wtorek, 19 listopada 2013

Dres, ściągacz, pompon ... czapka dresowa całkiem nowa ;)


W głowie siedziała mi od ubiegłego sezonu.
Ciągły brak czasu, ciągle coś innego ... wreszcie znalazłam chwilkę i jest :)
Widziałam czapki z dzianiny dresowej i bardzo mi się podobają te proste, surowo wykończone.
Ale ciągle mi chodziło po głowie jak tu połączyć dres z dzianiną robioną na drutach.
Robiłam kilka razy, bo niby wydaje się to takie proste ... a jednak nie jest :)
Zrobiłam ją oczywiście szarą, ale tak sobie myślę,
że fajnie wyglądało by połączenie z innymi kolorami ...
ale na to będę musiała jeszcze troszkę poczekać, bo pracy mam po kokardy ;)))





A w temacie dresu ...
Pamiętacie mój pled wakacyjny o którym pisałam tutaj
Powstał drugi dla ślicznej Natalii, służy jako narzuta na łóżko.
Ma kieszonkę na różności i dyndające serduszka.




******************
Zmykam do pracy i z nową piosenką Meli Was zostawiam 



Dziękuję za Wasze wszystkie ciepłe słowa i życzę udanej reszty tygodnia :)



37 komentarzy:

  1. Olu tworzysz cudne czapki, aż chce się nosić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czapka cudo, już sobie wyobrażam jakie piękne będą te połączone z innymi kolorami:) Pozdrawiam.J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ochotę na połączenie karmelu i szarości ... tak mi chodzi po głowie :)

      Usuń
  3. Olcia podziwiam Twoją kreatywność, jak nie zamek, to dres:))) Fantastycznie wygląda to połączenie, no. Ciekawa jestem jak będzie z pastelami i czernią. Buziaki na dzień dobry:**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś mnie tyle nietypowych pomysłów chodzi po głowie ... tylko czasu ciągle brak ;)))
      Pozdrawiam ciepło na dobranoc :**

      Usuń
  4. Świetny pomysł na czapkę i świetne wykonanie ...po prostu bombowa:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna czapucha, efekt świetny :) Miłego dzionka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie noszę czapek, ale jakbym nosiła to taką ubrałabym z wielką ochotą :) Niebanalna jest i śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie sądziłyśmy, że materiał dresowy może tak fajnie wyglądać na czapce:) Wyszła cudnie i ta Twoja metka-urocza. Pozdrowienia :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Czapka jest fantastyczna:)Takiej jeszcze nie widziałam, a narzuta , to po prostu rewelacja...te serduszka :))))) bajka:) no i metka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krys bardzo lubię tą szarą dzianinę, pledzik się sprawdza doskonale :)

      Usuń
  9. Oleńko, czapka piękna będzie na pewno cieplutka:))))
    a Melą zachwycam się nieustająco....:)
    Wczoraj w Trójce cały dzień...sprawiała mi przyjemność:)
    Buziaki Kochana:****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest cieplutka :)
      Mnie serducho skradła już dawno, a na żywo jak pięknie śpiewa :)
      Ściskam ciepło :**

      Usuń
  10. Co nowa to lepsza, az sie trudno zdecydować, tak piekne czapy robisz :)
    Przyjemnego dnia zycze

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczna czapa,super wygląda w połączeniu z dzianiną:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jedyna w swoim rodzaju! Twoje prace są idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Takiej świetnej dresowej czapki nie widziałam jeszcze nigdy u nikogo. Uwielbiam Twoje projekty Olga! Same cuda! :) Pozdrawiam, S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Sylwia, siedziała mi w głowie od ubiegłego sezonu ... wreszcie się udało zrobić :)
      Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  14. Dresowka swietna kochana i jak Ci ladnie w niej:)
    a taki dresowy pledzik to naprawde swietny pomysl:)
    Usciski!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest wspaniała Kochana...brawo za pomysłowość!!!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  16. Szalenie podoba mi się to połączenie tkaniny dresowej z włóczką!!! Rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. można ją kupić ?

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam, można tylko dopiero druga połowa grudnia lub styczeń.

    OdpowiedzUsuń

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Dziękuję za Twoje kilka skreślonych słów ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...