środa, 7 listopada 2012

Kwiatuszki na małej czapeczce ...

Dostałam ostatnio zamówienie na dwie czapeczki.

Mama pociechy wypatrzyła sobie ściśle określony wzór, ja wykonałam - troszkę zinterpretowane przez siebie i koleżankę ...

Dziś granatowa z trzema kwiatuszkami.
I co by nie było, że tylko smętne kolory ... choć oczami wyobraźni już widzę ten sam wzór tylko w odcieniach szarości ... ech
Czapeczka niezbyt gruba, do eleganckiego płaszczyka ...





Właśnie skończyłam dziergać otulacz, w bardzo energetycznych kolorkach, ale o tym innym razem.

***********

Dla równowagi piosenka trochę szara, zasłyszana na Trójce z głowy wyjść nie chce ...
uwielbiam takie piosenki ;))


Dziękuję serdecznie za odwiedziny i wszystkie Wasze słowa :)
Optymistycznej reszty tygodnia życzę Wszystkim



39 komentarzy:

  1. Świetna ta Twoja czapeczka:) z kwiatuszkami zyskała na uroku!:)
    ciekawa jestem tego otulacza:)
    przy okazji zapraszam do siebie na konkurs ze świetnymi nagrodami:)
    uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Zajrzę, zajrzę ...
      Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  2. masz wyobraznie motylku:Pladnie ja ozdobilas,wyglada rewelacyjnie:P...........buziaki poranne:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyobraźnia u mnie .... wielka jest ;)
      Uściski wieczorkiem przesyłam :*

      Usuń
  3. superasta jest :)
    czekam na otulacz ,a piosenka super :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia już mam, jeszcze chwilka, momencik ... ;))
      Wchodzi w głowę i tak cały dzień .... ;))

      Usuń
  4. Oluś, ale Ty pracowita jesteś!
    Bardzo lubię czapki. Twoja jest śliczna, a Ty jesteś wszechstronna. Skrzynki i serca drewniane, czapki, etui, otulacze, poszewki na poduszki... końca nie widać Twojej twórczości, kobieto! :)
    buziaki!
    dominika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dominiko a bo ja taka do wszystkiego ..... i do niczego ....
      buziaki :***

      Usuń
  5. Znowu stworzyłaś coś pięknego:))))Fajnie tworzyć dla maluchów, uwielbiam to:)))Pozdrowienia :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko, że te moje dziewczynki już duże, kiedy były mniejsze to i pomysłów więcej ...
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Cudnie dobrane kolory. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała czapeczka, w sam raz na teraz:))), ciekawa jestem tego otulacza:))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne są takie czapeczki, dzieciaki pięknie w nich wyglądają, a Twoja jest tak śliczna że sama chodziłabym w niej;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Alez ty masz tempo dziergania :)Piekna czapeczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) no nie takie szybkie , najgorzej było z tą " różyczką ", robiłam i prułam chyba ze cztery razy zanim wyszła tak jak powinna ;))

      Usuń
  10. Fajna ta czapeczka..i to bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa czapeczka,bardzo ładnie ją rozweseliłaś,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolorowe kwiatki zdecydowanie rozweseliły granat ;)

      Usuń
  12. Kawiatuszki pieknie ją ożywiają

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna, bardzo podoba mi sie połączenie szydełka, drutów i filcu;)
    Miłego dnia, Buziaki;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... ja też lubię taki misz masz ;))
      Miłego wieczorku :*

      Usuń
  14. śliczna, a kwiatuszki dodają jej uroku!:)
    mega kolorowy otulacz? czekam!:D

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna :) bardzo podoba mi się połączenia 3 zupełnie innych kwiatów - które świetnie się komponują

    OdpowiedzUsuń
  16. Piekna czapeczka i połączenie kolorów baardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pracowicie kochana u Ciebie:))) sliczna:)
    buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziś zrobiłam sobie wolny wieczór ... ;)))
      Ściskam :*

      Usuń
  18. Bardzo pomysłowo i kolorowo:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Trafiłam tu przez "babskie blogowanie", chciałam Ci powiedzieć że też jestem fanką MARSÓW:) Widzę że to bardzo ciekawy blog więc pozwolę się rozgościć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie i zapraszam kiedy tylko masz ochotę :)

      Usuń
  20. Że też ja w czapkach wyglądam jak.... uh, szkoda gadać. Sama bym taką nosiła, ale nic z tego. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  21. filetowe :)****************
    to jak moja Agatka jakby dla Ciebie :)***

    OdpowiedzUsuń

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Dziękuję za Twoje kilka skreślonych słów ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...