poniedziałek, 18 maja 2015

Wymarzony, wydziergany, ciepły szary pled


Zawsze o takim marzyłam.
Miał być cieplutki, bo ja zmarzluch jestem ;)
Oczywiście szary, w miarę prosty, ale z warkoczem ... duży.
I tak mi w głowie siedział, aż wreszcie znalazłam czas aby go sobie wydziergać ....

Wymarzony szary pled.

























Częściej jednak niż w sypialni pled używam na sofie.
Chyba nie pozostaje mi nic innego jak zrobić jeszcze jeden ;)))
Ale to już kiedy znajdę chwilę czasu .... hmmmm co nastąpi pewnie za długi czas ....

******

Dziś dźwięki wybrała Matylda .... mnie też się podobają :)
 

Życzę Wam wszystkim udanego tygodnia i zapraszam serdecznie na candy :)

http://handmadebyolga.blogspot.com/2015/05/wiosenne-cukiereczki-candy-apacz-snow.html





59 komentarzy:

  1. Piękny :)
    "Popełniłam" tylko jeden pledzik, bajecznie kolorowy. Mnóstwo pracy włożyłaś w tę piękną szarość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Mnie bardzo podobają się multikolorowe wyroby ... ale ja zawsze wybieram takie spokojne , stonowane kolory ;)

      Usuń
  2. Cudowny pled w moim ulubionym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Warto było tyle pracy włożyć! jest fantastyczny, przytulański ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak warto było, każdy wieczór mnie w tym utwierdza ;)

      Usuń
  4. Kusisz tymi pledami Olgo. Mieć taki szary, to prawdziwe szczęście. Może i ja znajdę trochę czasu:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu na pewno znajdziesz czas !!
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  5. Oleńko, jest cudny i jak zwykle najcudowniejsza jest w nim prostota:)
    PIĘKNY!!!:)
    Ściskam majowo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oluś, bo ja wiesz mało skomplikowana jestem ;)))
      Przytulam mocno :**

      Usuń
  6. Piękny jest. Taki mój. Podziwiam. Ja tez na drutach mam pled albo raczej pledzik przy Twoim choć i tak nie wiem czy cierpliwości starczy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starczy, starczy na pewno :)
      Dziękuję za ciepłe słowo :)

      Usuń
  7. Oluś, aby zrobić taki pled to trzeba być Mistrzem. Ty J E S T E Ś :)
    Zachwycam się wszystkim, co wychodzi w Twoich rąk :)
    Zdjęciami również:)
    Pozdrowień moc!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewelinko z serca całego dziękuję Ci, moja Ty smaków Mistrzyni zdjęciowa !!!
      Buziaki :*

      Usuń
  8. Olgo! Jest PIĘĘĘĘKNY!!!!!! I te zdjęcia....! Zachwyciłaś mnie totalnie. I tak pasuje do WAS! Bardzo, bardzo!
    ♥ ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dominiko ... a część jego powstała w tej wyjątkowej podróży naszej ... pamiętasz ;))
      Ściskam ciepło, majowo :**

      Usuń
  9. śliczny Olgo :)) i jaka fajna poducha z filcu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie ... poducha już swój czas ma ;))

      Usuń
  10. Zachwycający...bardzo, bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny.
    Mam w głowie podobny, ale czasu brak :-(
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, na pewno przyjdzie ten czas, na pewno !!!
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Kasiu pięknie dziękuję ... tak z serca wprost ♥ :**

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczny, zakochałam się :) Mnie się też marzy taki pled. Na razie dziergam mniejsze ale właśnie postanowiłam dokupić włóczki i nabrać oczka na ten pożądany :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Na pewno wyjdzie ten wymarzony .
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  14. Ten pled jest przepiekny Olguś :))
    Milutkiego dnia życze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu dziękuję ślicznie :)
      Wzajemnie Serce :*

      Usuń
  15. pled cudowny, a cały kącik przepiękny. stonowany, przytulny, aż czuć jego ciepło. świetne miejsce na relaks :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak rewelacyjnie się odpoczywa :)
      Dziękuję za ciepłe słowa :)

      Usuń
  16. Pled oczywiście cudowny jak twoje wszystkie prace...ale ja chylę czoło przed ścianą z desek- mistrzostwo!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. GENIALNY :) Powiedz mi jak dużo włóczki na niego poszło...? Myślę o takim od dawna, ale obawiam się, że finansowo nie udźwignę ;))))

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny pled i wspaniały blog. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przecudny! Ile trzeba mieć czasu i wełny, żeby zrobić coś tak pięknego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Oluś, czasu sporo ;)) włóczki ok 20 motków

      Usuń
  20. przepiękny!!!zachwyciłam się!

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam takie szarości, proste pledy i grube warkocze! :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam koce wełniane. Te kocy wełniane taki cieplutki. też polecam!

    OdpowiedzUsuń

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Dziękuję za Twoje kilka skreślonych słów ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...