środa, 19 marca 2014

Kocyk dla maleństwa ... sercem dziergany :)


Odkąd wiedziałam, że przyjdzie na świat w głowie rodził mi się pomysł.
Czekałam i kiedy już pojawił się na świecie - mój bratanek Filip, zaczęłam działać.
Trwa troszkę czasu wydzierganie kocyka.
Wreszcie się udało.



Włóczka milutka, mięciutka, bawełniana ... i tak od kłębuszka ...



Po niteczce, na druciku jest :)




Bardzo pięknie poprosiłam moje kochane przyjaciółki,
 które cuda haftują i szatki do chrztu szyją piękne.
Oczywiście polecam serdecznie Haftnuta.
Imię mi pięknie wyhaftowały.
I doszyłam na maszynie aplikację.

I tak oto nasz Filip otrzyma kocyk ze swoim imieniem i serduszkami.



Kiedy uda nam się zrobić zdjęcia maleństwa owiniętego w kocyk nie omieszkam się pochwalić ...

Za to dziś podzielę się z Wami innym szczęściem ...

Listonosz dziś przyniósł mi cudo, cudeńko, marzenia się spełniają - naprawdę !!
Podziwiałam, oczy cieszyłam, marzyłam by kiedyś móc dotknąć ... 
Anett to wyjątkowy człowiek o sercu ogromnym,wrażliwości i talencie wspaniałym ... Anioł rzec by można ... dała mi tyle radości :)


Opakowany cudnie ... pierścionek moich marzeń ...



Idę spać szczęśliwa bardzo :)
I cóż innego nucić dziś ...



Pięknej końcówki tygodnia życzę Wam :)


63 komentarze:

  1. Fajny post :)
    Zapraszam do mnie ;)
    http://mystersdaria.blogspot.com/?m=0
    Jeśli Ci się spodoba mój blog zaobserwuj ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten kocyk jet WYJĄTKOWO piękny - mas zniezwykle zdolne ręce i wrażliwe serce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z całego serca dziękuję za takie ciepłe słowa :)

      Usuń
  3. śliczny kocyk. ja właśnie czekam na swojego Bąbla i też specjalnie dla niego uszyłam kocyk, zrobiłam mega pufę żółwia, krótko mówiąc - zwariowałam. Ale wiem, że będą to pamiątki na kolejne lata. Życzę dużo zdrówka dla Ciebie i Filipka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) to wspaniały czas takiego oczekiwania:) moje dziewczynki już duże to dobrze, ze brat się postarał to teraz mam dla kogo takie maleństwa robić ;) Dziękuję i wzajemnie zdrówka życzę :)

      Usuń
  4. Jest przepiękny! No nadziwić się nie mogę... Rodzice Filipa na pewno ogromnie się ucieszą. I ja niedługo zabieram się za nowy kocyk :) Tylko na włóczkę czekam..
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu :)
      O to czekam na efekty, pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  5. Przepiękny:) Na pewno sprawdzi się na nadchodzące wiosenne dni:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocyk przepiękny...nie mogę się napatrzeć:****

    OdpowiedzUsuń
  7. Olga, krásná deka i tvůj blog !!!! Marki

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocyk jest cudowny! Od razu widać że jest bardzo mięciutki i na pewno dzidziuś będzie czuł się bardzo bezpieczny pod nim :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kocyk marzenie... i ja mam Filipa w rodzinie, siostrzeńca mojego ukochanego :))

    buziaki♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) bo te Filipy to takie kochane chłopaki są :)
      Dziękuję ♥ :**

      Usuń
  10. Olga jakie Ty cudne rzeczy dziargasz fajnie mieć taka Ciocię , a od Didre cudo dostałaś Kochana on jest sliczny wyjatkowy bardzo chciałm go mieć , niech Cię cieszy :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie :)
      oj cudo mówię Ci cudo to jest ... aż skakałam z radości :)
      Did same cudeńka tworzy ... pewnie przyjdzie czas i dla Ciebie niespodzianie skrzydełko się zdarzy...
      Ściskam ciepło :*

