piątek, 31 sierpnia 2012

Drewniane serca białe, malowane ...

I tak oto niepostrzeżenie minęły nam wakacje ... dziś ostatni dzień, no może przedłużą się na ten weekend ...
Niespieszny wieczór piątkowy u mnie ... na jutro odkładam wszystkie domowe prace,
 dziś odwiedzam Wasze blogi, słucham muzyki, potem kąpiel -  muszę odreagować stres całotygodniowy ...

 
 ***********

Dziś część druga mojej pracy z sercami wyciętymi przez P.
Po tych woskowanych - czas na malowane - oczywiście na biało ...









I taka biała - jasna róża, którą dostałam od moich pociech ...



***********

Niespieszna piosenka, o miłości - chyba ...



Życzę Wam Kochani udanego weekendu ...



49 komentarzy:

  1. Serduszka śliczne. Och jak ja uwielbiam takie robótki, drewno, farby. O bożym świecie człowiek zapomina... Az tu nagle : mamoooo! I po robocie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Slodziuchne te Twoje serca, taki romantyczny ten post, ach...

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ Twój mężczyzna piękne serca znów powycinał :) zazdroszczę :D i ta róża jeszcze na dodatek :D
    nic tak nie odpręża jak takie prace a potem jeszcze efekt :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)Lubię taki odpoczynek ;) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  4. Oluś te drewniane serducha są niezwykle klimatyczne. A mnie marzą się takie drewniane konie dala:) może potraficie z Twoim P. takowe stworzyć?:-)
    Kochana miłej relaksującej kąpieli życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potrafimy ... tylko ... musieliśmy wspólne prace odłożyć na czas jakiś .... ale kiedy tylko nadarzy się sposobność szepnę słówko w odpowiednie uszko ;))
      Dziękuję Paulinko :*

      Usuń
    2. :D:D:D
      To ja bym takowego jednego sobie wtedy u Was zamówiła:P

      Usuń
  5. I Tobie Olgo miłego odpoczynku:)))) Serca cudowne:)))) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja kocham te twoje piękne wyroby!!! :-) serduszko cudowne :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki przyjemny wyciszający klimat...serduszka zakochańce tak cudnie proste:)
    Dobrego łikendu Olcia, odpoczywaj:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpoczywam Kochana ... aż za bardzo miałam dziś w planie zrobić etui a tu nici ;)))
      Miłego i Tobie życzę :*

      Usuń
  8. Kochana piekne są te serducha...nie wiem jak Twój P. by sie zaopatrywał ale powinnaś śmiało dodać zakładkę z tymi drewnianymi cudami!!!
    Uściski gorące;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko rzeczywiście o tym nie pomyślałam, czuba nadrobię ;)
      Buziaki :**

      Usuń
  9. Kochana swietne te serdusia robicie:)))
    Tobie tez milego weekendu, najlepiej niezbyt deszczowego...u mnie niestety pada...
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszą mnie bardzo :)
      u nas też kap,kap,kap ...
      Uściski :*

      Usuń
  10. Oj piękne serca!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. ale te serducha sa fajnie wywiniete:P...............milej soboty,buziaczek:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to już pełna inicjatywa P. ;))
      Wzajemnie Ewelinko :**

      Usuń
  12. nawet nie wiesz ile lat ja takie sobie kupuję do domu serduszka i nie mam ani jedneg, takich oczywiście grubasków nie widziałam w sprzedazy ale inne a tu susza ani jednego, Wkoncu sama coś zmaluję chyba za podpowiedzią.
    Serdecznie zapraszam do mnie na zabawie candy; do wygrania naszyjnik, bransoletka i breloczek. http://piecuchowo-modelinowo.blogspot.com/ Pozdrawiam cieplutko Piecyk.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tak chorowałam, aż w końcu zmalowane ;)))
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  13. Piękne - uwielbiam takie klimaty.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Olga... A ja dziękuję za piosenkę! Bardzo lubię tych chłopków :)***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie grają i śpiewają, powinna w zasadzie być " Miłość " ale ta niespieszna taka jest, delikatniejsza ... Maryś super, że jesteś brakuje Twoich słów ...
      Buziaki :*

      Usuń
    2. miłość uwielbiam za tę prostotę słów, za tę prawdę tak ślicznie w nich zawartą za tego "nie pluszowego misia" i za to, że gdy jedno spada w dół, a drugie po nim skacze... No zawsze mnie te słowa stawiają do pionu swoim urokiem :)))
      Oj mi też brakowało móc pisać i patrzeć do woli :)***

      Usuń
  15. Bardzo ładne serduszka ;) uwielbiam takie ! róża bardzo ładna. Udanej niedzieli, sopkojnej przede wszystkim. Pozdrawiam, Monika.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniko, udała się spokojnie ;)))
      Pozdrawiam

      Usuń
  16. Prześliczne są Twoje wszystkie serduszka! Obejrzałam każde z nich i naprawdę zachwycają:) Uwielbiam ten motyw i drewno, a w połączeniu stanowią świetną całość. Na pewno będę zaglądać częściej. Pozdrawiam serdecznie:) Sylwia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, zapraszam rozgość się i zaglądaj kiedy tylko masz ochotę :)
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  17. Naprawdę świetne rzeczy wychodzą z pod Twoich rąk! A z piosenkami zawsze super trafiasz w mój gust :-)

    OdpowiedzUsuń

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Dziękuję za Twoje kilka skreślonych słów ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...