poniedziałek, 26 stycznia 2015

Poduszka i pled dziergany w warkocze ... karmelowy komplet


Pledy dziergane na drutach to dla mnie wyzwanie.
Projekty to długoterminowe są, cierpliwości uczą ...

Na efekt końcowy trzeba się naczekać.
Zimą jak najbardziej wskazane ich dzierganie, bo w miarę przybywania dzianiny
można się się nią okryć w chłodne wieczory ;)

Poprzedni robiłam w kolorze ecru.
Ten karmelowy.
Pobawiłam się troszkę warkoczami.
Powstał pled 140 cm / 160 cm.
Miły, ciepły na chłodne zimowe wieczory  :)
Do kompletu poduszka.


























Sezon czapkowy w pełni, więc jeszcze kilka czapeczek udziergam tej zimy :)

Co to w człowieku siedzi, że potrzebę stukania drutami taką niepohamowaną w sobie nosi  ...

Na śnieg wszyscy czekamy, u nas pięknie pobieliło okolice, mam nadzieję że troszkę się nim nacieszymy ...

**************

Dziś takie nowe dźwięki, w głowę mi weszły i wyjść nie chcą ... ;))



Pięknych zimowych Wam życzę i pozdrawiam serdecznie :)





46 komentarzy:

  1. Ależ piękny ten komplet Olgo, podziwiam szczerze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łooo, duży pledzik się wydziergał...podziwiam cierpliwość i kunszt wykonania, cudny komplet!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest zachwycajacy pod kazdym wzgledem, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo piękny komplet.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny komplecik! Dużo pracy włożyłaś ale efekt super
    Kiedy leżałam w ciąży dziergałam na szydełku chodniki, była zima i przykrywałam się nimi :-)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie :)
      Takie szydełkowe chodniki ... muszą być śliczne, no i praktyczne w dzierganiu zimą ;)
      Pozdrawiam serdecznie !

      Usuń
  6. Wspaniały. Podziwiam Twoją cierpliwość. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, o tak cierpliwości mi nie brakuje ;) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  7. Wspaniały! Cudne warkocze i przepiękny kolor. Doskonały komplet z podusią :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wielki szacun! Jestem pod wrażeniem,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wrażenie - jeśli pozytywne, bardzo cieszy serce me :)

      Usuń
  9. O,taaaak,z pewnością to uczy cierpliwości!:))) Wspaniały wzór,cudowna praca!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak uczy cierpliwości fakt kiedy nagle okazuje się, że kilka rzędów wcześniej coś wyszło nie tak ;))
      Dziękuję Izuś :*

      Usuń
  10. Olgo, komplet jest piękny. I faktycznie jest to dowód ogromnej cierpliwości, ale warto dla takiego efektu końcowego.
    Bardzo ładne zdjęcia!
    :)
    d.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dominiko ... wiesz moja cierpliwość niedługo do legendy przejdzie ;))))
      A dziękuję te akurat moje ;)
      Buziaki :)

      Usuń
  11. Przepiękny komplet, jestem pod ogromnym wrażeniem, podziwiam wzór, kolor i ogrom włożonej pracy.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo serdecznie dziękuję , bardzo serdecznie :)

      Usuń
  12. o rany, pierwszy raz weszłam na Twojego bloga i zakochałam się już w pierwszym poście! Urzekły mnie te szarości, uwielbiam te pledy, pledziki, paputki, serduszka i te skórzane metki! UWIELBIAM! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam w moich skromnych progach :)
      Zapraszam kiedy tylko masz ochotę, serdecznie dziękuję za takie miłe słowa :)

      Usuń
  13. Wspaniale się prezentuje .Bardzo udana praca .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Coś pięknego!!!! Cudny pled i cudna podusia! Ja absolutnie rozumiem, dlaczego człowiek chce mieć taki ciepły kocyk - w taki chłodny wieczór to tylko herbatka, druty w ręce i otulenie takim pledem! Ja też dziergam właśnie pled dla córci - ale z nici bawełnianych, na szydełku, bo pled ma być na lato.
    Pozdrawiam cieplutko,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję :)
      Taki bawełniany pledzik ... ech cudeńko będzie !!!
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  15. Cudny ten komplet - kolor i wzór, a przede wszystkim gratuluję cierpliwości!

    Pozdrawiam serdecznie!

    Dagmara

    wloczkowefikumiku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudnie piękny !!! Oczu oderwać nie mogę, oglądam, przyglądam się i nie mogę wyjść z podziwu jaki śliczny komplet do przyjemnego leniuchowania wydziergałaś. Napracowałaś się ale wydziergałaś piękność :)
    Zazdroszczę i marzę o takim, coraz częściej chce mi się pledu wydziergać ale...
    Pozdrawiam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z serca dziękuję za te wszystkie ciepłe słowa :*
      hihihi ja też o takim marzę, bo to wiesz szewc bez butów ... ;)))
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  17. Piękne, cudny kolor. Aż karmelem zapachniało.. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie dziękuję :)
    O tak jest bardzo cieplutki .

    OdpowiedzUsuń

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Dziękuję za Twoje kilka skreślonych słów ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...