środa, 23 stycznia 2013

Zimowy komplet w wiosennym kolorze :)

Ostatnio pojawił się na blogach temat tęsknoty za wiosną ...
Widać to w barwach, dodatkach i wszechogarniającej inwazji hiacyntów ...
Bardzo podobają mi się te kiełkujące młode listki, a potem śliczne kwiatuszki.
Niestety moja głowa nie daje rady udźwignąć ciężaru ich słodkiego zapachu ...
miałam hiacynty w bukiecie ślubnym i szybciutko musiałam się go pozbyć ... niestety.


Kolor ich liści taki jasnozielony przypomniał mi,
że w grudniu robiłam komplet w takim właśnie kolorze.

Ciepła czapka ozdobiona kwiatami i duuuży komin.
Zima szaleje, śniegu u nas coraz więcej ... taki komplet w sam raz na te zamiecie ;)
To już ostatnia rzecz w tak intensywnym kolorze.
W następnych  postach, powróci szarość :)






***********

Nic innego mi dziś nie przychodzi do głowy ...



Pozdrawiam wszystkich cieplutko życząc udanej reszty tygodnia :)


54 komentarze:

  1. cudny kolor:)cudowny komplet:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie!
    Mam pytanie, czy te ślimaczkowe kwiaty robisz w ten sposob ze przerabiasz kawałeczek paska i go zwijasz w kwiatuszek?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak to mniej więcej wygląda :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. cudny kolor - lato w zimie, jestem za!!!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) A tak dla rozweselenia, czasem troszkę kolorku wplotę ;)

      Usuń
  4. soczysta zieleń jak wiosna ;)
    pozdrawiam
    AG

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny ten kolorek...za mną też chodzi zielony, a że dziergać nie umiem, to gotuję na zielono...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) a co takiego pysznego, zielonego pichcisz Kochana ?

      Usuń
    2. a zapraszam na bloga:) tarta była ze szpinakiem i masełko zielone z awokado:) zdecydowanie chcę wiosny...bo zima u nas się nie chce rozkręcić...no to już wystarczy...:)
      wiosno czekam:)))

      Usuń
  6. Ale cudo! Czy ty gdzieś je sprzedajesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję, można sobie pooglądać moje twory w zakładkach u góry strony i napisać do mnie na mail :)

      Usuń
  7. Uwielbiam zieleń i Twoje dziergadełka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. hiacynty w bukiecie ślubnym.... mmmmm, ładnie:)
    komplet piękny, polubiłam u Ciebie kolorowe dziergadełka:) ale chętnie też wyczekuję szarości!
    Oluś:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a do cywilnego miały być białe tulipany ... niestety nie dojechały - takie to były czasy i było białe ornitogalum...hihihi ale mi się na wspominki zebrało ;)))
      jedna szarość już do Ciebie poleci niebawem.... ;)
      buziaki :**

      Usuń
  9. Pięknie wydziergane w radosnym kolorze!!! Cudo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za miłe słowo :)

      Usuń
  10. Sliczna zielen i rowniez sliczny motyw!Piekne wykonanie!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. jaka enegria plynie z tego kompletu,robisz swietne wzory,podobaja mi sie twoje robotki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewelinko dziękuję bardzo za te miłe słówka :*

      Usuń
  12. Też mam problemy z niektórymi zapachami kwiatów, wiem jakie to męczące.
    A zieleń kompletu piękna:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak to już u mnie jest, że zbyt intensywnych zapachów moja głowa nie daje rady znieść ;)
      :)

      Usuń
  13. Cudny komplet :-)
    Ta aplikacja na czapce jest wspaniała :-) A kolor obłędny :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Alez soczysta a zielen...piekny komplecik.
    Tak faktycznie tesknota za wiosna jet zauwazalna szczegolnie na blogach:) bukiet z hicyntami musial byc piekny!!!
    SCISKAM:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inny był ... z różnych kwiatów ... wspomnień czar hihihi
      Buziak :*

      Usuń
  15. Bardzo fajny komplet. Najbardziej podobają mi się te pomysłowe ozdobne róże.

    OdpowiedzUsuń
  16. mrrrrrrrrrrrr (ja się nie mogę przyznać, że CZEKAM hihihi)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten czas oczekiwania .... taki miły ... hihihi

      Usuń
  17. a ja czekam i czekam... WIOSNO przychodz:))
    Cudny komplecik, optymistyczna zielen:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo Aguś, już niedługo ;)))

      Usuń
  18. Komplet bomba,idealny na te mrozy.Oby szarość wróciła tylko w robótkach,pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) cieplutki na mrozy idealny, no i kolorem ożywia i ociepla ;)))

      Usuń
  19. "zielon mi i spokojnie..." tralala coś tam było dalej:))) Ale wiosennie i kolorowo się zrobiło, zima nie ma szans zdecydowanie hihi:)
    Fajniutki komplecik:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie kolory od razu przywołują zieleń trawników, ciepło i wiosenne pierwsze kwiatki ... rozmarzyłam się ;)))
      Uściski ślę gorące :**

      Usuń
  20. Hm,myślałam,że zabłądziłam:)))Soczysta zieleń i ładne kwiatki !Rzeczywiście zapachniało wiosną.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihihi taka zmyłka kolorystyczna ;)
      Buziaki :**

      Usuń
  21. Cudny kolor, od razu czuć wiosnę:)))I tak optymistycznie się zrobiło;)
    Całuski kochana:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, ze u mnie tak ... szaro ?
      Ale dobrze, że czasem ktoś chce inny kolor ... to weselej się robi ;))
      Buziaki :**

      Usuń
  22. Odpowiedzi
    1. :) Soczyście zielony ... jak młoda trawka ... oj rozmarzyć się można ;))

      Usuń
  23. Pieknie robisz na drutach i ten kolor zieleni jest cudny.

    OdpowiedzUsuń

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Dziękuję za Twoje kilka skreślonych słów ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...