piątek, 17 sierpnia 2012

Tworzone z sercem ...

Kolejny zapracowany i przynoszący nowości  tydzień za mną ...
Młodsze dziecię wróciło z kolonii w górach, zachwycone, jakieś odmienione ... wyjechała dziewczynka,
 a wróciła Matylda - panienka dorastająca, oj dopiero teraz się będzie działo ;)

Starsze me dziecię odwiozłam dziś na lotnisko, leci na wyspy zobaczyć czy tam świat wygląda inaczej ;)
Czekam na wiadomość, że dotarła i przywitana przez rodzinkę :)
Więc czymś zająć trzeba umysł i ręce, więc piszę ....


***********

Wspominałam, że w ubiegłą sobotę zajmowałam się malowaniem, woskowaniem,
 Marce wszystko utrwaliła więc dziś pierwsza część fotorelacji ;)

Mój P. powycinał z drewna takie oto ...

serca, serduszka ...





To moje ulubione, bejcowane i pobielone woskiem ...




A to drugie moje ulubione ....









Innym razem pokażę te malowane ....


***************

Dziś taka bardzo stara piosenka, ale zawsze jakoś tak miło na sercu :)



Udanego weekendu moi mili odwiedzający :))
Dziękuję, że jesteście, zaglądacie, zostawiacie swoje słowa ...

**************

Dziękuję z serca za wyróżnienia , a to 7 zdań o mnie ...

Uwielbiam moją rodzinę.
Kocham wytwarzać pomysły , które mnożą się w mojej głowie.
Muzyka ubarwia moją codzienność.
Książki pozwalają oderwać się od rzeczywistości.
Lubię służyć pomocą i dobrą ( tak myślę ) radą.
Nie wyobrażam sobie dnia bez pysznej kawy.
Sprawia mi radość bycie potrzebną.


Wyróżniam Was wszystkich, bo nie potrafię wybrać tylko tych kilku :)




Ps. Marce dotarła szczęśliwie, mogę spać spokojnie  :)))

58 komentarzy:

  1. Piękne serduszka :) mi podoba się najbardziej to drugie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne serca, takie skromne, a ile w nich uroku. Pozdrawiamy serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem krótko: Boże jakie to piękne:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne są i te słoje na drewnie tak fajnie wyszły:))) wygladają na takie stare i to mi się w nich ogromnie podoba:)
    Dobrego łikendu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo lubię słoje w drewnie wosk pięknie je podkreśla :)
      Wzajemnie dobrego :)

      Usuń
  5. Te serducha przeszły już swoje ;) Piękne są, proste i w tym ich moc. Bardzo mi się podobają. Jestem pełna uznania dla P. złota rączka normalnie. Pozdrawiam ciepło i życzę dużo odpoczynku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taką małą historię mają - jak my :)
      Lubię wytwory mojego P.
      Oj odpoczynek się przyda, niedziela myślę go przyniesie ;)

      Usuń
  6. Cudownie wycięte, cudownie zrobione :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakieś pokrewne dusze .... za to lubię internet ...
    Wzajemnie miłego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. :) Miłosnych serduszek nigdy nie za wiele:) Jest tylu ludzi do obdarowania. Pomysły prawie rozsadzają moją głowę więc to chyba normalne równiez u Ciebie i innych bywalców bloga. To zaraźliwe.

    Miłej soboty, a...i nie spodziewałem się u Ciebie Simona&G. :)
    Red

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Rany jak my tak bez zawrotów możemy chodzić po tym świecie - jak nam głowy te pomysły rozsadzają ;))))
      Masz rację, że to zaraźliwe ;)))no i kajecik trzeba mieć co by notować, jak nie zanotuję to mi uciekają ....
      S&G od zawsze lubię, a tą najbardziej :)
      A bo ja taka niespodziewajka jestem ;)
      Miłej soboty

      Usuń
  9. To z sękiem jest super i ten wzór ze słoi wokół ... oczywiście uroku daje im wykończenie .
    Ja lubię i robi mi się weselej jak słucham "Mrs. Robinson "
    Wspaniałego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mrs.Robinson zawsze mi się z " Absolwentem " kojarzy, bardzo lubię ten film ...
      Wzajemnie Kasiu udanego weekendu :*

      Usuń
  10. Oleńko, piękne są te Wasze serducha!!! A najpiękniejsze jest to że robicie je razem, zaraz potem to, że są z sękami, "po przejściach" jak to powiedziałaś i takie masywne, prawdziwe, bielone...! Cudowne, uwielbiam! ♥
    dominika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) bardzo lubię to razem ....♥
      Buziaki weekendowe :*

      Usuń
  11. Piękności same na Twoim blogu! Serducha urocze! Pozdrawiam ciepło, Monika.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię Moniko serdecznie, miło mi że Ci się u mnie podoba, zapraszam więc kiedy tylko masz ochotę :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Bardzo mi się podobają te serca. Takie naturalne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naturalne - to dobre słowo ;)
      Uściski przesyłam

      Usuń
  13. Serca są śliczne. Bardzo lubię takie rzeczy - skromne, ale pełne uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe ;) pan P. to ma telnt ;) Ty zresztą też. Pozdrawiam, Monika.

    OdpowiedzUsuń
  15. To z sękiem pośrodku jest cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialne te serduszka!!! piekne i te surowe i te malowane;)
    Gratulacje dla Was;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale przepiękne serca! ale bym taksie chciala...buziaki

    OdpowiedzUsuń
  18. Olga, jak mi się u Ciebie podoba, absolutnie wszystko! Siedzę i gapię się na zdjęcia serduszek, absolutnie urocze!
    pozdrowienia ślę,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magdaleniu miło mi Cię gościć :)
      Serdecznie dziękuję za ciepłe słowa.
      Pozdrawiam gorąco :)

      Usuń
  19. Piękne te serca..te z sękami mi sie najbardziej podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  20. serca cudowne - pierwsze z tym sękiem jest moim ulubionym - zauroczyło mnie :)
    ale jeszcze co mnie zaciekawiło i spodobalo się ? to Twoj kolor lakieru do paznokci ;) - lawendowy chyba :) mhmmmmm rewelacyjny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) właściwie to szary beż, ale kiedy pokrywam go utwardzaczem z ultrafioletem robi się taki lekko lawendowy ;)))

      Usuń
  21. Ależ urocze te serducha :) Zwłaszcza te z sękami - to taka kropeczka nad i ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fanek sęków przybywa ... ;)
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  22. Piękne te szare serca:)
    Miłego tygodnia, kochana
    M.
    P.S. Simon i Garfunkel to moje wspomnienie z romantycznych czasów studenckich:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szare ...
      Wzajemnie Serce :*
      Ach piosenki ile wspomnień miłych ...

      Usuń
  23. Wspaniałe masz serca, a ja muszę sobie kupić biały wosk :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Są cudowne, uwielbiam serduszka, symbol serca towarzyszy mi przez całe moje życie w różnej postaci:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. niezwykła, piękne, naturalna dekoracja! kocham drewno w każdej postaci, nawet tej serduchowej:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kochana pieknosci stworzyliscie:) te szare serdusia takie kochane...
    zachwycam sie:)***

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam takie proste serca,a te pęknięte są najpiękniejsze.Ozdobiłaś je tak prosto a przez to nadzwyczajnie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Dziękuję za Twoje kilka skreślonych słów ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...