środa, 7 września 2016

Dziergane na drutach maleńkie skarpetki


Zawsze bałam się robienia na drutach skarpetek.
Nie wiem czemu, trudno to wytłumaczyć.
Ale kiedy prośby o skarpety powtarzały się , nie miałam wyjścia.
Trzeba było się odważyć .... i wiecie co bardzo polubiłam ich robienie .
Miałam trochę kłopotu z piętką, ale metodą prób i błędów doszłam jak zrobić ją optymalnie.

A kiedy już się odważyłam, to troszkę ich powstało ;))
W różnych kolorach, dłuższe, krótsze, z warkoczami ...
do wyboru , do koloru ;)


Czas sprzyjał pracy w plenerze ...


Musztardowe 




Blue jeans
 
 


Niebieskie
 
 


Sprawdzają się też jako dekoracja ;))
Można wykorzystać kiedy dziecko już wyrośnie .
 


 


**************
Taką piosenkę ostatnio usłyszałam w radiu i zamarłam ...
śpiewają o mnie i moim P. .... takie rzeczy ;))
Jeszcze do tego zespół mojej młodości ... ten głos !!! 
Że ja tego wcześniej nie słyszałam ;))
 
 
Pozdrawiam ciepło w tym pięknym dniu września :)

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie skarpety! Najlepsze są te zrobione przez babcię. Zwłaszcza, kiedy babcia widzi, że je noszę :) Na jesienno-zimowe wieczory jak znalazł. A dłuższe są super w kalosze :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie babcine najlepsze !!!
      Do kaloszy rewelacja, muszę sobie takie zrobić ;)
      Pozdrawiam ciepło !!

      Usuń
  2. Olgo, śliczne, słodziutkie, takie Twoje:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Dziękuję za Twoje kilka skreślonych słów ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...