niedziela, 14 grudnia 2014

Szara pilotka ... czapka dla małego chłopca


Czas pędzi jak szalony.
Mam do wykonania duży projekt, jestem w trakcie.
W międzyczasie realizuję moje mniejsze plany.

Jednym z nich była mała szara czapka dla chłopca.
Podobają mi się pilotki i taką też zrobiłam.
Do niej komin zapinany na drewniane guziczki.

Milutka włóczka, ma w składzie wełnę ale zupełnie nie gryzie.

Taki oto wyszedł komplet dla małego mężczyzny :)







 




 Do świąt zostało już tylko 10 dni.
Udało mi się dziś kartki świąteczne wytworzyć, bo lubię robić i wysyłać :)
Robótka spakowana w poniedziałek poleci.

Jest nieźle.
Lubię ten czas przygotowań do świąt, jak na razie bardzo spokojne tępo.
Nie dajmy się zwariować, nawet jeśli nie zdążymy  z czymś przed zawsze możemy zrobić to już po świętach :)

************

Dziś po seansie zaserwowanym mi przez Mati - Dawca pamięci
taka oto piosenka 


Spokojnej niedzieli życzę i przyjemnego tygodnia :)
Pozdrawiam serdecznie

35 komentarzy:

  1. Olga .. zakochałam sie w tej czapce!! chce taka dla mojego małego Y :D napisze do ciebie :D kiedys miałam taka z materiału dla siebie .. uwielbiałam ja.. zgubiłam.. w iecej juz takiej w sklepach nie znalazłam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to Ci niespodziankę zrobiłam po północy :) Buziaki :)

      Usuń
  2. Olgo, u Ciebie zawsze piękne, nastrojowo, zwiewnie...... pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to już wiadomo, u kogo będziemy zamawiać czapki dla Potomka :) Niech tylko zląduje na tym padole.
    Heeej Robótka, Roooobótka! Całuję soczyście a dubeltowo od całego komitetu DezOrg.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z niecierpliwością będę czekać Bebe na to lądowanie .... i niebywałą przyjemnością oczka składać co by Potomkową główkę otulić :)
      Kłaniam się w pas Głównodowodzącym !!! jam tylko mały szaraczek :*

      Usuń
  4. komplet prześliczny,ta pilotka mnie zauroczyła,

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam do Pani zaglądać... tak jakby w inny wymiar czasu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niezmiernie mi miło, że mogę Panią od czasu do czasu zabrać w ten mój włóczkowy świat :)

      Usuń
  6. świetny ten komplet! i masz rację, w końcu święta to tylko kilka dni, a potem też jest czas :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czarodziejka :)) Piękna!
    uściski

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny komplecik w sam raz dla chłopca fason i kolor super wszystko dobrałaś ,wszystko pięknie dopracowane jeszcze te piękne fotki i jak tak oglądam twoje czapunie to marzy mi się taka.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewelinko przecież Ty masz u mnie czapeczkę ... powiedz tylko która i po nowym roku do Ciebie przyleci :)
      Buziaki :)

      Usuń
  9. Śliczna czapa :))) Czy Ty jesteś Olgo z Wrocławia? Bo wydaje mi się, że jechałam z dwoma Twoimi pięknymi tworami w tramwaju, tzn. z córką + oczapką na głowie tejże :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihihi widzisz to chyba moja córka ma sobowtóra hmmm to czapka także ;)))
      Nie nie jestem z Wrocławia ...
      Dziękuję za ciepłe słowa i serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Czapka na pewno była Twoja (miała 'o'!), a po rozpoznaniu czapy chyba się zasugerowałam i doszukiwałam się córki. Ale nie przyjrzałam się zbyt dobrze, nie chciałam się gapić :P

      Usuń
  10. Bardzo podoba mi się ten komplecik, baaardzo! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O rany! jaki śliczny ten komplet i wyobrażam sobie bąbla w nim biegającego.
    Ja z przygotowaniami świątecznymi jestem w totalnej rozsypce, ale to już tradycja :)
    pozdrawiam Cię cieplutko ,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no fajnie wygląda, ale jeszcze nie biega ;)))
      To tak jak ja Martuś , ale wiesz co pierwszy raz w życiu się tym ani troszkę nie stresuję :)
      Buziaki ślę

      Usuń
  12. wow jaki cudowny komplet.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje prace są takie perfekcyjne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały komplet :-) Doskonały dla małego mężczyzny :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Podziwialam na insta - kochana jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  16. Czapka świetna, a zdjęcia - po prostu doskonałe ! Pozdrawiam w Nowy Rok - M.

    OdpowiedzUsuń

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Dziękuję za Twoje kilka skreślonych słów ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...