środa, 19 lipca 2017

Swetra dzierganie ..... z We Are Knitters


Bardzo często dostaję od Was maile w których pytacie mnie o schematy na rzeczy, które wykonuję.
A ja zawsze odpowiadam, że niestety nie posiadam takich.
Wszystko robię z głowy, 
od niedawna dopiero zaczęłam zapisywać sobie na swój sposób ilość oczek czy włóczki.
Notoryczny brak czasu nie pozwala mi stworzyć szczegółowych opisów.

Jest na to wspaniałe rozwiązanie.
Firma, która się w tym specjalizuje.


Zestawy, które oferują zawierają komplet dzięki któremu każdy - nawet początkujący dziergający stworzy samodzielnie czapkę, szalik, sweter czy pled.




Dokładnie opracowany opis .
Ile nabrać oczek, kiedy je gubić czy dodawać.
Jak zszyć i wykończyć.
Do tego druty albo szydełko, igły, metka.



Osobiście sprawdziłam taki zestaw ze swetrem i mogę z czystym sumieniem polecić.















Wyszedł super ciepły sweter - na chłody idealny :)

Nawet latem czasem się przyda ;)

Samodzielne dzierganie czas zacząć moi drodzy ..... 

Życzę Wam miłych wakacji !!
Pozdrawiam serdecznie 


9 komentarzy:

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Dziękuję za Twoje kilka skreślonych słów ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...