piątek, 25 stycznia 2013

Pastelowe LOVE ... sowe ?

Ale zaszalałam ostatnio z tą zielenią ... hihihi
Dobrze, że czasem ktoś zamówi sobie coś w takim intensywnym, soczystym kolorze ...
ożywiło to dość znacznie moje ... szare oblicze ;)

Aby delikatnie zrównoważyć  kolorystykę.
Dziś coś z szarego filcu - dawno go tu u mnie nie było.
Pora roku taka, że głównie dzianina u mnie króluje.

Etui z szarego filcu delikatnie ożywione, bladym i ciemnym turkusem i odcieniami fioletu.
Jedno dla mojej kuzynki Marioli a drugie dla bratanicy Klaudii - były prezentami gwiazdkowymi.



Sowi motyw ... nie ostatni jeszcze ...
 


Delikatne kwiatuszki ...



Obdarowane zadowolone, a Wam jak się podobają ?

*************



Życzę wszystkim udanego niespiesznego weekendu :)
Pozdrawiam serdecznie :)


46 komentarzy:

  1. Ha... ja bardzo lubię Twoje filcowe prace...to one mnie tu przyciągnęły do Ciebie:) a potem zobaczyłam inne piękne rzeczy, które tworzysz...i już tak tu sobie zostałam i zaglądam...:)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że jesteś i zaglądasz, napiszesz ... :)
      Pozdrawiam serdecznie i zapraszam - zawsze drzwi otwarte :)
      Filcowa Olga ;)))

      Usuń
  2. Oluś, oczywiście, że się podobają! :) Miłego weekendu! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta sóweczka z etui jest jest przecudna- wszystko ma na swoim miejscu: skrzydełka, dzióbek, ślepia, uszki...
    Miłego weekendu Olgo!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki tobie Kochana to on już jest MEGA UDANY - jak to nasze dzieci mawiają ;))):*

      Usuń
  4. http://www.onelittlehappiness.pl/26 stycznia 2013 00:05

    soooowa skradła moje serducho na amen!!!!
    Olga pięknie no pięknie tu za każdym razem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... i wierna Ci będzie dozgonnie ... dziękuję ...Paulinko ... :***

      Usuń
  5. mnie sie podobaja wszystkie Twoje prace,musze to napisac sowka ma niesamowicie sliczne uszka jest cudna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. jak zwykle-niepowtarzalne i jedyne w swoim rodzaju:)pozdrawiam, miłego odpoczynku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krys , wzajemnie miłego, spokojnego :)

      Usuń
  7. Prześliczne z sówką, bardzo lubięten motyw; z kwiatuszkani również, ja i cała reszta Twoich prac, które czasem tu wchodząc ciągle podziwam i Twoje zdolności robienia na drutach, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wszystkie ciepłe słowa i za odwiedziny :)

      Usuń
  8. Pewnie, że się podobają :) Sówki są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne! A to z sówką mnie zauroczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To z sówka jest cudne,zreszta obydwa sa sliczne i bardzo mi sie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak się podoba? Hmmm Oluś bardzo się podoba! i to jeszcze jak:) Bardzo fajnie pastele z filcem się podkreślają:))) Pozdrowienia łikendowe dla Ciebie kochana:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuś, dla Ciebie udanego, pogodnego :*

      Usuń
  12. Mnie sie bardzo podoba, zwłaszcza że uwielbiam sowy za te ich wielkie patrzałki :) przy okazji pragnę zaprosić do siebie na Magiczne Candy :) Zapraszam na Magiczne Candy!! http://www.szczyptamagii.blogspot.com/2013/01/magiczne-candy.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło , pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  13. Jejku jaka sliczna, sowa, etui, kolorki...wszystko!!!
    Miłego weekendu Kochana;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Justyś, wzajemnie miłego :*

      Usuń
  14. Piękne - ale sówka skradła i moje serce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ta sówka, kradnie serca jedno za drugim ;))))

      Usuń
  15. a moje serce kradną kwiatuszki!!! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... wiem Maryś, że Twe serduszko kwiatuszki woli ;))

      Usuń
  16. Czy się podobają??? Są śliczne:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna sówka,widzę ,ze sowy rozpanoszyły się, w pozytywnym słowa tego znaczeniu, w blogowym świecie.Miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) oj panoszą się , panoszą ...;)))
      Udanego tygodnia :)

      Usuń
  18. Jak mogłyby się nie podobać Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudna to sowa, co za detal staranny. Piękne rzeczy, piękne rzeczy...

    OdpowiedzUsuń
  20. Ależ bardzo nawet! Sówka natychmiast wywołuje usmiech!Całusy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Jak Twoje słowa Izuniu :))
      Buziaki :**

      Usuń
  21. Sówka wygląda tak uroczo, że wyciągając etui, zapominałabym, że trzeba z niego wyjąc telefon :) Jak zwykle wyszły Ci fantastycznie! P.S. Zapraszam Cię serdecznie po odbiór wyróżnień u mnie :) Pozdrawiam ciepło, S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, zaraz się u Ciebie pojawię :)

      Usuń
  22. bardzo , bardzo podoba mi sie to etui , od jakiegos czasu chodzi mi własnie takie z filcu bo moje dzieciaki życ mi nie dawają , ale do tego nadaje się chyba grubsze?, a faft i sówka genialna .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za odwiedziny i wszystkie miłe słowa :)

      Usuń

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Dziękuję za Twoje kilka skreślonych słów ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...