piątek, 23 listopada 2012

Czapka smerfetka, wrabiane napisy i pompon



Piątkowy wieczór, w tle lista LP3. 
Herbata w kubeczku, trzeba troszkę zwolnić, odpocząć, jutro zabiorę się dzierganie ...
Dziś pokażę wspomniane w ostatnim wpisie zamówienie specjale.

Moja Marce zamówiła sobie u mnie czapkę.
Nie taką zwyczajną, o nie - co bym za prosto nie miała i na brak pracy nie narzekała ;)

Otóż czapkę z wrobionym napisem.
Napis na całej czapce, duży, czarny : FREEZING - jak to na zimę przystało ;)
Pompon obowiązkowo.

Łatwo nie było, nie wspominając o tym, że w połowie pracy okazało się ....
że zjadłam pierwszą literkę ..hihihi
Ale koniec końców udało się :)

Myślę, że spełniłam oczekiwania, bo sama zrobiła zdjęcia :)











Oczywiście Matylda tez zamówiła sobie podobną, więc weekend pracowity się zapowiada ;)
Ale czego się nie robi dla dzieci :)
A już na pewno z czystą przyjemnością, nawet kiedy coś nie wychodzi i połowę czapki trzeba spruć ... ;)

*******************

Dziś największy skok na liście, zawsze z sympatią słucham T.Love, wszak oni z mojego rodzinnego miasta ...





 Pozdrawiam ciepło wszystkich odwiedzających i udanego weekendu Wam życzę :)



46 komentarzy:

  1. Świetna czapka! Sama bym w takiej ganiała.
    T. Love w sierpniu na Cieszanów Rock Festiwal zagrali wszystkie kawałki z tej właśnie płyty. A jeszcze wtedy nie wyszła. Bardzo miło ich koncert wspominam.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :)
      Przyznaję się, że nigdy nie była na ich koncercie,muszę nadrobić - koniecznie.
      Miłego wieczorku :)

      Usuń
    2. Musisz, musisz :) Są rewelacyjni na żywo, wystąpili jako gwiazda pierwszego dnia festiwalu i udowodnili, że na to miano w pełni zasługują. Klasa!

      Usuń
  2. Wiem, wiem dla dzieci się robi różne rzeczy z wielką przyjemnością. Jesteś wielka. Mocno pozdrawiam pozostając w zachwycie czapeczką. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihihi właśnie jestem w trakcie dziergania drugiej ;)
      Buziaki i miłego wieczoru

      Usuń
  3. Swietna...pomponik i napis dodaja charakterku:))
    buziaki, dobrych snow..:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Super czapa, super napis, super pompon. Udanej soboty i niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czadowa:DDD Jak tak patrzę na Twoje druciane wyroby to chce mi się przypomnieć jak to się robiło na tych drutach:DDDDD

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! I masz pewność, że jak sama ją sobie wymyśliła, to będzie nosić i nie zmarzna jej uszy:)))
    Uściski i buziaki
    m.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) No mając taką mamę to one czapki nosić muszą ... hihihi
      Buziaki :**

      Usuń
  7. Fajnie ci wyszła:]
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. A bo to wczoraj Twój piątek był:). świetna czapa! I fajnie, że te wszystkie pompony, uszniki wróciły ma ulice, zima robi się weselsza!
    Twoja córa Oluś ma śliczny kolor oczu:)
    Pozdrawiam cieplutko i miłego dziergania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Serce to piątek mój ....
      Kolor po mnie jej się przytrafił...raz szare, raz zielone...nie mam pojecia od czego to zależy ;)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  9. Cudna,cudna!!! napisy to dla mnie czarna magia ale wygląda to obłędnie;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, jak Cię znam to tylko kwestia czasu ... :)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  10. jest genialna ta Twoja czapeczka smerfeteczka hehe:)

    OdpowiedzUsuń
  11. czapka bardzo mi sie podoba,podziwiam Cie za ten napis,bo czapke na drutach bym jeszcze wydlubala a le z napisem nie da rady:p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjdzie czas i na napisy, albo zawsze można takową zakupić ;))
      Ściskam

      Usuń
  12. Jakaś taka mało niebieska ta smerfeteczka ;) Napisy... Olga wpadnę w kompleksy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihihi
      Widziałam Twój nowy komin, Kochana o jakich Ty kompleksach mówisz ... ?
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  13. Szepnij tylko słówko ...;))
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  14. http://onelittlehappiness.blogspot.ie/24 listopada 2012 22:30

    super czapa:)
    Kochana a moze mi sukienke dla Marcysi wydziergasz:) na chrzest?
    dzis do zywych wrocilam,musze przejzec te Twoje piekne prace jak masz jeszcze wolne terminy to moze cos na prezenty zamowie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paulinko dziękuję serdecznie :)
      Napisałam maila.
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  15. Nawet nie wiesz jak ja Cię podziwiam. Twoje prace wyglądają jak prosto ze sklepu. Idealne w sensie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gdybyś nawet pięć razy robiła od nowa i tak efekt będzie profesjonalny:)) Świetne fotki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj czasem tak to właśnie jest .... ;)
      Robię i pruję .... zanim efekt jest ok :)
      Dziękuję w imieniu Marce

      Usuń
  17. Takie nietuzinkowe rzeczy na zamówienie są najlepsze!Nikt więcej nie chodzi w takiej czapce:)Coś mi mówi,że umiejętność dziergania napisów wkrótce Ci się przyda:)))Faktycznie się wstrzeliłam:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihihi Izuniu jeden mam już gotowy ;))
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  18. Ojacie, napisy? Podziwiamy, piękna praca... :)

    OdpowiedzUsuń
  19. We are a group of vоluntееrs and opening a
    new sсheme in ouг communіty. Yοuг wеbsite οffered us with vаluable information
    to work οn. You've done a formidable job and our entire community will be thankful to you.

    My webpage ... hcg meal plan

    OdpowiedzUsuń

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Dziękuję za Twoje kilka skreślonych słów ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...