wtorek, 16 sierpnia 2016

Wielka księga inspiracji ...


Kilkakrotnie już wspominałam Wam, że pracuję, pracowałam nad jednym większym projektem ...
Dlatego zniknęłam.... nie było wpisów zbyt często, nie pojawiałam się u Was.... Po prostu mój czas nagle ogromnie się skurczył.

Do tej pory nie mogłam nic napisać ...
Aż do dziś, bo dziś już wszystko wiadomo.

Ale może zacznę od początku ...
kiedy w styczniu 2015 r napisała do mnie pani Dorota z portalu Zszywka.pl z propozycją współpracy przy wydaniu książki z inspiracjami dla wszystkich, którzy kochają ręczne prace wydało mi się to mocno odległe i nierealne. 
Później kiedy już pani Natalia a po niej pani Ania z wydawnictwa Egmont  przedstawiły mi plan współpracy, wymagania i oczekiwania, wszystko nabrało mocno realnych kształtów.
I tak oto zostałam współautorką książki z inspiracjami, wspólnie z Anna Jakubską i  Ewą Rokitnicką z bloga kokoshkablog
Przez kilka miesięcy przygotowywałam materiał, robiłam projekty, zdjęcia - tu mocno pomogła mi moja córka Marcelina, szczególnie przy robieniu jak i dostosowywaniu wymiarów zdjęć.
Matylda mocno mi dopingowała i regularnie dostarczała kawy :)
A najbardziej od samego początku wspierał mnie mój kochany mąż.
Nie jest to takie proste jak na początku się wydawało.... przygotować czterdzieści projektów, do tego zdjęcia, opisy.
Czasem trzeba było robić coś po raz kolejny, bo okazywało się że zdjęcia mi wyszły do niczego ;))
Ale po kilku miesiącach,  kiedy poszedł ostatni transfer materiału... 
pozostało tylko czekać kiedy to projekt wejdzie w życie ....
I tak oto właśnie dziś  mogę już zapowiedzieć, że książka niebawem trafi do księgarni. 
Jest pełna pomysłów, DIY czyli krok po kroku opisanych jak je wykonać, z pełną dokumentacją zdjęciową.
 Pomysły na ozdoby do domu, dekoracje, prezenty i wiele, wiele innych ... 
między innymi jak zrobić prostą czapkę na drutach :)
To książka dla wszystkich, którym radość sprawia ręczna praca.

Przedpremierowo będzie ją można zakupić w Empiku już od 29.08.2016r.
A oficjalna premiera będzie miała miejsce 14.09.2016r. 
Na pewno mogę zapowiedzieć małą niespodziankę ....ale na razie ciii ;)
Jestem troszkę stremowana, bo jak wiecie takiego doświadczenia jeszcze nie przeżyłam ;)
Ale cóż w życiu wszystkiego trzeba spróbować, więc trzymajcie kciuki co bym się za bardzo nie stresowała.










Pozdrowienia ślę ciepłe :)

39 komentarzy:

  1. Olgo, jestem z Ciebie dumna :-) Z serca gratuluje :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z serca całego dziękuję Krys ....za wszystko :**

      Usuń
  2. Olgo, jestem z Ciebie dumna :-) Z serca gratuluje :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. GRATULACJE!:) Jak tylko pokaże się w Empiku pędzę ją zobaczyć:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i czekam z niecierpliwością na premierę. Jesienią mam w planach wizytę w domu, w Gdańsku i na pewno zajrzę do empiku :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  5. Cudnie! Gratulacje! :) Jestem książki bardzo ciekawa!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow !!! Serdeczne gratulację ! Czekam na publikację !

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! Bardzo mi się podoba ten pomysł i książka pewno stanie moim małym "must have" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super super Olga !!! Koniecznie muszę ją mieć.:-) Uściski kochana

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacja!To dopiero niespodzianka!Gratuluję Olgo!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję i podziwiam. Wielki szacunek!

    OdpowiedzUsuń
  11. Książka zamówiona! Jestem jej bardzo ciekawa :)))
    Pozdrawiam i gratuluję, ciesząc się, że niedawno trafiłam na Twojego bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję!! Mąż zamówił mi książkę w prezencie :) Odliczam dni :D

    OdpowiedzUsuń

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Dziękuję za Twoje kilka skreślonych słów ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...