niedziela, 9 grudnia 2012

Czapka SOWA dla małej Zosi ...

Ho, ho, ho ... zima u nas mocno trzyma :)
Śnieg, mróz ... pięknie wokół.
Marce robi zdjęcia, kiedyś pokażę jak u nas się bajkowo zrobiło ...

A tymczasem ...

Dziś komplecik, który zrobiłam dla małej Zosi , uroczej córeczki mojej kuzynki.
Włóczka nie jest gruba ale cieplutka.
Czapka sowa i do tego komin, otulacz z małymi kwiatuszkami.
Szarości i róż, bardzo lubię to połączenie :)







************

Piosenka na miłe niedzielne popołudnie :)
Jakby w temacie ... Birdy



Dziękuję za wszystkie Wasze miłe słowa ....
Pozdrawiam cieplutko :)

64 komentarze:

  1. Zosia jest urocza, a w tej czapce przepięknej i otulaczu cudownym wygląda rewelacyjnie :)))Pozdrawiam Cie Olgo serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) widziałam Twój komplet dla córci - świetny !!
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Jest fantastyczna! I czapeczka i Zosia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zosia troszkę się zawstydziła, ale urocza jest ... ;))

      Usuń
  3. Jest wspaniała!!! do tego ten otulacz...cudny zestawik;)
    Kolorki mniaam..
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Komplecik jest zniewalający! Mina właścicielki mówi sama za siebie:) Pozdrawiam ciepło w ten mroźny dzionek!

    OdpowiedzUsuń
  5. slodko i jaka twarzowa:P....buziaki niedzielne zostawiam:P**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) a ja dopiero dziś mam chwilkę co by odpowiedzieć, ale mam zapłon .... ;)))
      ściskam :*

      Usuń
  6. Pięknie wymyśliłaś ten komplecik ,wygląda świetnie nie wspomnę już o modelce ,przeurocze zdjęcie.
    Anioły z poprzedniego postu, są urocze.Pozdrawiam i przesyłam buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Olga czapeczka to prawdziwe cudeńko :) nie dość że śliczna, to jeszcze jej posiadaczka jak uroczo wygląda :) ależ masz pomysły

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mi się czasami po głowie coś telepie ....;)

      Usuń
  8. Olga a kiedy Ty robisz takie cudeńka? Modelka pierwsza klasa :) U nas też mroźno. Właśnie robiłem herbatkę dla Iz bo zmarzliśmy trochę w lesie.
    Pozdrawiam ciepło
    Red

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nocami Red , nocami, no czasem o poranku ... hihihi
      Jak Wam dobrze ...
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  9. Kapitalna:))Wiki aż zapiszczała z zachwytu na widok tej czapy:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zosi też się oczka zaświeciły na jej widok ;)))
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Mimo, że za mną sowy nie chodzą, to nie moge odmówić uroku, no nie mogę - bo i modelka i czapka CUDNE :)))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a za mną sowy chodzą:) i z zachwytu wyjść nie mogę:) cudna!

      Usuń
    2. Mnie się troszkę uczepiły i nijak obojętnie ich potraktować nie mogę ... hihihi
      buziaki Dziewczynki :**

      Usuń
  11. zgadzam się z Maryś, modelka śliczna i wygląda uroczo w ślicznym kompleciku, :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna czapka. Kolory rewelacja i te oczy!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny komplet, a Zosia wygląda w nim przeurozo i jeszcze ma taki śliczny sweterek z mufinkową kieszonką:)
    uściski,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna, mała sowa:))
    Ściskam w ten mroźny, zimowy wieczór:)
    buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mała sówka, sóweczka :)
      Ściskam ciepło w zimny poranek :)

      Usuń
  15. Śliczne- i czapka i modelka.Masz rację,połączenie tych kolorów jest odjazdowe.Sówki modne są ,ale zasługują na to.Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś tak szarość i róż ze sobą współgrają :)
      ściskam :*

      Usuń
  16. ŚLICZNOŚCI. Zosia pięknie wygląda w sowiej czapeczce:) Pozdrawiam. Ada

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale cudo Olga!!!!! Boski komplet!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale piękny!!!!!!!!!!!!!!!!!
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zachwyciłam się ! Przecudowny kopmlet ,malutka wyglada w nim fenomenalnie :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękny komplet i urocza modelka :)
    Połączenie różu i szarości uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zosinkowy komin jaki ładny ;) ..sowy w modzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) niedługo z lodówki mi wyskoczy jakaś sowa...hihihi

      Usuń
  22. Przepiekna jest kochana...arcydzielo:) buziaczki!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Sama chodziłabym w takiej sówce :) Zosia prześliczna - prawdziwa modelka :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oluś już Cie widzę z tymi sterczącymi chwościkami ;))

      Usuń
  24. Do schrupania ... takie małe dziewczynki są takie słodkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja chcę taką czapkę takie słowa cisną się do ust ja stara baba ale dlaczego by nie.Wyszła ślicznie jestem zauroczona i nic więcej nie napisze b słów mi brak pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  26. piekny ten komplecik ,a otulacz mnie rozczulił :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  27. Poprostu nie da sie opisac..komplecik jest niesamowity!!!Naprawde gratulacje!!!!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie i dziękuje za miłe słowa :)
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  28. Prześmieszna czapka a mała wygląda w niej uroczo:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Witam Panią. Chciałabym zwrócić się z prośba o jakiś schemacik na czapkę szydełkową. Chciałam zrobić taką wiązaną pod szyją dla 4 letniej chrześnicy na mikołaja ale nie potrafię znaleźć schematu :( Czy może mi pani pomóc?
    Pozdrawiam brisbis@o2.pl

    OdpowiedzUsuń

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Dziękuję za Twoje kilka skreślonych słów ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...