wtorek, 27 maja 2014

Dziergany ręcznie szary kocyk i czapeczka dla maleństwa...Filip w obiektywie Little Mi


Nowe rzeczy tworzą się, a że rozmiary mają spore to i czasu wiele potrzeba aby je wykonać.
I cierpliwości moc, aby się nie zniechęcić.

A tu pyta Ten i Ów - a co u Ciebie tak cichutko.
Nic nowego nie dodałaś.

Więc przypomniałam sobie, że kiedyś obiecałam zdjęcia z obdarowanym w roli głównej.




Jak się okazuje zrobić zdjęcia takiemu maleństwu wcale nie jest prosto.
Nasz kochany Filip ani myślał spokojnie pozować ;)))
I wcale nie był śpiący .....
Cudem chyba udało się kilka chwil utrwalić.
Ale radości z tego było, bo można wtedy te maleńkie stopki obcałowywać bez opamiętania ;)

Wszystkie zdjęcia robiła moja Marce.

Oto nasz Mały Księciunio otulony w szarości w obiektywie Little Mi.  












To lecę do drucików, aby koniec projektu wreszcie ujrzeć ....
i mieć Wam co pokazać.

Przede mną intensywna druga połowa tygodnia i piękny weekend się zapowiada ....
uśmiech mi z buzi nie schodzi ;))
Wiosna !!!

**************

Kilka miłych dźwięków Wam zostawiam na wieczór ...



Pięknych i radosnych dni Wam życzę  :)



41 komentarzy:

  1. Olga, widziałam zdjęcia u Twojej Małej - ale ma oko, a to Wasze zdjęcie czekające na autobus - CZAD...!!!!! Można patrzeć i patrzeć i patrzeć :) A Ty śliczna jesteś :) Naprawdę:) A Filipek to ma urok, bo sama wiesz, nie każde dziecko TO ma...
    Pięknego najbliższego i dalszego czasu !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewelinko z serca dziękuję za takie piękne słowa .... aż tu mi się rumieniec rzucił ;))) Zawstydzasz mnie ....
      Ech ten nasz Filippo - przepadałam, zakochana jestem na amen ;))
      Wzajemnie Kochana dobrego czasu i dla Ciebie :*

      Usuń
  2. Wiosna wiosna! Ajjj w zdjeciach dzieci jest coś niezwykłego- niezła z Marce aparatka, a i w czapie Filipek rozbraja:))) Olcia cudnego łikendu zatem, takiego od piątku:))))), a tymczasem przyjemnego stukania druciaków. Czarujesz nimi Kochana:*** sciskam mocno! Ew

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest, jest ... dopiero się uczy, ale kocha to co robi :)
      Ewuś nawet nie wiesz jak trudno było mu tą czapeczkę na głowie zatrzymać na chwilkę choć, bez grymasków i płaczków ;)))) oj nie przepada za czapkami, mam nadzieję że wyrośnie ;)))
      Dziękuję Ewuś mam nadzieję ,że pogoda dopisze choć trochę, bo gdzie bym się nie wybierała to załamania pogody jak na złość ...
      Buziaki Serce i dobrego czasu dla Ciebie :**

      Usuń
  3. jaki słodziak kochany :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie-KSIĘCIUNIO;)pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, zdecydowanie :) Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  5. Ach te małe stópki... rozczulilam się :)
    U mnie też intensywnie, ostatni zjazd i egzamin na studiach, buzia mi się nie jarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Oluś powodzenia zatem, a potem odopczynku zasłużonego życzę z całego serca :)

      Usuń
  6. Przepiekne te zdjęcia!! Obdarowany pan wydaje się być szczęśliwy:))
    Dobrego dnia Olga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) z kocyka na pewno ... ale czapek to On na razie nie bardzo lubi ;))))
      Wzajemnie dobrego :)

      Usuń
  7. Fantastyczne zdjęcia i cudny maluszek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki ON jest słodki:) Piękne zdjęcia....szacun dla Little Mi :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najsłodszy na świecie ;))
      Dziękuję Krys - przekażę :)

      Usuń
  9. piękny kocyk, śliczny maluszek i cudowne zdjęcia :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo serdecznie dziękuję :) Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  10. Kocyk piękny ! Sesja zdjęciowa profeska, cudowne ujęcia :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka slodka sesja...a kocyk rewelacja kochana:))) talent kochana, duzy talent z Ciebie:))) buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana... kocyk i czapeczka cudne!!! ale tego nie trzeba komentować bo zawsze tak jest!!! mały model idealnie pasuje na niego...
    jestes wielka <3
    pozdrawiam aga :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko bardzo dziękuję za takie ciepłe słowa, bardzo :***
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  13. :) Kasiu z ♥ dziękuję :**
    A gdzie to nam zniknęłaś .... ?

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne maleństwo i piękne rękodzieło... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne kadry, piękny kocyk! Po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne ujęcia!! I z niecierpliwością czekam na zakończenie Twojego tajemniczego projektu :) Pozdrawiam, S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu Marce :)
      Sylwia doczekałaś się, właśnie będę montować nowy wpis ;)))
      Pozdrawiam

      Usuń
  17. Oluś, Model przepiękny! Twoje ręce mistrzowskie i oko Twojej Córy dają niesamowty efekt. Proszę kontynuować!
    :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Model właśnie mnie dziś odwiedził ... no zakochałam się bez pamięci i jak to się śmiejemy, że nasz " mały telewizorek " przyjeżdża, można patrzeć bez końca ;))) się staram ... ale powolutku mi to idzie ;)
      Buziaki Serce

      Usuń
  18. Piękne dziergadełka Pani tworzy:)... w związku z tym, że jedna z moich najlepszych koleżanek niedługo urodzi córcię, chciałabym coś podobnego jej wydziergać i mam pytanie z jakiej włóczki robi Pani dziecięce kocyki? jest taki wybór i tak wiele opinii, że nie wiem na jaką się zdecydować:( pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Dziękuję za Twoje kilka skreślonych słów ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...