      Usuń
  11. ale śliczniutki kocyk popełniłaś! i serduszka i aplikacja dodają mu smaczku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kocyk :-) Śliczności :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Oluś jest wspaniały...kocyk rzecz jasna!! dla mnie mistrzostwo!!!
    Uściski Kochana;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny jest ten kocyk Olgo:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oluś!!!
    ...Przepiękny ten kocyk....Filipek ma cudnie, że ma taką zdolną Ciocię:):):)
    Ściskam i pozdrawiam Oleńko!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow...Olcia ten kocyk jest fantastyczny! I, że imienny, i taki cały od Cioci czyni go wyjątkowym. Jedynym w swoim rodzaju:) I to jest super sprawa:))) Kochana jak najwięcej takich niespodzianek spelniających marzenia. Buźka mi się uśmiecha od samego czytania:))) Buziaki posyłam ogromne, Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten kocyk tak we mnie mocno siedział, że siły nie było musiał się udziać ;)))
      A niespodzianka Ewuś ... ech radość ogromna ja co spojrzę to mi się gęba śmieje ;)))
      Ściskam mocno :***

      Usuń
  17. O jejku, jaki wdzięczny! Ja jakoś od lat zabieram się do tego, zeby się nauczyć tych wszystkich drucianych spraw i nie mogę.. Tym bardziej więc podziwiam!!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i zachęcam do nauki, to naprawdę coś bardzo miłego :)

      Usuń
  18. Idealny! Mowę mi ujęło, więc nic więcej z siebie nie wyduszę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mistrzyni ... perfekcyjne wykonanie i te małe szczególiki sprawiają że Filip będzie miał wyjątkowy kocyk i jak dorośnie to pewnie nie odda go nikomu ! Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu z serca dziękuję, choć do mistrza to pewnie jeszcze mi sporo brakuje :)
      Na pewno było by to dla mnie dużą radością :)
      Buziaki

      Usuń
  20. Sliczny kocyk! Wiem cos na temat tej czasochlonnej pracy, ale warto:) Moj powstawal w przeciagu kilku tygodni...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale taka praca to sama radość :)
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  21. cudny ci on!!! brawo!!! będzie idealny dla Filipa :)
    pozdrawiam aga :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj Cioteczko..., ale pięknie się spisałaś! Kocyk jest cudny i taki Twój. Szczęściarz z małego Filipa, że taka Ciocia mu się trafiła. Jeszcze wiele razy mu nieba przychyli, prawda...? :)
    Pierścionek śliczny!
    Uściskuję i serdeczności ślę! :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, prawda ... a jak się ciesze że już niedługo zamieszka tak blisko :)))
      Dziękuję Dominiko :***
      Ściskam ciepło

      Usuń
  23. Piękny, wspaniale wykonany i dopieszczony w każdym szczególe.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana kocyk ten widzialam juz na FB i instagramie...jest piekny, taki dopracowany...sliczny!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Miód, maliny i orzeszki, cudny jest !! ja ostatnio zakręcona jestem na druty właśnie dziergam córce... kosmetyczkę, włóczka na kocyk to istne cudo, jaką użyłaś? bo moja ostatnia fascynacja to Yarn Art Yeans - bawełna z akrylem - ta wygląda podobnie :)
    zdolna jesteś niesłychanie a pierdzionek niczego sobie... :))))
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ula oczka bystre masz - tak to ta włóczka, podwójną nitką robiona, świetnie się sprawdza, milutka jest i nie tak ciężka jak sama bawełna :) A druty ... wciągają i tyle z tego radości :)
      Dziękuję i ściskam ciepło :)

      Usuń
  26. Pięknie wplotłaś warkocz w kocyk.I serduszka jakie urocze:)Bardzo przydatny prezent! Pierscionek jest wyjątkowy! Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iza bardzo dziękuję :) już otula maleństwo :) Buziaki

      Usuń
  27. Pięknie wyszedł Ci ten kocyk Kochana :)))
    A pierścionek... mmmm :)))

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgrzeszyłam !!:-) Ten kocyk jest tak piękny że.....zgapiłam go troszkę ....:( przepraszam....ale nie moge każdego dnia wchodzic na ten wpis i gapic sie na to cudo....chcialam miec takie w domu...i mam ! Troszke przerobiłam żeby nie był identyczny - pls...nie morduj mnie za to tylko:( Po prostu ten szary jest BOSKI! To moje jedyne wytłumaczenie:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten pierścionek jest wręcz śliczny. Niesamowity! Pięknie wplotłaś warkocz w kocyk i te słodkie serduszka <3

    OdpowiedzUsuń

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Dziękuję za Twoje kilka skreślonych słów ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...