piątek, 4 października 2013

Szydełkowa serduszkowa girlanda ... i berecik na krzesełko


I nastał nam październik.
Piękna ta jesień słońcem nas cieszy i nic to, że chłodne poranki i szybę skrobać już trzeba ...
Grzybów moc, owoce smaczne takie.
Szkoda tylko, że czasu troszkę brak aby w pełni nacieszyć się urokiem.
U mnie druciki w ciągłym ruchu, moje dziewczynki się śmieją, że ciągle słyszą ich cichutki dżwięk.
Wreszcie mam wolną sobotę to troszkę nadgonię, bułeczki cynamonowe w planach ...
W niedzielę może spacer jesienny ...

Tymczasem pokażę coś co robiłam jeszcze latem.
Na prośbę mojej miłej koleżanki powstały ozdoby do pokoiku  jej córeczki Klary.
Szydełkowa girlanda z serduszek i berecik na krzesełko.
Połączenie szarości, brązu,delikatnego różu i fioletu.








Przedwczoraj dostałam zdjęcia z pokoiku Klary, prawda że pięknie ...



****************

Moja Marce doczekała się nowego obiektywu.
Śmieje się, że to jej nowe dziecko.
Zdjęcia wrzosów mi zrobiła ...





Spora ilość zdjęć, ale jakoś nie umiem się powstrzymać ;))

****************

Editors w sercu mi gra dziś .... może uda się kiedy przyjadą do Polski na żywo posłuchać ...


Mało mnie tu ostatnio, przepraszam za opóźnienia w odpowiedziach na komentarze ...
ale pracy mam po kokardy ;)))
I wolnych chwil jak na lekarstwo.
Ale zaglądam do Was , nawet jeśli nie dam rady skomentować to jestem i zaglądam :)

Miłego wieczoru i wolnych dni Wam życzę :)




70 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia. DZiergankowy berecik i girlanda są urocze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zestawienie kolorów Olgo- nie tylko dla małych dziewczynek:) Te starsze też takie lubią:)
    Buziaczki i miłego weekendu Kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Kochana, mama dobierała a to już całkiem dorosła dziewczynka ;)))
      Ściskam ciepło

      Usuń
  3. Cudne! I nad tym lozkiem... no bajka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sezon na dzianinę i cuda tworzone na drutach i szydełku :) Choć u nas jeszcze nie skrobiemy szyb z rana, to jednak jesień czuć w powietrzu...póki co kolorowa, niezbyt mokra i ciepła :) Moja córka też doczekała się nowego obiektywu i mówi na niego "moje maleństwo" :) szalone dziewczyny, niech pstrykają ile wlezie, bo na cudne zdjęcia, aż miło się patrzy :)
    Ciepłej, kolorowej i słonecznej jesieni życzę :) pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje życzenia się spełniają, jest ciepło, kolorowo i słonecznie ku radości wszystkich !!!
      Niech pstrykają i nasze oczy cieszą :)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  5. Śliczne serduszka i te kolory ,podusia na krzesełku przykuła mój wzrok .Zazdroszczę Ci tych fotek i podziwiam twórce .Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie ozdobiła stary stołeczek:)
      Dziękuję w imieniu Marce :**

      Usuń
  6. Piękne prace tworzysz, często podglądam Twojego bloga, chociaż rzadko zostawiam po sobie ślad. To, co najbardziej mnie urzeka w Twoich pracach to kolorystyka, takie spokojne i idealnie zestawione barwy. I oczywiście przepiękne zdjęcia. Chciałabym Cię jeszcze zapytać, co to za magiczna roślinka na tym ostatnim zdjęciu?
    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego weekendu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z serca dziękuję za wszystkie ciepłe słowa, niezmiernie mi miło :)
      Sama nie wiem co to za roślinka, jakiś krzew co to rośnie dziko przy płotach, przechodziłam setki razy i dopiero w tym roku zobaczyłam jakie ma śliczne serduszkowe owoce, bo to są owoce nie kwiaty :)
      Wzajemnie miłego

      Usuń
    2. Już wiem, co to za krzew ;-) To Trzmielina.
      Tak długo nie dawało mi to spokoju, aż wreszcie udało mi się go zidentyfikować :-) Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Boska ta girlanda i pokrowiec na krzesełko. I jaki Klara ma boski pokoik :-))) Cudnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Pięknie u nic bardzo, nie tylko w jej pokoiku ;))

      Usuń
  8. Lubię Twoje kolory :) Editorsów kocham miłością żywą :) Marzy mi się koncert, ale nie dam rady finansowo teraz...
    Obiektyw makro?
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Oluś :)
      Mnie marzą się bardzo, ale zobaczymy ....
      W sumie to nie wiem ;))) muszę dopytać.
      Ściskam

      Usuń
  9. Śliczna girlanda, kolory są bombowe! ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekne rzeczy robisz na szydełku, i w dodatku takie delikatne kolory dobierasz - pieknosci

    OdpowiedzUsuń
  11. Jej jak pięknie dobrane kolorki...cudny zestawik;)
    Miłego weekendu;)
    Ściskam;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Nowy obiektyw-nowe spojrzenie na świat:)))) A girlanda i berecik cuuudo..romantyczny pokoik:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;))) bardziej szczegółowe spojrzenie ...
      romantyczny ..

