piątek, 10 stycznia 2014

Komplet dla dzieci, czapka beanie i komin, milutkie otulające szarości :)


 Każdego roku tak mam, że wyjątkowo chętnie sięgam po jakiś rodzaj dzianiny.
Ta włóczka to absolutnie mój tegoroczny faworyt.
Milutka, cieplutka, lekka, niezbyt gruba, splot ładny i odcień idealny.
Austral się nazywa.
Wykupiłam zapas zimowy mojego ulubionego sklepu ;))
Komplet zrobiony dla Adasia, syna mojego kuzyna.

Na właścicielu nie udało mi się zrobić, ale mam takiego małego przyjaciela,
który po niełatwych pertraktacjach, zakończonych przekupstwem,
powiedział : no dobla :)

No czarodziej z niego jest ...
 





Model ma swoją czapeczkę w jaśniejszej szarości.
Jak tu nie kochać takiego chłopca co to kiedyś mnie przywitał takimi słowy:
dziękuję ci ciuciu za tą ciapeczkę :)

Zdjęcia robiła Marcelina Little Mi Photos


************

Piosenka z bajkowego świata ...



Bardzo serdecznie dziękuję za wszystkie ciepłe i serdeczne słowa pod ostatnim wpisem.

Kto jeszcze się nie zapisał, zapraszam serdecznie :)

http://handmadebyolga.blogspot.com/2014/01/szara-czapka-rocznicowe-candy.html

Pozdrawiam, życząc miłego weekendu :)
a ja do drucików, a w tle LP3 ...


62 komentarze:

  1. Śliczności, już wiem w czym będzie chodzić Mania przyszłej zimny... chodź moje dziergadelka nie będą w połowie tak piękne jak twoje;-)
    uściski:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) och Justynko, Twoje dzieła cudne są !!
      pozdrawiam cieplutko:*

      Usuń
  2. Model pierwsza klasa:))) śliczny komplecik, fajny pomysł z tym gadżecikiem na wyrobach, a może to Twoja metka? Pozdrawiam serdecznie Olgo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krys :)
      To nie metka, ale byłaby fajna gdyby wybić logo ...
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  3. ten komplet dziecięcy jak dla mnie 1 liga... sama bym taki chciała :)))
    jeśli cudem uda mi się wygrać czapke z pewnością zamówię u Ciebie szal komin :)
    pozdrawiam aga :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) bo to taki uniwersalny wzór, dla dzieci i dorosłych , dla pań i panów ;))
      Pozdrawiam serdecznie i powodzenia życzę !!

      Usuń
  4. Kolejny bardzo ładny komplet kochana, jest bajeczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna jest, bardzo lubię, że u Ciebie jest wszystko takie proste i to ma tyle uroku:))) I Adaś słodziak mały!
    Oluś dobrego łikendu dla Ciebie, odpoczywaj Kochana:**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo ja tak bardzo lubię prostotę, we wszystkim :)
      Dziękuję Ewuś, Tobie dobrego tygodnia :***

      Usuń
  6. Komplet śliczny, kolor śliczny, model słodki:) Miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ladny komplet, ten bym taki chetnie zalozyla :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny komplet i ten kolor cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny komplecik! I przystojny model! :) Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przystojniacha i czarodziej do tego ;) Pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Piękny komplecik! A Adaś fajnie pozuje ;-))).

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję:) Model jest urokliwy to prawda :))

    OdpowiedzUsuń
  12. superowa ! fajny model ;)
    kocham ta czapke ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi szaleje, ja podziwiam, bo Ciebie tez podziwiam, ale to wiesz ♥ A model rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maryś nawet nie wiesz ile Twe słowa dla nas znaczą ♥
      Model słodki taki i kochany, no prawie jak mój synuś i ma równie uroczego braciszka, to jak dwóch synów, ta dam ;))))

      Usuń
  14. piękny komplet i fajowy model oczęta faktycznie przyciągają. zazdroszczę talentu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z serca dziękuję za wszystkie ciepłe słowa :)

      Usuń
  15. Świetny model i ciapeczka :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Co za cudo! Mimo, że do czynienia nigdy z tą włóczką nie miałam, to też ją uwielbiam za ten kolor i Twój talent, który nadał jej fantastyczną, minimalistyczną formę :) A model - przystojniaczek! :) Pozdrawiam, S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jeszcze kiedy się jej dotknie ... ;)))
      Dziękuję Sylwio :)

      Usuń
  17. Oluś, komplet cudny jak zawsze:)
    A model Bombowy:))))
    Zdjęcia -prawdziwy majstersztyk!!!:)
    Buziaki Dla Was Kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne Olga, a modelka też bardzo superaśna.

    Pozdrawiam
    Iz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;))) dzięki Iza, model rzeczywiście śliczny jak laleczka :)

      Usuń
  19. Cudny komplet! Znalazłam przypadkiem, szukając inspiracji na czapki dla moich małych- niemałychjuż mężczyzn :-) Prezentuje się idealnie. A jakim rozmiarem drutow robione ( jeśli można wiedziec)?

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję serdecznie :)
    Druty 4 .
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie. Ciekawe, czy uda mi się na tegoroczną zimę, która, miejmy nadzieję - w końcu nadejdzie, zrobic coś podobnego moim chłopcom. Jestem zachwycona tym blogiem, wyrobami i rewelacyjnymi zdjęciami. Na pewno będę tutaj zaglądała :-) Pozdrawiam, Ania

      Usuń
    2. Na pewno się uda :)
      Dziękuję z serca za tyle ciepłych słów i zapraszam kiedy tylko ma Pani ochotę.
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  21. Piękny klasyczny komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  22. I too have made a hat with leather tag on! I love how you used the eyelet to pin the leather tag to your knit! Beautiful!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I saw this tag in your leather and in the letters, it looks beautifully. I like to combine leather with knitted fabric, felt or other material. With best wishes :)

      Usuń
  23. komplet jest boski! i model i zdjęcia również :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Czy robisz takie komplety na zamówienie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, proszę o kontakt na mail olga656@gmail.com

      Usuń
  25. Witam �� Czy szyję Pani jeszcze te komplety ???? Jeśli tak bardzo proszę o kontakt na anulka880@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Witam ja też jestem zainteresowana takim kompletem .proszę o kontakt ilona.laszczak@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Witam, jeśli jest możliwość zakupu takiego kompletu to bardzo proszę o kontakt justalka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Witam, ja również jestem zainteresowana takim kompletem, prosze o kontakt iwona9@interia.eu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Witam, jestem zainteresowana takim kompletem proszę o kontakt eda810@wp.pl.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Wpadł mi w oko ten komplecik. Super!

    OdpowiedzUsuń
  31. Witam jestem zainteresowana takim kompletem;) prosze o kontakt celestynado@op.pl byłabym wdzięczna;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak ustalasz szerokość komina żeby tak ładnie się układał?

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ciekawy arykuł. Pozdrawiam serdecznie autora.

    OdpowiedzUsuń

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Dziękuję za Twoje kilka skreślonych słów ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...