środa, 13 lutego 2013

Drewniane serca ... szare


Tego święta co to go pełno wszędzie specjalnie nie obchodzę,
ale w tym roku miałam okazję kartkę z sercem wysłać.
Co prawda już dwa tygodnie temu,
 no bo czy to akurat jedna data w roku co by osobie wyjątkowej swe uczucie okazać ....
A listy wysyłać i dostawać to ja lubię barrrrrrrrrrrrdzo ;)


No więc dziś z lekka jakby w temacie o sercach będzie mowa.
W ubiegłym roku pokazałam serduszka z dzianiny.
Dziś drewniane.
Wycięte ze starych desek, z lekka sfatygowane czasem, o takie to ja lubię najbardziej !!!
Zrobione we dwoje, z miłością i uzupełnianiem się .... ot takie nasze ...






To sobie oglądałam, obracałam a ono mi ciach pękło, więc zszywacz poszedł w ruch i poskładałam, mam kolejne ulubione po przejściach ...




To jeszcze nie wszystkie ... ale post byłby za długi.
Pokażę je przy innej okazji.

*************



Pozdrowienia przesyłam wszystkim serdeczne, dziękuję za odwiedziny i miłe słowa :)
Udanej reszty tygodnia .



55 komentarzy:

  1. Cudne te Wasze serduszka:) ale najbardziej podoba mi się to, ze w czarodziejski sposób z brązowych robisz je na szaro:) a że po przejściach...widać, że wiele serca w to serce włożone:)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czary mary z brązu w szary ... hihihi ale mi się zrymowało ;)))
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Zawsze zachwycam się Twoimi serduchami, codziennie :)) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno mnie u Ciebie nie było, a tu tyle cudeniek pokazujesz:) Podziwiam Twój talent Olgo bardzo, oj bardzo...
    Pozdrawiam:)
    P.S.
    Walentynek też nie obchodzę, serducha śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam częściej :))
      Pozdrawiam cieplutko i dziękuję :)

      Usuń
  4. Olgo, serduszka są piękne, ale najważniejsze, że ....Zrobione we dwoje, z miłością i uzupełnianiem się .... ot takie nasze ... WASZE :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Super serduszka i tak fajnie zaprezentowane!

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne te serca od serca :)) , a listy "papierowy" tez lubie dostawać choć teraz to rzadkość
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam te prawdziwe, papierowe listy :)))
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Są fantastyczne, takie po przejściach, też podobają mi się najbardziej, jakby miały w sobie zapisaną jakąś wyjątkową historię :) Pozdrawiam ciepło, S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... można sobie taką historię dopisać ... w liście np ;))

      Usuń
  8. sliczne...szare, spekane...prawdziwe takie!!!
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Olga te serducha są fantastyczne! widać , że się napracowałaś, ale było warto!
    w szarościach im do twarzy:)
    buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne! to po przejściach ma swój niezaprzeczalny,niepowtarzalny urok:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widać, że te serduszka to robione z miłością. Piękne:) Pozdrowienia. Ada

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne! To ze zszywkami najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Serduszka ze starych desek sfatygowane czasem i te po przejściach , pozszywane , są piękne !
    Tak jak miłość czasem po przejściach , a czasem lekko sfatygowana czasem ale , ale jak jest piękna gdy prawdziwa :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu cudnie to napisałaś ... najpiękniejsza ta prawdziwa :)

      Usuń
  14. I pomyśleć, że serduszka nie muszą być koloru czerwonego. Wyglądają ślicznie:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. wiesz to serce zszywaczem pospinane.. to takie zyciowe.. mysle ze nie jedna z nas ma tak połatane serce własnie a mimo to nadal funkcjonuje i jest piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne serca po przejściach:)

    OdpowiedzUsuń
  17. te drewniane bielone lubię najbardziej:) takie życiowe potargane, pogłaskane i zaleczone zszywkami ranki noszą...śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  18. Szare...taak...zgadłam zanim jeszcze tu zajrzałam:)))Te pęknięcia i zszycia są takie sugestywne,jak to w życiu!Piękne i naturalistyczne.
    Naprawdę lubisz pisac listy?Nie znam chyba nikogo takiego:)Pozdrawiam.Miłego wieczorku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz Iza jaka ja przewidywalna jestem ... hihihihi
      Jasne, ze lubię, a znajdować je w skrzynce ... marzenie :)
      Wzajemnie :)

      Usuń
  19. to zlamane, poskladane najpiekniejsze:) po przejsciach ale sie trzyma...:) buziaczki, milego wieczorku:)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pozszywane mocno ... da radę ;)))
      Wzajemnie Aguś :**

      Usuń
  20. Urokliwe serca, a szczególnie te po przejściach!

    OdpowiedzUsuń
  21. oj jak ja lubię takie cudeńka, kształt, kolor, styl moje ulubione, Gratuluje pomysłu i wykonanai. Zapraszam do mnie na post pełen serd...no bo jakże by inaczej dziś:-))) Miło m i będzie jesli dołączysz do mojego grona , o ile Ci się u mnie spodoba. Gosia z
    homefocuss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za dobre słowo i lecę odwiedzić :)

      Usuń
  22. I takie serduszka lubię najbardziej! Gdyby takie serduszka kojarzyły się z walentynkami, miałabym inne podejście (bardziej pozytywne) już wiele wiele lat temu:))) Cuda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;)) nie wszystkie muszą być różowe hihihihi
      Miło mi, że się podobają.
      Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  23. I coś w tym pękniętym sercu jest... Oryginalne, wspaniałe!
    Pozdrawiam ciepło
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś tam w sobie kryje ... ;)
      Pozdrawiam Kasiu :)

      Usuń
  24. Serducha są świetne. Pozdrawiam i zapraszam do siebie. Dorota

    OdpowiedzUsuń
  25. Dzień dobry,
    Bardzo ładny szary kolor wyszedł :)
    Jakim to dokładnie środkiem zostało potraktowane? Chciałbym sobie tak zabarwić stolik.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Grzegorz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry wieczór, bejca heban i na to biały wosk.
      Pozdrawiam:)

      Usuń

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Dziękuję za Twoje kilka skreślonych słów ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...