niedziela, 30 czerwca 2013

Szara, dresowa, maxi spódnica na lato ...




Uwielbiam dzianinę dresową w każdej postaci.
Melanż szarości - idealny :)
Ostatnio zakupiłam dresowe spodnie - takie co to do trampek i szpilek pasują,w kolorze grafitu.
Wygodne niesamowicie.
Sukienkę z dresowej dzianiny mam - bardzo lubię.
Z latem, wakacjami nieodzownie długie spódnice mi się kojarzą.
Marzyła mi się taka - dresowa, lekka, do ziemi.
Zakupiłam więc dzianinę, gumę, uruchomiłam starą znajomość z maszyną do szycia, pomocna była moja Mamusia i ta dam ...
Oto co wyszło ...






Pasuje do wszelkiego rodzaju obuwia, boso - w sumie na wakacjach też będzie można pośmigać ;)
Uszyłam dwie, druga ciemno szara dla Marce.
Chyba będę musiała jeszcze jedną uszyć, bo do mojej "przykleiła się" dziś Matylda ;)

 ***********

Przeżyłam ostatnie dwa tygodnie ... ciężko było.
Koniec tygodnia przyniósł niespodziewaną wiadomość, że moja pełnia szczęścia przesunie się o tydzień. 
Ale przyniósł też niespodziankę, która uśmiech mój wywołuje ilekroć spojrzę na te kolorowe paciorki ...
A Aniołem moim jest Dominika, co serce ma ogromne i talent niesamowity,
co sprawia, że srebro i kamyki - Dominika zamienia w prawdziwe cudeńka.
Jeśli ktoś jeszcze nie zna jej bloga, gdzie pokazuje te śliczności - serdecznie zapraszam 


 Dominiko jeszcze raz dziękuję ♥





 *************

Myślę, że piosenka Mariusza Lubomskiego idealna na lato ....



I stało się ... wakacje mamy :)
Przez dzieci wytęsknione ... dorosłych to słowo cieszy chyba równie mocno.
Zakończenia roku już za nami,
młodsza M. zakończyła edukację podstawową, starsza M. pierwszą klasę średniej szkoły.
Jest dobrze, rzekłabym nawet, że bardzo :)
 

****************

Dziękuję serdecznie za odwiedziny i życzę Wam ...




65 komentarzy:

  1. Śliczna spódnica,oj szkoda że nie umiem szyć:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) śmiało trzeba próbować nowych rzeczy ;)

      Usuń
  2. super spódnica. idealna na letnie dni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Olga, super ta spódnica!!! właśnie szukam u mnie szarej, delikatnej bawełny lub dzianiny...ale chyba muszę się gdzieś dalej wypuścić, bo nie znalazłam w mojej okolicy :(
    I koraliki cudne.... miłego tygodnia...w oczekiwaniu na szczęście minie szybko :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto poszukać :)
      Wzajemnie miłego, mam nadzieję, ze szybko minie ;)
      Uściski :)

      Usuń
  4. spódnica jest wspaniała, nawet nie pomyślałam że z dzianiny wyjdzie takie cudo!!!
    bransoletki Dominiki jak zawsze zachęcające!!!
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lekka i mięciutka ... :)
      Kolorowe cudeńka :)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  5. same cuda, same - a na szczęscie im się bardziej czeka - tym ma lepszy smak ♥ O! :)))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak! właśnie o tym samym sobie pomyślałam... długo wyczekiwane dużo lepiej smakuje!:)

      Usuń
    2. oj Dziewczynki ... chyba macie rację ;)))

      Usuń
    3. wiemy, co mówimy :)
      chciałoby się "już", ale smak bez czekania zupełnie inny :)
      To już za chwilkę Słoneczko ♥

      Usuń
    4. jak to życie cierpliwości uczy ...osładzam sobie oczekiwanie słuchając Editors wprost z Openera ... mieliśmy tam być ...słuchamy na odległość ;)
      o tak Maryś ... już za chwileczkę już za momencik - wszystko zacznie się kręcić ;)))
      Buziaki ♥

      Usuń
  6. oj...jak cudna , mój ulubiony kolor :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Spódnica maxi, przecudowna!

    OdpowiedzUsuń
  8. ale zdolna kobito jestes:P......lubie dlugie spodnice i tez juz od jakiegos czasu chodzi mi po glowie taka:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja do tej pory nie nosiłam, ale ten melanż dresowy mi w głowie zawrócił ;)))

      Usuń
  9. Musze się przyznać, że domowo to ja dresiara jestem jak nic, szczególnie zimowo! A tu widzę, że i latem można:)))
    Nie ma nic przyjemniejszego na upalne dni od szurania długiej spódnicy miedzy nogami:))) Bardzo lubię!
    Oleńka wspaniale Ci się maksi uszyła, a i koraliki Dominiki zachwycają jak zawsze:)))
    ściskam wieczornie- dobrego tygodnia kochana:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihihi szczególnie, że dzianina lekka z wiskozą :)Polecam Ewuś na letnie dni !!
      Wzajemnie Serce udanego :**

      Usuń
  10. Co za śliczna spódnica, super jest! Gratuluję pomysłu. Koraliki od Domi to my znamy i jak zawsze podziwiamy. Niech Ci szybko mija ten tydzień i niech szczęście nadchodzi raz dwa :)Buziaki wieczorne śle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) oj niech mija jak najszybciej ;)))
      Ściskam poniedziałkowo :*

      Usuń
  11. uwielbiam takie :)
    a dzianinkę gdzie kupowałaś?