      Usuń
  13. swietna robota!!jak zawsze u Ciebie:P***mnie jesien bardzo sie kojarzy z robotkmi tego typu ,tak jakos mieszkanie z nimi wydaje sie cieplejsze:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak zdecydowanie ocieplają nastrój na jesień i otoczenie :))

      Usuń
  14. Serduszkowa girlanda bezapelacyjne skradła moje serce! Ty zdolna Kobitko, wszystko co wyszydełkujesz piękne takie... Pozdrawiam cieplutko Cię, S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To teraz masz Sylwia serduszkowe serce ;)))
      Dziękuję serdecznie i ściskam ciepło :*

      Usuń
  15. Jak zawsze uroczo wykonane, papatki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Girlanda z serduszek jest taka piękna. Pokoik cudowny:)Wiem, ile dla artysty fotografika znaczy porządny obiektyw:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu Klary i jej mamy :)
      O tak Ty Kochana to wiesz najlepiej :)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  17. Piękne zdjęcia,więc pokazuj śmiało:)serducha emanują radością i latem...

    OdpowiedzUsuń
  18. Olga, Twoje serduszka są śliczne, bardzo subtelne i wdzięczne.
    Zdjęcia wrzosów zachwycające,
    udanej niedzieli :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta z serca dziękuję za siebie i Marce.
      Wzajemnie udanej :)

      Usuń
  19. Piękne zdjęcia, śliczne kolory. Girlanda ekstra. Taka jesień jak u Ciebie mi się bardzo podoba!

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne i zdjęcia i Twoje prace - jak zawsze...Serduszkowa girlanda jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Julitko bardzo dziękuję za ciepłe słowo i odwiedziny :)

      Usuń
  21. Szary w duecie z pastelami i jakie cudne rzeczy się dzieją:))) Oj dzieją! Serduszkowa girlanda śliczota i taka inna od kwiatkowego wydania:))) Przyjemnego likendu dla Was wszystkich, buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serduszkowych jakby mniej ;))
      Dla Ciebie Kochana równie miłego :**

      Usuń
  22. Oj! Jak pięknie wydziergałaś! Serduszka cudne wprost, nadają tyle wdzięku pomieszczeniu. Mocno pozdrawiam i życzę Ci oddechu :) Serdeczności ślę dla Was gratulując obiektywu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki to wdzięczny motyw i równie wdzięcznie się go robi :)
      O tak oddech jak najbardziej potrzebny !!
      Ściskam ciepło

      Usuń
  23. Ta girlanda z serduszek i berecik na krzesełko są obłędne. I jak pięknie prezentują się w pokoiku małej pannicy. :)
    A córka to ma chyba artystyczny talent po mamusi. Piękne zdjęcia.
    W tym roku postanowiłam sobie odłożyć trochę grosza i zakupić jakiś dobry, nowy sprzęt... zobaczymy co z tego wyjdzie. :D
    Pozdrawiam, Piwi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję niezmiernie za takie miłe słowa :)
      Składaj Piwi bo naprawdę warto !!
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  24. Olga wydziergałaś cudeńka!!!:))) ta girlanda jest prześliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ach,pokoik dziewczynek można pomysłowo ozdobić.Cudniasta girlanda! Berecik ma fajne kolorki:)
    Zdjeć wcale nie za dużo,mogę oglądać bez końca:)Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihihi Izuniu chłopcom też co nieco wydziergać można ;)))
      Dziękuję w imieniu Marce :**

      Usuń
  26. Piękne kolory, piękna girlanda (super duże serca poproszę o wzór), piękne fotki dobrze że ich tak dużo :) Megaaaa pozytywnie :) Pozdrawiam Buba

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna girlanda, pięknie dziergadełka się prezentują w pokoiku właścicielki :) A zdjęcia wrzosów cudne! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Prawda, że stare płoty, deski mają coś magicznego w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Berecik na krzeslo przeswietny kochana!!! Rewelacyjnie w pokoiku malej wlascicielki sie prezentuje:)
    Usciski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię stołeczki ubierać w bereciki, oj lubię ;))
      Buziaki :*

      Usuń
  30. Bardzo pomysłowa girlanda. Zeszłej zimy moja mama zrobiła na szydełku śnieżynki i też powstała girlanda, która zawisła w przedpokoju w okresie świątecznym.
    Zdjęcia wrzosów przepiękne.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O taka girlanda ze śnieżynek musi ślicznie wyglądać, na świąteczny czas idealna !!
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  31. Serduszkowa girlanda mnie zaczarowała :)

    OdpowiedzUsuń

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Dziękuję za Twoje kilka skreślonych słów ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...