piątek, 29 listopada 2013

Komplet na chłody ... czapka beanie i otulacz, szal, komin - perłowo szary


Ten wzór zdecydowanie zdominował moje robótki tegoroczne.
Pierwsza czapka powstała dla P. i od tej pory zrobiłam już kilka w tym fasonie i wzorze.
Prosty, uniwersalny, pasuje i dla niej i dla niego.
Komplet dla Gosi co to znamy się już pół życia ;)))
Czapka i otulacz, szal, komin ... jak zwał tak zwał, grunt, że spełnia swoją rolę.
Świetnie otula i ogrzewa w chłodne dni.
Włóczka nie gruba, ale cieplutka w kolorze perłowej szarości.










Poznajecie tą cudną akwarelę na zdjęciu wyżej .... tak, tak to Cudeńko od Maryś
Są przepiękne, kiedy rozpakowałam paczkę i zobaczyłam moją Piegowatą skakałam z radości jak małe dziecko :)
Kto jeszcze nie widział niech pędzi do zaczarowanego sklepu Czary Maryś
Moja Marce ma swoją o wdzięcznym tytule ... Kto mi dał skrzydła.
Mati ma inne cudo, ale o tym będzie w osobnym wpisie ;)






Dziś mam dylemat muzyczny ....
więc pierwsza piosenka od mojej Marce



a druga od mojego P. zespół z Danii, dla mnie nowość ...


Dziś niespieszny piątek ... ciut odpoczynku, jutro dziergania ciąg dalszy.
Miłego wieczoru Wam życzę i pozdrowienia ciepłe ślę :)


49 komentarzy:

  1. Podziwiam pomysłowość, precyzję i tempo powstawania tych pięknych zestawów. Śliczny jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie :) każda wolna chwila pochłonięta ;)))

      Usuń
  2. Piękny komplecik, a malunki Maryś tez znam...są przewspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super komplecik, w prost idealny :)
    Jestem pełna podziwu:)
    Miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z serca dziękuję i wzajemnie miłego życzę i tygodnia też :)

      Usuń
  4. o jak mi się podoba ten komplecik, piękny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Komplecik piękny:) , a bluzeczka od Maryś bardzo urocza:) zaraz idę do Marysinego sklepu troszkę pobuszować:) Miłego odpoczynku, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krys, o same cuda w tym sklepiku są - same cuda !!!
      Wzajemnie :)

      Usuń
  6. Świetny komplet! Idealny prosty wzór a efekt świetny :) Bluzeczka piękna! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki prosty, ale efekt przyjemny dla oka ma ;)
      Dziękuję :)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  7. Gdzie Ty tam, tak zerkasz, hmm? świetna czapa, zresztą cały komplecik! I Ciebie Olcia miło zobaczyć na szaro i piegowato- jesteście niesamowite Baby:)))) I myśl dla Marce uskrzydlona...piękna...
    A z Tobą kochana niech ten piąteczek na cały tydzień zostanie:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihihi Lubego mojego wypatruję ...;)
      Dziękuję Ewuś, piękne te akwarele Maryś, uwielbiam !!!
      O tak piątki lubię bardzo, niech zostanie.
      Tobie Kochana udanego tygodnia, ściskam ciepło :**

      Usuń
  8. Oluś! Piękna Kobieto w pięknej czapie i kominie i pięknej koszulce! Tyle cudowności na raz! Aż miło popatrzeć. :)))
    Dobrego weekendu, kochana! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dominiko, zawstydzasz mnie i pąsowieję z każdym słowem ....;)
      Wzajemnie Serce miłego :***

      Usuń
  9. śliczny komplet !
    a bluzki od Maryś cudowne , tez jestem szczęśliwą posiadaczką piegowatej :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ach ta Piegowata - CUDNA !!!
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
    2. Szalone ;)
      Piegowata jest nr 1 hahaha Pobiła wszystkie pozostałe - juz sie kończy :)
      Olga - wygladasz OBŁĘDNIE :)

      Usuń
    3. ;))) dziękuję Maryś :*

      Usuń
  10. czapa piękna!!! A akwarelkę Maryś- mam, ale na pamiętniku który mi niegdyś ofiarowała. Tą samą buźkę. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję, pamiętnik też piękny, wszystko piękne co wychodzi z jej zdolnych rączek :)

      Usuń
  11. Kochana przepiękny, aż mam ochote spruć co zaczęłam dla Mani;))
    A koszulka od Marys obłędna!!!
    Ściskam;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko na pewno coś ślicznego robisz, pochwal się koniecznie :)
      Cudna jest to prawda !!
      Buziaki

      Usuń
  12. Wełenki i wdzięczne i cieplutkie! Nie strach tak wietrznego dnia jak dziś:)
    Fantastyczna koszulka!Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iza dokładnie, na taki dzień jak dziś idealne - wiało niemiłosiernie, zimno zniosę, mróz, brak słońca, ale wiatru takiego nie lubię bardzo !!
      Dziękuję w imieniu Maryś :)
      Ściskam

      Usuń
  13. Cudowny komplecik! A ja właśnie poszukuję czegoś dla siebie :) Robisz też co nieco na zamówienie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Robię, ale teraz dopiero terminy na styczeń wolne mam :)

      Usuń
  14. Bluzka obłędna, obłędnie piękna! I komplet jak marzenie, musisz mi zdradzić, co to za szara włóczka, przymierzam się do takiej czapy dla Chrześnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Komplet świetny a koszulki zazdroszczę okropnie

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana no po prostu swietny ten komplecik, a i koszulka Marys cudna:) Piekny duet tworza:)) podziwialam juz na FB:)
    Usciski Kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aguś :** w imieniu swoim i Maryś :**

      Usuń
  17. Jestem pod wrażeniem. Świetnie napisane.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeśli przychodzą chłody to oczywiście czapka jest bardzo ważnym elementem naszego całego stroju. Ja lubię je nosić i ostatnio również przekonałam się do beretów wełnianych https://hatfactory.pl/23-berety-welniane które moim zdaniem są bardzo fajne i stylowe.

    OdpowiedzUsuń

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Dziękuję za Twoje kilka skreślonych słów ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...