środa, 4 kwietnia 2012

Kurka,jajeczka i wygrane Candy :)

To już ostatni post przed Świętami.
Mało u mnie świątecznych ozdób, bo jakoś tak mało mam teraz czasu.
Ale udało mi się kilka jajeczek wytworzyć.
Mąż wyciął kurkę z drewna.
Mam też małe kurki w kwiatki i krateczkę.
Stokrotki chodziły za mną od kilku tygodni ;)
Teraz pozostało posprzątać i coś upichcić :)






A oto jaka mnie spotkała niespodzianka jeszcze przed świętami.
Wygrałam candy u Snow - to naprawdę niesamowite ile radości potrafi sprawić taka niespodziewajka.
Muszę Wam powiedzieć, że Snow ma chyba jakiś układ z pocztą,
 paczka dotarła do mnie lotem błyskawicy ;)
A oto co w niej było :
Same cudowności i słodkości.
Dziękuję Kochana za te wszystkie prezenty i miłe słowo :)



Chciałabym Wam wszystkim życzyć ciepła i spokoju,uśmiechu i radości z okazji Świąt Wielkiej Nocy :)
Ściskam Was mocno :*

i na ten czas   Alleluja  Hallelujah 

Do miłego zobaczenia po Świętach :)

Dzisiaj spotkała mnie jeszcze jedna niespodzianka , nie mogę z tym czekać,
bo jest w temacie świątecznym :)

Listonosz przyniósł mi cudeńko od Ani z Decoupage Garden
Wygrałam u Niej nagrodę pocieszenia jest przepiękna :)

Dziękuję Ci Aniu  :)


19 komentarzy:

  1. Cieszę się, że się ucieszyłaś:))) Dziękuję za życzenia:)) Świętuj radośnie, buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranej i... Wesołych Świąt!!!!
    uściski
    M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj, fajnie tu u ciebie,robisz tyle ciekawych rzeczy, napewno będę tu zaglądać. Wesołego jajka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam i zapraszam serdecznie :) Wesołych Świąt :)

      Usuń
  4. Fajna kurka i jajka tez super bardzo pomysłowe!
    Gratulacje , śliczna wygrana i ...
    Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  5. Olgo tak czy inaczej cudowne dekoracje stworzyłaś...tak to juz jest z tym czasem że wciąż go mało...Twój mąż to skarb, piękne przedmioty z drewna czaruje;) Gratuluję wygranej;) prezenty sliczne!!! Również wszystkiego dobrego...spokojnych radosnych świąt;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne dekoracje i świąteczy klimat - Wesołych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  7. BARDZO PODOBAJĄ MI SIE TWOJE DEKORACJE ŚWIĄTECZNE;-))))))WESOŁYCH , RODZINNYCH ŚWIAT CI ŻYCZĘ KOCHANA!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wygranej same śliczności,w nastroju świątecznym składam życzenia Wesołych Świąt Wielkiej Nocy

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdrowych, radosnych Świąt życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię Olu ,wzajemnie wszystkiego dobrego :)

      Usuń
  10. Gratuluję wygranej.
    Piękne zdjęcia i prace prezentujesz.
    Zapraszam również do mojego bloga:
    http://koronkowarobota.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wygranej w candy - taki promyczek na świeęta.
    Życzę radosnych i słonecznych Świąt,
    Miłego wypoczynku
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  12. Olga, śliczne dekoracje stworzyłaś na te Święta a wygranych szczerze zazdraszczam!
    Dziękuję pięknie za komentarz i pozdrawiam świątecznie jeszcze,

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje wygranej:) i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Dziękuję za Twoje kilka skreślonych słów ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...