niedziela, 7 grudnia 2014

O czapka w zimowych klimatach .... kawa, karmel, orzeszki ....


Szarości uwielbiam jak już wszyscy zdążyli zauważyć .... ;)

Oprócz szarości niezmiernie lubię kawę ... co też widać  mocno na Instagramie ....
Zapach, smak od dziecka  .... kolor może mniej, ale cóż i tutaj uległam.
Lubię nawet ten odcień cappuccino, karmelowy, czy jak kto chce go sobie nazwać.
Ten chłodniejszy odcień.

I kiedy tak sobie siedzę i dziergam piję pyszną kawę i podgryzam orzeszki ...
takie moje małe słabości :)

To już ostatnia z Oczapek.
Karmelowa, melanżowa, orzeszkowa.












Lubię sezon na czapki ... bardzo lubię.
Może i dla siebie w końcu coś wydziergam ... bo jak wiadomo szewc bez butów ... ;))

*************

takie nowości z piątkowej LP3
 

Życzę miłego wieczoru i udanego tygodnia :)
A kto ma ochotę na spacer po Barcelonie - zapraszam serdecznie :)




27 komentarzy:

  1. Tym razem zachwycam się zdjęciami i to w jaki sposób przedstawione są tworki. A czapencja i w tym wydaniu oczywiście fantastyczna. Aaaaa i jeszcze wielkie dzięki za podzielenie się muzyczną nowością. Nie znałam, spodobało mi się i chcę więcej. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję pięknie :)
    Jak ja lubię Trójkę za takie nowości !!!
    Pozdrawiam serdecznie !!

    OdpowiedzUsuń
  3. jak pieknie dobrane jedzenie i picie pod kolor czapki :D piekne są te twoje czapy.. mysle nad jedną.. jak sie namysle dam znac :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a tak się same na stół pchały ... ;))))
      Iza masz czas ... wcześniej niż koniec stycznia początek lutego nic już nie wcisnę ...
      Buziaki :)

      Usuń
  4. Śliczna, choć kolor nie mój:) Dobrą kawę i orzeszki też lubię:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne te Twoje czapki! Kawa to super rzecz - chociaż wolę czarną ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna !!! choć już do nastolatek nie należę to i tak czapeczkę zakładam przy minus 20 - brak we mnie jakichkolwiek uczuć do tego stwora;) a potem narzekam gdy zatoki alarmują !!! Może się jeszcze nawrócę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brydziu, myślę że kiedy jakaś trafi w Twe serce ... to i na głowie się zadomowi ;))))
      Ja uwielbiam nawet jak jeszcze minusów na dworze nie ma ;)
      Pozdrawiam :**

      Usuń
  7. O fajna , ta czapka i ten pompon , biały jak śmietanka , aż mi się kawki zachciało, ze śmietanką oczywiście :)
    Buziaki !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz Kasiu mnie też się ona zaraz z kawą skojarzyła ;)
      Ściskam ciepło :*

      Usuń
  8. Przepiękna:) kolor - bajka, prawdziwa, pyszna kawa z mleczkiem:) mm, aż nabrałam ochoty na kawę - szkoda, że już tak późno:)
    (p.s. jaki uroczy termofor!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) No fakt o tej porze to ciut późno ;)))
      Taki przytulaśny :)

      Usuń
  9. Smakowicie czapka wygląda :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do schrupania jak orzeszki z karmelem ;) Pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Oh a mi się kojarzy z taką cappucino... Kawusia i śmietanka na czubeczku jak ta czapka i pomponik! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest piękna! Masz ogromny talent :)

    www.sagneska.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest świetna:) Następne cudo Twoich rąk, ozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Lovely!!! And fantastic pictures! So very homey and warm.
    All my best
    Elisabeth

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much for your kind words. Yours sincerely :)

      Usuń

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Dziękuję za Twoje kilka skreślonych słów ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...