poniedziałek, 4 stycznia 2016

Ciepła, gruba czapka w kolorze głębokiej zieleni .... i szal big chunky ... na mrozy :)


Mam wiele zaległości ... wiele zdjęć ... wiele moich dziergadeł do pokazania ...
Dziś jednak pokażę czapkę i szal - można powiedzieć "jeszcze cieplutkie"

Lubię dziergać, kocham wręcz ... dla siebie jednak zdarzy mi się może raz na rok ;)
Ale w tym roku za to podwójnie !!
Już kilkakrotnie wspominałam, że taki odcień zieleni lubię najbardziej.
Ciemny, głęboki, soczysty ... taka leśna zieleń - ciemnego, mokrego, głębokiego lasu ...

Szukałam, szukałam aż znalazłam ... a nie było łatwo ...
Teraz mam nową czapkę, prostą, grubą, cieplutką ...
Przydała się bardzo na te mrozy siarczyste :)






Zrobiłam sobie też gruby, długi, szary, cieplutki  szal, dawno mi się marzył ... znalazłam pod choinką ;))



 Pojechały moje dzieci do lasu, na dworze -16 stopni, to były bardzo szybkie zdjęcia ... lubię jak razem działają 
Zdjęcia robiła Marcelina
Na zdjęciach Matylda bo ja siebie na zdjęciach nie bardzo lubię...





 Ale aby nie było, jedno dam, bo mój ci ten komplecik jest ;)
Znalazłam w tym czasie świątecznym nawet troszkę śniegu ... po dwóch dniach zniknął, ale ile radości !!
 

Do lasu pojechała też druga czapka ... Matylda czekała na nią dwa lata ... 
ale o niej następnym razem ...

*************

A muzyka dziś ... po pierwsze lubię, po drugie śnieg w nazwie , po trzecie z zielonym w tle ;)



Pozdrawiam ciepło, bo jakże by inaczej kiedy mamy prawie - 20 



29 komentarzy:

  1. Matyldzie ładnie w Twoim zielonym, ale ja tam Cię na zdjęciach baaardzo lubię _ :)
    Wiem co mówię, bo widziałam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zieleń przepiękna!Wstrzeliłaś się tymi wyrobami w siarczyste mrozy;))A to prezent sobie zrobiłaś:)W Nowym Roku życzę Ci mnóstwa twórczych pomysłów i czaaaasu na ich realizację!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny kolor!!! Dziękuję pięknie i wzajemnie wszystkiego dobrego :)

      Usuń
    2. Piękny kolor!!! Dziękuję pięknie i wzajemnie wszystkiego dobrego :)

      Usuń
  3. Rzeczywiście piękny odcień zieleni, też taki lubię.
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kradnie serca ;) Wzajemnie wszystkiego dobrego :)

      Usuń
  4. Bardzo lubię do Ciebie zaglądać, więc pokazuj wszystkie te swoje dziergadła. Chłonę je jak ciasteczka :) Piękny zestaw, i o dziwo nie cały szary ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję, bardzo mi miło :) też się dziwię ;)) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  5. Genialna czapa! Pięknie podkreśla kolor oczu Modelki :) Mam nadzieję, że jutro będzie słonecznie. Też bym chciała wybrać się na taki marznący spacer do lasu :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) na pewno będzie ku temu okazja, zima w pełni :) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  6. Cudna zieleń :-) Piękna czapka i wspaniały szal - doskonałe na mrozy.
    Szczęśliwego Nowego Roku :-) Spełnienia marzeń :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Wszystkiego dobrego na ten 2016, pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  7. Bardzo lubię takie czapy i inne Twoje dziergadła, wielu udanych włóczkowych łowów w Nowym Roku :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję za ciepłe słowa :) może uda mi się coś nowego, ciekawego upolować ;) dobrego roku życzę :)

      Usuń
  8. świetne są !!! ja również jestem fanką takich czapek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna ta czapeczka w butelkowym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie sklasyfikowany kolor "ciemnego, mokrego, głębokiego lasu"! Jak ja czapek nigdy nie lubiłam, tak w tym roku można mnie nawet zadowolić! Naprawdę ładna czapa i z chęcią bym nosiła! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joanko... tak mi się błąkało po głowie to określenie... Uwielbiam znajdować takie nazwy dla kolorów czym niezmiennie wprawiam w zdumienie mojego P. ;)) ślicznie dziękuję za taki komplement :)

      Usuń
  11. Taka prosta,a jaka piękna!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zestaw, a mrozy faktycznie były siarczyste, pierwszy raz pomyślałam o czapce dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Oluś :)
      Kochana znowu zapowiadają mrozy, więc na czapkę chyba jeszcze przyjdzie czas ;))
      Buziaki

      Usuń
  13. Tak sobie czytam i oglądam twojego bloga.....Piękne zdjęcia.....Czytając zastanawiałam się dlaczego się nie spotkaliśmy w .....między czasie.......... w tym samym czasie byliśmy w Paryżu,........na Opener festiva,.............Rojkiem na żywo byłam oczarowana,.................Toruń moje rodzinne, przepiękne miasto,...........no i oczywiście nasze MORZE.Jakoś się musieliśmy po prostu mijać. Albo nie usłyszałaś mojego głosu jak w sobotę!!!!!!
    Agata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agata... aż zaniemówiłam.... wiedziałam, że trochę pokrewne z nasz dusze, ale że aż tak wiele tych wspólnych miejsc w tym samym czasie... No Kochana chyba rzeczywiście za cichutko mówiłaś, musisz się poprawić ;) buziaki

      Usuń

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Dziękuję za Twoje kilka skreślonych słów ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...