sobota, 24 grudnia 2016

Święta, święta ..... Wesołych Świąt


Kolejny rok już prawie za nami ....najbardziej urokliwe święta w roku właśnie się zaczynają ...
z tej okazji kilka kadrów ze świątecznych przygotowań ...

Najbardziej lubię proste, naturalne ozdoby i takie też u mnie w tym roku...
zieleń siedzi mi w głowie cały czas, więc jest dużo zieleni.

Wydziergałam też wreszcie świąteczny wianek.

















Dziękuję Wam pięknie za cierpliwość, za odwiedziny, za każde Wasze słowo !!

Życzę radosnych Świąt Bożego Narodzenia i szczęśliwego uśmiechu każdego dnia :)


31 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję i życzę pomyślności w Nowym Roku :)

      Usuń
  2. Pięknych, szczęśliwych Świąt Bożego Narodzenia ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krys z serca dziękuję !!! Wszystkiego dobrego na Nowy Rok ♥ ♥ ♥

      Usuń
  3. Wianek piękny :) radosnych Świąt Bożego Narodzenia !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję i życzę wszystkiego dobrego na Nowy Rok :)

      Usuń
  4. Wszystkiego dobrego.
    Pani Olu, książkę kupiłam ( dawno:) ) i jest przecudowna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję z ciepłe słowo :) Życzę wszystkiego dobrego na Nowy Rok :)

      Usuń
  5. Pięknych,pełnych dobroci Świąt Bożego Narodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję i życzę pomyślności w Nowym Roku :)

      Usuń
  6. Oluś dziękuję za piękną kartkę. Radosnego świętowania!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja dziękuję Kochana Oleńko :*** Pomyślności w Nowym Roku ♥ ♥

      Usuń
  7. Jak u Ciebie pięknie! Cudowne te dekoracje!
    I ja lubię minimalizm - Twoje wianki są strzałem w dziesiątkę - cudownie trzymają balans między dekoracyjnością a prostotą.

    Wszystkiego najlepszego dla Ciebie i Twoich bliskich z okazji Świąt :* :)
    Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z serca całego dziękuję za te wszystkie ciepłe słowa :) :*
      I dla Ciebie i Twojej Rodzinki samych dobrych chwil w Nowym Roku ♥ ♥

      Usuń
  8. Cudownego świątecznego czasu i wszystkiego dobrego na Nowy Rok! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie i życzę samych dobrych chwil w Nowym Roku :) :*

      Usuń
  9. Wszystkiego najpiękniejszego !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie i wzajemnie wszystkiego dobrego :**

      Usuń
  10. Oooo, dzierganego wianka jeszcze nie widziałam! jest świetny:) i ten uroczy domek:)
    Pięknego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nareszcie doczekał się realizacji ;))) Dziękuję pięknie !!
      Spełnienia marzeń w Nowym Roku :*

      Usuń
  11. Przepiękne dekoracje! Sama robię wianki ale Twój, ten dziergany, powalił mnie z nóg;-) Wszystkiego dobrego w nowym roku! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie i życzę wszystkiego dobrego na Nowy Rok :)

      Usuń
  12. Dziękuję pięknie i wzajemnie wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześlicznie, jestem oczarowana ! Pozdrawiam cieplutko i życze spokojnej nocy <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam Twoje zdjęcia, kadry z domu <3 Uściski i pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asiu , bardzo mi miło zawsze Cię gościć :) buziaki :)

      Usuń
  15. Wiele razy zaglądałam na Twojego bloga i jestem zachwycona :)
    Świetnie ujęte posty a zdjęcia fenomenalne :)
    Ja dopiero początkująca w temacie prowadzenia bloga,
    chodź pracami ręcznymi wszelkiego rodzaju zajmuję się od dziecka :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    http://handmadewrotka.blogspot.com/
    Gorąco pozdrawiam i czekam na Twoje nowe posty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję za ciepłe słowa :)
      Zapraszam zawsze kiedy tylko masz ochotę :)

      Usuń
  16. Bardzo inspirujący artykuł.

    OdpowiedzUsuń

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Dziękuję za Twoje kilka skreślonych słów ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...