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudna jest ta maxi spódnica...a bransoletki Dominiki zachwycające jak zawsze:) Miłego tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma te cudeńka zachwycające :)
      Wzajemnie miłego :)

      Usuń
  13. Świetna! ;-)
    Ja niestety z moim metrem pięćdziesiąt niezbyt dobrze wyglądam w maxi, nad czym mocno ubolewam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) hihihi ja mam może 155 cm, też myślałam, że nie dla mnie... ale nie jest tak źle, najlepiej jak założę butki na koturnie ;)))

      Usuń
  14. Oleńko podzielam Twoją miłość do szarości jak i dzianin wszelkich! ważne by wygodnie było:) spódnica super, też taka za mną łazi, ale czasu teraz jak na lekarstwo, niestety.
    postaram się być częściej.
    ściskam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paulinko - Ty Mistrzyni maszyny jesteś, więc migiem taką spódnicę sobie zmajstrujesz :)
      Mało Ciebie, mało ... zapraszam jak najczęściej :)
      Buziaki :***

      Usuń
  15. Super! Używałaś jakiś specjalnych elastycznych nici do szycia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupiłam elastyczne, ale kiepsko się nimi szyło, może dlatego że maszyna wiekowa, niezwyczajna do takich nowości ;))) użyłam więc tradycyjnych i jest ok :)

      Usuń
  16. Olga ta spódnica jest genialna!!!!!!!:) ślicznie w niej wyglądasz:) no i te bransoletki:))) wspaniała niespodzianka:)
    buziaki dla Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  17. Spódnica ideał :))) chyba poszukam takiej dzianinki i krawcowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oleńko, spódnica Boska!!:):) Marzy mi się taka...:) Moja Rodzicielka też maszyną nieźle włada:):):)
    A tęcza od Dominiki przecudnej urody!:)

    Ściskam ciepło:)
    Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz Oluś, materiał zakup i do Mamusi piękne oczęta zrób :)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  19. Piękna kiecka, i do tego szara :D
    A Luboma uwielbiam, absolutnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szara, szareńka ;))))
      Głos to On ma, oj ma !!

      Usuń
  20. Spódnica wyglada mega super!! Czy mogłabyś w skrócie napisać jak ja uszyć?:) marzę o takiej!!:) Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Kawałek materiału, guma, nici, maszyna .... zszywasz bok, potem tunel do gumy , wciągasz gumę i ta dam :)

      Usuń
  21. Kochana spodnica jest mega fajna, mysle o podobnej:))
    bransoletki Dominiki sa swietne, wiem cos o tym:))
    Kochana duze usciski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś, widziałam dziś podobną w sklepie ;))
      O tak są najlepsiejsze :)
      Buziaki :**

      Usuń
  22. Ależ Ci zazdroszczę tej pięknej, szarej kreacji!:) Bardzo zdolna z Ciebie osóbka i mimo, że nieczęsto noszę spódnice, tak ta urzeka mnie całkowicie ;) Pozdrowienia ciepłe, S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka urokliwa ta dresóweczka ;)))
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  23. Wzajemnie przyjemnego, wakacyjnego tygodnia! :) Spódnica lekka, przewiewna, sportowa - coś dla mnie, gdyby była tylko nieco krótsza :P

    OdpowiedzUsuń
  24. A ja mam bardzo podobną, ale nabyłam, bo czasu ostatnimi czasy jakoś ni ma:))
    fajnych wakacji, Olu:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dziś też widziałam podobną w sklepie, ale już zdążyłam uszyć ;))))
      Jeszcze troszkę muszę na te wakacje poczekać , ale dziękuję serdecznie i wzajemnie Kochana :*

      Usuń
  25. Ja też mam sukienkę dresową!! w kolorze Twojej spódnicy też długa taka;) I spódnice długie mam trzy, bo się zakochałam w nich bez reszty i chodzę cały czas;) Ślicznie wyglądasz w swojej:)
    Buziaki Olga:) Ten czas tak pędzi..tydzień minie błyskawicznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten dres jest taki wygodny ;))
      Dziękuję Julitko :***

      Usuń
  26. Zobaczyłam, że pisałaś to 6 dni temu, wiec tydzień już prawie minął;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna kieca :) Nie dziwię się, że będziesz szyła kolejny egzemplarz ;) Ach, gdybym ja umiała szyć... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Mati kupiłam jednak czarną, teraz chyba u niej taka faza, ale kuzynka chce taką szara, więc nie mam wyjścia ;)Wszystkiego można się nauczyć Ewelinko :)

      Usuń
  28. Witam strasznie spodobała mi się Twoja spódnica szukałam na allegro tego materiału ale nie wiem dokładnie, z którego jest uszyta. Mam gorącą prośbę czy mogłabyć mi przesłac linka mój adres to maron-06@tlen.pl. Twój blog jest niesamowity, wpadłam na niego przypadkiem, ale już wpisałam do ulubionych. Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za ciepłe słowa, napisałam mail.
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  29. Cudowna ta spódnica! Sama się przymierzam do uszycia takiej :) Podpowiedz tylko, czy szyłaś ją ze zwykłego prostokąta? Czy z półkola?
    Piękne rzeczy tworzysz!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Jest szyta z prostokąta.
      Pozdrawiam

      Usuń
  30. spódnica cudna:)
    sama mam kręćka na dzianinę dresową,ale nie bardzo wiem gdzie mają wybór i rozsądne ceny.
    gdzie Ty kupujesz dzianiny dresowe?

    OdpowiedzUsuń
  31. o tak spódnica jest super, mimo, że nie mam takich zdolności to poproszę teściową o pomoc. Bransoletka delikatna ale ma fajne kolory, które idealnie komponują się z tą szarością. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Coś mi się wydaje, że muszę się ruszyć do sklepu z materiałami, bo jeszcze lato to może zdążę uszyć i dla siebie podobną ;) A jak nie to będzie na przyszły rok! :D

    OdpowiedzUsuń

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Dziękuję za Twoje kilka skreślonych słów ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...