wtorek, 20 września 2016

Dwukolorowy dziergany kocyk dla Zosi .... i coś o szyciu


Kocyków zrobiłam już wiele, niezmiennie podoba Wam się właśnie to zestawienie wzorów.
Ale tym razem jest on nieco inny przez połączenie kolorów.

Jasno szary i musztardowo - ciepło żółty.

Dla maleńkiej Zosi taki oto kocyk.












Jak widzicie przy personalizacji kocyka przydaje się umiejętność szycia na maszynie.
Specjalistą od szycia nie jestem, ale podstawy są mi znane.

Dla kogoś , kto umie niewiele lub zupełnie nie potrafi obsługiwać maszyny,
wydawnictwo Egmont przygotowało książkę "Szkoła Szycia", której autorką jest Shea Henderson.


W książce znajdziecie dokładny opis maszyn do szycia , przyborów, materiałów...
to taki prosty i przystępny kurs szycia dla początkujących.




Oprócz szkoły szycia 12 projektów opisanych dokładnie jak je wykonać,

Sama chętnie z niej skorzystam kiedy będę chciała uszyć poduszkę czy wszyć zamek :)

Dlatego z czystym sumieniem polecam serdecznie !!

 ************
Nowe dźwięki z Lp3 ....


Zrobiło się chłodniej, ale taka to kolej rzeczy ...   zaczyna się najlepszy czas dla dzianiny :)

I oczywiście te dary jesieni ... czas na pyszne ciasto ze śliwkami ...

 

Pozdrawiam serdecznie i mimo chłodu dobrych dni życzę !!

 

35 komentarzy:

  1. Śliczny kocyk dla Zosi :-) Cudnie wykonany.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kocyk :) Właśnie zastanawiałam się nad kupnem tej książki i Twój post bardzo mi pomógł. Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :) Proszę uprzejmie , naprawdę pomocna książka :)

      Usuń
  3. Kocyk przesłodki Olgo:) Umiejętność posługiwania się maszyną do szycia jest bardzo przydatna w życiu. Fajna książka, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Krys :* masz rację , książka bardzo fajna :) pozdrawiam serdecznie !!

      Usuń
  4. kocyk obłędny, to też moje kolory:-))) książka wygląda na ciekawą:-) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z serca dziękuję :) i jest ...pozdrawiam serdecznie !!

      Usuń
  5. przepiękne zestawienie kolorystyczne i splotowe. ten warkocz... cudo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam, czy jest szansa żeby zdradziła Pani jaka to wełna i jakich rozmiarów druty były potrzebne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm niech to zostanie moją słodką tajemnicą ;) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
    2. Ah, to może uda mi się zdobyć jakąkolwiek informację na temat wełny, bo przecież nie każda jest dobra dla maluszków? Czy będzie Pani nieugięta :-) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  7. Fantastyczny kocyk :-) Przepiękne połączenie kolorów :-)
    Jest doskonały!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z serca dziękuję pięknie :)
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  8. Szczerze mówiąc, lepiej sobie radzę z szyciem niż z dzierganiem ;-) Zazdroszczę umiejętności! Taki kocyk to ja bym pewnie kilka miesięcy robiła ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;)) u mnie odwrotnie, choć kiedyś szyłam dużo więcej ... ale przecież wszystkiego robić nie można ;))
      Pozdrawiam ciepło !!

      Usuń
  9. Robię koc dla siebie dokładnie z tych samych kolorów! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Po raz kolejny oderwać oczu nie mogę..i trochę zazdroszczę tych drutowych umiejętności. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały kocyk. Kolorek zachwyca. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię takie zestawienie kolorów.
    żółty - nawet musztardowy - dla mnie jest słonecznym i ciepłym - a kocyk w tym kolorze na pewno sprawdzi się i będzie mega przyjemny w użytku.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny kocyk!!! Lubię połączenie szarości z innymi kolorami a musztardowy to idealny kolor na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Przy okazji zapraszam na moje Candy :) http://grandmothermartha.blogspot.com/2016/09/urodzinowo.html
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  15. Kocyk po prostu cudny. Pozwoliłam sobie na zgapienie wzoru, dla mojej przyszłej wnusi też Zosi:-)

    OdpowiedzUsuń

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Dziękuję za Twoje kilka skreślonych słów ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...