niedziela, 24 listopada 2013

Filcowe etui - sowa w kolorach jesieni


Uff zdążyłam, jeszcze śnieg nie spadł, jeszcze jesień mamy ...
Dynie, liście w kolorach jesieni , pomarańczach, żółciach i wszelkich ich odcieniach
pojawiały się w sieci już dawno, zdążyliśmy już o nich zapomnieć.
Teraz wszędzie już gwiazdki, choinki i inne świąteczne inspiracje ....
a ja jak zwykle ze świętami w lesie ;)))
Ja jeszcze z jesienią do Was.
Na specjalne życzenie powstało etui szare z dodatkiem odcieni pomarańczy ...
Kwiatki mi jakoś nie pasowały, więc zrobiłam sowę.






Kilka migawek z niedzielnego spaceru ...




I to by było na tyle.
Weekend już prawie za nami.
Wieczór spokojny, herbatka w kubeczku, jeszcze trochę muzyki -
ładuję baterie na następny tydzień.
Dziergania sporo się zapowiada.

Piosenka zasłyszana w Trójce ...



Życzę wszystkim udanego tygodnia :)




47 komentarzy:

  1. Poważna i elegancka, lecz nie pozbawiona słodkości, jak wszystkie Twoje prace :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... taka jesienna, ciepła sowa :)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. świetnie wyszła taka jesienna sowa :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia:) a na święta jeszcze przyjdzie pora, nacieszmy się jeszcze złotą jesienią, która niestety już pomału się z nami żegna:( słodka sówka. Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wyobiłas sie w kalendarzowej jesieni. piekna sówka. a baner jaki ładny i klimatyczny

    OdpowiedzUsuń
  5. Sowa w kolorach jesieni jest bardzo jesienna i piękna:) Śliczniutkie zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo przyjemne to ładowanie baterii, będą trzymały nie ma co:)))
    Olcia ja wszystkie te Twoje etui uwielbiam no, najbardziej to chyba ptaszorki! Taka słabość skrzydlata.
    Kochana niech baterie się ładują i do piatku na liste migusiem leci. buziole:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymają, trzymają :)
      Mają w sobie coś te skrzydełka z piórkami ...
      O tak byle do listy :**

      Usuń
  7. Śliczne:) I jak fajnie wygląda połączenie szarości z pomarańczem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta szarość fantastyczna jest, z jakim by nie połączyć kolorem będzie pięknie :)

      Usuń
  8. Super połączenie!
    Miłego tygodnia
    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  9. A wiesz, Oluś... ja to sie jeszcze tej jesieni trzymam. Dla mnie święta w listopadzie to jeszcze odrobinę za wcześnie.
    Sowa piękna, ciepła i energetyczna, taka jesienna właśnie. I dobrze! :)
    pozdrowionka ślę
    dominika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dominiko dla mnie i tydzień przed to za wcześnie ;))) nigdy jakoś za dużo czasu nie mam ... a planów tyle i co to ja nie narobię, a potem 2 dni przed ozdoby będę szyć ... no takie życie, taka sytuacja ;))))
      Ściskam ciepło :)

      Usuń
  10. Piekne wykonanie Olu, nie wiem jak zrobiłaś tą sówkę, ze wyszła aż tak fenomenalnie:)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Oluś ja też w lesie ;)
    Sówka jesienna bardzo fajna! Szary świetnie komponuje się z pomarańczowym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oluś on z każdym kolorem śpiewa, gra i komponuje ;)
      A to razem po tym lesie pochodzimy choinki poszukać ;)))

      Usuń
  12. Twoje sówki uwielbiam :-))) I taka jesienna wersja też bardzo fajna, ściskam!!

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne etui - uwielbiam motyw sówki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oleńko,pięknie wyszło....ciepłe...jasne...ideale na te szare dni za oknem....jakoś tak cieplej na sercu się robi jak się na nie patrzy!:)
    Buziaki Kochana!!:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten kolor pomarańczy ciepła daje moc :)
      Ściskam mocno :*

      Usuń
  15. Uwielbiam sowy!!! Śliczne etui. Jestem pod ogromnym wrażeniem zdolności manualnych:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak zawsze zachwycasz! Pomarańczowe dodatki o dziwo pasują do sówki:)Jesienny spacer cudny,u nas dziś to nawet wiosna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas już mróz szczypie ... do wiosny daleko, tak ciut tym pomarańczem ocieplam aurę ;))

      Usuń
  17. Bardzo ładne etui :) Lubię filce!
    Ciekawa jestem też tych białych dyń. Widziałam kiedyś takie, ale tylko na zdjęciach. One tak na serio są białe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      A dynie zdobiły kawiarnię, do której prawie co niedziela udajemy się spacerkiem ... te akurat malowane są, ale są takie malutkie co to białe już na krzaczku rosną :)

      Usuń
  18. Etui cudne, czy ja już pisałam, że kocham Twoją dbałość o szczegół? Kocham po prostu. Buziaki słoneczne ślę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś no dziękuję Ci bardzo, dziękuję z serca :***

      Usuń
  19. I tu potwierdza sie że szary jest najlepsiejszy ;)) nawet z soczystą pomarańczą mu dobrze;)) ślicze etiu Kochana;)
    Ściskam;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko całe życie to powtarzam NAJLEPSIEJSZY :)
      BUZIAKI :***

      Usuń
  20. w końcu jakiś niebożonarodzeniowy post !!! z przyjemnością go czytałam i z jeszcze większą przyjemnością oglądałam zdjęcia z którymi ostatnio mam niemały problem u siebie!
    Sówka taka październikowa bym powiedziała, chociaż już koniec listopada mamy :)
    pozdrawiam Cię serdecznie
    Aga z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) masz rację teraz wszędzie świąteczne inspiracje :)
      Dziękuję z serca za ciepłe słowa ... no tak kolory październikowe :)
      Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  21. Piękne etui, cudne dynie (uwielbiam!)

    OdpowiedzUsuń

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Dziękuję za Twoje kilka skreślonych słów ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...