niedziela, 3 listopada 2013

Prosta czapka dla Niego ... a może dla Niej ?


Jesień, jesień w koło, do dziś piękna i słoneczna.
Od południa u nas leje, więc niedziela spędzona pod kocykiem, z kubkiem herbaty ...
Dni wolne pozwoliły mi nadgonić kilka spraw, no i oczywiście był czas na druty ...

Tą czapkę zrobiłam dla mojego P.
Włóczka jest idealna, nie za gruba, ciepła, nie gryzie ... i kolor - uwielbiam taki odcień szarości:)
Jak wiecie najbardziej lubię proste formy we wszystkim w dzianinie też.
Zdjęcia na mnie, bo mój ukochany zapomniał jej zabrać ;)))
Na szczęście miał w kieszeni kurtki poprzednią, którą mu zrobiłam ... zabierze następnym razem.
Fason jest tak uniwersalny, że można ją określić unisex.
Żona mojego kuzyna już sobie u mnie taką zamówiła ;)









************

Ten rok wyjątkowo dla mnie łaskawy jeśli chodzi o koncerty,
we wtorek ja, mój P. i nasza Marce (całkowicie odziedziczyła po nas gust muzyczny ;)))
byliśmy na koncercie mojego ulubionego zespołu Editors.
 P. w tym momencie słucha na żywo Biffy Clayro :)
A we mnie ciągle jeszcze muzyka i wspaniały głos wokalisty Editors, wspaniały był to koncert.

 

 Bardzo serdecznie pozdrawiam wszystkich moich gości.
Życzę Wam dobrego tygodnia i pogody w sercu na przekór temu co za oknem :)



28 komentarzy:

  1. Masz rację, że unisex. Prosta ale ma w sobie to coś. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna czapa, w sam raz na dzisiejszy dzien- brrr! A ta uniwersalność i prostota tylko dodają jej uroku:)))
    Olcia wspaniałego tygodnia dla Ciebie, uściskuję cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba sobie też taką zmajstruję .... hihi jak tylko czasu ciut uszczknę ;)))
      Wzajemnie Ewuś :**

      Usuń
  3. o czapka swietn!!! uwielbiam te czapki ,Twoja ma jeszcze swiettny wzor mniam:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację, czapka jest zdecydowanie unisex :) Świetna!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. My również uwielbiamy prostotę, Twoja czapka jest idealna:) pozdrawiamy:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się ogromnie, że się podoba :)
      Ściskam ciepło :**

      Usuń
  6. Rewelacyjna czapka, własnie planuje podobną kupić :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi się podoba ta czapka, beżowa ma świetny kolor, niestety z doswiadczenia wiem, ze mi czapki typu beanie niezbyt dobrze mi się noszą, mam dosyc duzą głowe i po kilku chwilach naciagnieta czapka podnosi mi sie na czubek głowy:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, to jaki fason Ci się sprawdza Agatko ?
      ja bym bez czapki nie przeżyła ;)))
      pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Muszę sobie taka samą sprawić i będziemy razem paradować ;)))

      Usuń
  9. Proste jest piękne i ponadczasowe. Koncertów zazdraszczam :) Buziaki jesienne przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Editors! Zazdraszczam bardzo, bardzo! Ostatnio nawet nie sprawdzam koncertów... kiedyś sobie odbiję :)
    Straszna była ta niedziela... deszcz i jeszcze ponad godzinne stanie w korku do wyjazdu na autostradzie... Dwukrotnie dłuższa podróż do domu...
    A czapa standardowo świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oluś jak on zaśpiewał .... ana tej scenie ... słowa mojej Marce - niewyżyty !!!!
      Ja pamiętam jak jechałaś na Coldplay ... też chciałam tam być ...
      Ot taka jesień bywa ... ale minie przecież :)
      Dziękuję i ściskam cieplutko

      Usuń
  11. Cudna szarość bardzo pięknie i starannie wydziergana. Lubię takie proste formy.
    Takich koncertów zazdroszczę również... Ale nie ma co... trzeba korzystać i czerpać z życia najwięcej jak się da :)
    Pozdrawiam i dużo słoneczka życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, że ten odcień piękny taki i on w tych formach prostych najlepiej się sprawdza :)
      Uwielbiam koncerty, na żywo nie każdy wypada dobrze, ale Editors - SUPER !!!
      Wzajemnie słoneczka :)

      Usuń
  12. A wiesz Oleńko, właśnie mam podobną na drutach... trochę jaśniejsza, ale też SZARA!! :)
    Szkoda, że zapomniał...! :)
    :**

    OdpowiedzUsuń
  13. :) no wiadomo Dominiko, bo gust podobny mamy co, och te szarości :**
    Szkoda, ale właśnie jaśniejszą miał w kieszeni, więc całkiem bez czapki nie został ;))))
    A u mnie właśnie jasno szara dla pewnej Gosi się dzierga ...
    Ściskam mocno :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudna, prosta czapa...no i szara bo wiesz...;)
    Uważam że śmiało się nadaje dla nich...dla niej i dla niego;))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba sobie też taką zrobię ;)))
      Pozdrawiam ciepło Justynko :**

      Usuń

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Dziękuję za Twoje kilka skreślonych słów ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...