóczki . 
Jest grubiutka i mięciutka.Trzeba ją robić na drutach rozmiar 10, to grube druciki. 
I cierpliwie z nią współpracować ;)

Prosta męska czapka, niby nic ....ale coś w sobie ma ...
Moją ukochaną szarość rozświetlają i ożywiają turkusowe - neonowe cieniowania.
Koniec końców zrobiona i pojechała na zimowe szaleństwo  ;)
Na stokach lepiej używać kasków, ale już poza - jak najbardziej polecam takie nakrycia głowy.





To nie ostania moja czapa, która wybrała się w góry,
 ale mamy dwa tygodnie ferii, więc zdążę jeszcze innym razem pokazać Wam pozostałe ;)

****************
 I tak niebiesko troszkę ....



 Miłego tygodnia ....
Pozdrowienia serdeczne :)


35 komentarzy:

  1. my też właśnie zaczęliśmy ferie, moja córka się cieszy, że wszyscy już pokończyli a oni zaczynają:)) Czapa super, to taka włóczka mieszana? czy wplatałaś inną? Dziesiątką mówisz? To faktycznie musiało szybko iść:) Wyszła naprawdę świetnie:) właściciel zada szyku na stoku:)
    buziaki,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz dwa tygodnie laby nas czekają ... znaczy moje dziewczynki, ja niestety do pracy ...
      To taka włóczka, sama jest jakby zrobiona z oczek i ma już takie neonowe wstawki.
      Ha ja też myślałam, że szybko a tu niespodzianka ;) Trzeba ją troszkę poznać, a potem to jakoś już idzie :)
      Pozdrawiam cieplutko :*

      Usuń
  2. "Neo nówka" znaczy nowa czapka....Ciekawe jak Ty to robisz? Można taki efekt uzyskać, wplątując inne kolory włóczki w tą wiodącą? Ciekawy efekt jak dla mnie. Kiedy widzę takie czapki w sklepie to nawet się nad tym nie zastanawiam ale jak widze u Ciebie to już sobie myślę ile to kombinacji i trudu.
    Mnie tam się podoba ;)
    Pozdrawiam
    Red

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To akurat już tak włóczka jest ;))
      ale dało by się takową zrobić ... tyle że mnóstwo pęczków trzeba by nawiązać ;))))
      Fajnie wygląda !!
      Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  3. Ale ta włóczka fantastyczna!!!
    A do mnie właśnie lezie róż, bo chociaż sie sezon kończy, ja zmęczona dzierganiem pledu - postanowiłam sobie udźgać coś na szuję :)))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maryś w różu ... też piknie !!!!
      Już to sobie wyobrażam ..... dziergająca a rękach róż ...♥

      Usuń
    2. Maryś róż na szyję...ohohoho ;)

      Usuń
    3. No Aga RÓŻ - wzięło mnie na róż jak nie wiem (ja jestem prawie zawsze na szaro, szaro, biało, czarno to sobie umyśliłam taki delikatny, niby puderkowy) hihihi
      A tu zima zaraz zniknie, a ja dziergam Olga ahahaha

      Usuń
    4. ten pudrowy, taki przydymiony, brudnawy ... piękny jest :)
      oj tam zaraz zniknie ... chyba jeszcze troszkę się nacieszysz Serce ... ja też sobie coś wydziergam ... hihihi w przyszłym sezonie, bo w tym nijak się nie wyrobię ;)))

      Usuń
  4. superowa ta czapa :)))) ,u nas tez ferie sie zaczeły ,ale nie dla mnie ;)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj człowiek musi w tej pracy siedzieć zamiast milo czas spędzać ... co zrobić taki los ;))))

      Usuń
  5. Na tak grubych drutach to jeszcze nic nie robiłam,zestawienie piękne,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna ta czapka:))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna ta czapa:) a właściciel pewnie w niej super wygląda....:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest wspaniała, z super włóczki, taka mięsista!!!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak Justynko mięsista to dobre określenie :)
      Buziak :*

      Usuń
  9. Tak się przyglądam, cofam, przewijam i mam jedno pytanie:
    KIEDY TY TO WSZYSTKO ROBISZ ?!!!
    Cuda wianki, brak mi słów uznania i podziwu :)
    Pozdrawiam Buba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana czasem to się sama dziwię .....ale teraz sobie uzmysłowiłam, że od jesieni nie miałam bezczynnego wieczoru ani poranka ... weekend hmmmmmmm też niewiele bezczynnych ... kurcze pracoholik ze mnie ...?
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  10. piekna ta meska strona czapkowa:P...a ona mnie sie tak podoba ,ze sama bym ja nosila:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewelinko spokojnie możesz nosić .. właściwie może być damska ;)))

      Usuń
  11. UWIELBIAM! -♥-
    Oluś ta włóczka cudowna!
    P.S. A do mnie dzisiaj szare przyfrunęły, bo zamierzam kilka króliczków wielkanocnych wydziergać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paulinko szaraczki, szaraczki .... cudniaste pewno będą ;)))))
      Buziak :*

      Usuń
  12. Rewelacyjna!!! Druty są mi obce, więc tym bardziej podziwiam każdą Twoją wełanianą pracę:) Pozdrawiam cieplutko. Ada

    OdpowiedzUsuń
  13. Czapa świetna! Uwielbiam takie delikatne melanże. Pozdrawiam. Dorota

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna, a turkusowe plamki wspaniale ją rozweselają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aaaa,niesssamowite połączenie!Uwielbiam turkus!

    OdpowiedzUsuń

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Dziękuję za Twoje kilka skreślonych słów ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...