środa, 13 września 2017

Błękitne oczek splatanie ...swetrek i spodenki sercem dziergane


Kolejny projekt z bawełny 100%.

Tymrazem w kolorze chłodnego błękitu z kropelką szarości.

Sweterek zapinany na metalowe guziki i spodenki .
Jak widać na zdjęciu ...dziergany jeszcze latem, szkoda ze ten czas już się skończył ...







 Równie mocno jak robienie na drutach ...uwielbiam pakowanie :)








**************
Dziś piosenka, która wpadła mi w ucho i wyjść z głowy nie chce ...ciekawe jak długo ;))



Pozdrawiam serdecznie i zmykam do stukania drutami ...
idzie jesień i czas dzianiny , a co za tym idzie i wzmożonej pracy :)


21 komentarzy:

  1. Zdjęcia, jak zawsze, cudne! :) Bardzo podobają mi się spodenki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) lubię ten powrót do retro ubranek :)

      Usuń
  2. cudowne wydziergane ciuszki, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny wzór i wykonanie. Do tego TE wyjątkowe zdjęcia. Czuć, że kupuje się od Ciebie nie tylko sam ciuch, ale DUŻO DUŻO więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za takie piękne słowa , jest mi niezmiernie miło :**

      Usuń
  4. Jak to jest pięknie opakowane!
    Cudo! <3

    Widać, że wkładasz w to serce :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) Masz rację ...uwielbiam to :)

      Usuń
  5. Przepiękne:) Podziwiam staranność wykonania:) Doskonały pomysł na pakowanie dzianinek:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne rzeczy.... ach kiedy to było, jak ja także dziergałam takie małe rzeczy... Ha, wcale nie tak dawno, raptem 6-7 lat temu, jak to szybko zleciało....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ...o tak czas pędzi zdecydowanie zbyt szybko ...

      Usuń
  7. Twoje wyroby są cudowne. Po raz pierwszy tu trafiłam i myślę, że skorzystam z oferty na prezent dla malucha znajomych;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) witam serdecznie i zapraszam oczywiście :)

      Usuń

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Dziękuję za Twoje kilka skreślonych słów ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...