piątek, 19 stycznia 2018

Ręcznie robione kocyki dla dzieci ...różowo pudrowo i jeansowo


Kocyk z warkoczami znacie już bardzo dobrze,
 jest Waszym ulubionym wyborem od kilku sezonów.
W zwiazku z nim przygotowałam dla Was pewną nowość , ale o tym innym razem.

Jako prezenty świąteczne powstały dwa kocyki w nowym wzorze .

Dla Zosi i Samuela ...

Pudrowy, blady róż i nasycony blue jeans.
Pierwszy był szary , powstał już jesienią, ale ten pokażę w innym wpisie ...

Robiłam już wcześniej ten wzór na poduszce, ale na kocyku jeszcze bardziej mi się podoba :)
Ciekawa jestem czy i Wam skradnie serce ...

Uwaga ....post dla cierpliwych ...ze względu na ilość zdjęć, no nie mogłam się oprzeć
choć to i tak nie wszystkie ;))

I jeszcze druga ciekawostka, to dopiero drugi kocyk w różu jaki robiłam ,
pierwszy trafił mi się w listopadzie ... 


















Wytrwałym dziękuję za dotarcie do końca :)
Do miłego zobaczenia wkrótce ...


29 komentarzy:

  1. Och! Ślicznościowe są te kocyki! :D :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne dziergadła.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne kolory i wzorek!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, każda Twoja praca kradnie moje serce ❤
    Piękne kolory!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana ...zestawienie kolorów troszkę jakby Twoje ;))

      Usuń
    2. Ooo, no faktycznie! :) u mnie teraz małe zmiany, ale jak fajnie się złożyło :)

      Usuń
  5. Uwielbiam Twoje proste, pełne wdzięku projekty!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne zdjęcia ! a kocyki...sama chętnie bym taki przygarnęła :D

    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne! Ale granat skradł moje serducho !

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kocyki dla dzieci! Jeśli są tak miłe na jakie wyglądają, to nie pozostaje nic innego jak tylko zazdrościć dzieciom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) Są mięciutkie i miłe :)

      Usuń
  9. Piękne kocyki. Rzeczy robione są najlepsze. No nic pozostaje szukać podobnych w sklepie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne propozycje! Ja zawsze stawiam na produkty od minkycm.pl. Moje dzieci uwielbiają delikatne kocyki Minky :)

    Super blog!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kapitalna stronka rytualmilosny.co.pl którą bardzo polecam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ladna strona https://riposta.waw.pl/ z ciekawymi artykułami o różnej tematyce.

    OdpowiedzUsuń

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Dziękuję za Twoje kilka skreślonych słów ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...