piątek, 14 kwietnia 2017

Wielkanocy czas .... świąteczne ozdoby DIY



Wielkanoc.
Czas wiosny, czas radości...budzącego się życia ...

Dom wysprzątany, zostało jeszcze trochę gotowania.
Czas niespieszny, rodzinny ...
Czas na przygotowanie dekoracji.



Chciałam spróbować już dawno, ale jakoś zawsze było nie po drodze.
Wreszcie mi się udało zrobić miski - osłonki z gipsu.
Czas wielkanocny sprzyja tej dekoracji, bo troszkę przypomina skorupki jajek.

Proste w przygotowaniu, szybkie ...
Potrzebujemy do tego opatrunek gipsowy, miskę z wodą i balony.



Moczymy opatrunek ok 5 sekund.
Delikatnie odciskamy.






Zaczynamy oklejać dół balonu, na taką wysokość jaką chcemy mieć osłonkę.






Przychodzi taki moment, że potrzebujemy pomocnej ręki ;))











Oklejałam trzy balony, w różnej wielkości .
Jeden troszkę nieforemny, ale chwilę przytrzymałam palcem, a potem kiedy już leżał sam się uformował.

Najlepiej zostawić je na jakąś godzinkę, choć już po ok 15-20 min niecierpliwi mogą przebić balony :)







Uwaga jest to taki mały wybuch niekontrolowany ... z mnóstwem malutkich białych odłamków gipsu ;)

Wypełniłam gotowe osłonki folią, aby można było umieścić w nich rośliny.



Zasiałam wcześniej owies ... wyrósł  okazały.


Lepiej wysiać go w mniejszych pojemnikach, bo swój musiałam przeciąć nożyczkami tak się zakorzenił.









A potem moje córki kazały mi założyć koszulę, aby bardziej świątecznie było ;))
 

Zrobiłam też wianuszki z bukszpanu ... bardzo je lubię.
Są naturalne, delikatne, minimalistyczne .







Dotrwaliście do końca ?
Tylu zdjęć to chyba jeszcze nie było ... wszystkie na których jestem robiła Marcelina

Proste ozdoby upiększą nasze domy na ten wyjątkowy świąteczny czas. 

************

Życzę Wam czasu rodzinnego, niespiesznego ... 
cieszcie się każdą chwilą spędzoną z najbliższymi i tego czasu dla drugiej osoby , który jest nam wszystkim ogromnie potrzebny ... Radujcie się bo przyszedł Wielkanocy czas ...

 


20 komentarzy:

  1. Swietny pomysl, cudne dekoracje 🐇🐇🐇

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak świetnie!
    Też będę musiała zrobić kiedyś takie dekoracje :D

    Śliczne zdjęcia!

    Świąteczne uściski dla Ciebie! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam serdecznie :) świetna zabawa :) dziękuję ślicznie 🌿💚🐇

      Usuń
  3. Super pomysł. Też zawsze chciałam zrobić takie osłonki :) Widziałam, że robią z gazy moczonej w gipsie i to mnie zniechęcało a nie pomyślałam o opatrunku gipsowym :) Dzięki kochana za pomysł ! Piękne dekoracje i zdjęcia. Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę to nic trudnego :) może trochę się człowiek ubrudzi, ale to chyba raczej przyjemne ;)) Dziękuje i wzajemnie wszystkiego co dobre :*

      Usuń
  4. Wesołego Alleluja !!! pozdrawiam serdecznie :) a pomysł na osłonki super

    OdpowiedzUsuń
  5. pomysłowo i kreatywnie :)
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne, takie naturalne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) a po świętach służą jako osłonki do kwiatów :)

      Usuń
  7. Kartki to prawdziwe dzieła sztuki :) Cieszę się, że jedna stoi na kredensie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oleńko dziękuję pięknie :) Cieszę się, że sprawiłam Ci trochę radości :**

      Usuń

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Dziękuję za Twoje kilka skreślonych słów ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...