wtorek, 19 lutego 2013

Turkusowa czapa na ferie ... pompon i napis



Czemu wszystko co dobre zbyt szybko się kończy ... i pozostaje niedosyt ...
Ciężkie te dni pierwsze, a właściwie dnia kawałek ...
Weekend udany ... bardzo dziękuję za wszelkie dobre słowa i życzenia - spełniły się :)
Kraków jest cudny, nawet kiedy pogoda nie sprzyja.
Napiszę kiedyś o spacerze naszym ...
 
No cóż dziś już rzeczywistość nie powiem, że szara, bo w moim przypadku ;)
 zabrzmiałoby to przekornie, dziś mocno biała bo zasypało nas na nowo ... zima trzyma !!
Ferie trwają, dzieci się cieszą, narty, sanki, łyżwy poszły w ruch :)

Dziś kolejna czapeczka, która śmiga po górach.
Tu napiszę sprostowanie do ostatniej z zielonym pomponem,
 w góry wybierze się niebawem, na razie na lodowiskach się ślizga ;)
Dzisiejsza - to już sprawdzona wiadomość, paraduje po naszych cudnych górach.
Kolor dobrany do nowej kurtki, ciemny turkus i czerń.
Pompon i super modny napis, na życzenie panny Niny :)











**************

Dziś zasłyszana tak się jakoś przykleiła  ... a i miasto piękne ...



Miłej reszty tygodnia dla wszystkich :)


51 komentarzy:

  1. Oj brrrrr;P
    Wspaniała jest...
    Wzajemnie udanego tygodnia!!!
    Ściskam;*

    OdpowiedzUsuń
  2. superowa:) na ferie jak znalazł:)
    a piosenka też fajna...i Paryż...;)

    OdpowiedzUsuń
  3. U Ciebie też dziś kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo tej bieli tak dużo ... hihihi trzeba pokolorować troszkę rzeczywistość ;)

      Usuń
  4. Wcale się nie dziwię, że powrót do rzeczywistości po krakowskich spacernikach nie na już.
    Czapa świetna, no!
    :**

    OdpowiedzUsuń
  5. wow świetna :D no i napis bardzo adekwatny do aury za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też brrr za oknem, ale ten piękny turkus przywodzi mi na myśl wiosenkę:)Śliczna czapka, jak zawsze. Pozdrawiam. Ada

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna, widoczna na śniegu a to ważne przy zjazdach.U mnie tyle śniegu ,że już nie mogę przez okno patrzeć,pozdrawiam chciało by się rzec wiosennie ale jeszcze trochę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od bieli śniegu kolor się odbija dość wyraźnie ;)
      .... jeszcze troszeczkę :)

      Usuń
  8. Już sam nie wiem czy to jest turkus czy niebieski. Najpierw wydawało mi się że turkus a teraz że niebieski. Idę na inny komputer... Ale u mnie sypnęło...Brrrrrr
    Pozdrawiam
    Red

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no może na innym monitorze kolor się zmieni ...;))
      ... mnie już całkiem zasypało ...;)))
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Mam nadzieję że się nie pogniewałaś na mnie za rozmowę na FB...
      Red

      Usuń
    3. oj Red no coś Ty ;))))
      ja tam obrażalska nie jestem... hihihi bo i niby za co ;)

      Usuń
    4. To dobrze, uspokoiłaś mnie, nie każdy toleruje moje, czasem nie przemyślane teksty...
      Pozdrowionka
      Red

      Usuń
  9. Cudna ta czapa, a w Krakowie dalej brrrr...
    Z niecierpliwością czekam na Twojego posta o moim mieście:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napiszę coś i pokażę ... ale za chwilkę, za momencik ... ;)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  10. czapa energetyczna , za oknem śnieg ,a piosenka a zwłaszcza teledysk super fajnie było sie przenieść i zobaczyć dawno niewidziane rejony ;)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ... oj pięknie tam, pięknie :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  11. czapulec swietny,tyle ich juz zrobilas i tak sobie zaczelam wyobrazac jak szaleja na stokach kolorowe pompony Twoje hiii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo fajnie byłoby zobaczyć takie kolorowe, skaczące pomponiki ... ;))))

      Usuń
  12. Turkus to pochodna od niebieskiego. Bardzo mi się ten kolorek podoba, jest taki żywy i efekciarski.
    Napracowałaś się.

    Miłego dnia
    Iz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Turkus i od niebieskiego i od zielonego czasem, odcieni ma wiele ... tan bardziej niebieski jest :))
      Wzajemnie Iz miłego :)

      Usuń
  13. o jaka optymistyczna:))))))))))))))))))
    love it!

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjna czapa!!U nas tez pada snieżek i to od wczoraj ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. CZAPKA, JAK ZWYKLE:)PIOSENKA, JAK ZWYKLE:) U CIEBIE ZAWSZE JEST OK:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krys ... bardzo mi miło .. jak zwykle ;)))
      Buziaki Kochana :***

      Usuń
  16. Mmmmmmmm Oleńka, zazdroszczę Wam tych niezwykłych weekendów, zresztą Ty wiesz:)
    A czapka brrrrrrrrrrrr idealna w nasze góry!:)

    i nas również zasypało:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mmmmmmmmmmmmmm wiem :)
      No to teraz wszyscyśmy zasypani bielą ;)))

      Usuń
  17. Niesamowite są te Twoje czapki...w przyszłym roku muszę sobie koniecznie zamówić:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zaskakujesz mnie :) Czapki są rewelacyjne i w super kolorach!
    Pozdrawiam
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj nie często mi się to zdarza ;)
      Dziękuję :*

      Usuń
  19. Jesteś mistrzynią! Pompony Twoje urzekają! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. w takiej czapie to napewno brrrr nie bedzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna! I kolory i pompon i napis :)

    OdpowiedzUsuń

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Dziękuję za Twoje kilka skreślonych słów ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...