środa, 19 grudnia 2012

Szara czapa, groszkowy, blue, pastelowy pompon ...

Ostatnie dwa tygodnie mam tak intensywne, że ledwo łapię oddech.
Ciągle coś się dzieje.
Intensywny to czas, ale bardzo miły ...
to niesamowite ile cudownych niespodzianek czeka na mnie kiedy wracam z pracy ...
Ta nie była tak do końca niespodzianka,
bo wymieniłyśmy się adresami z Paulinką - bez szemrania hihihi

I tak oto zrobiłam dla Paulinki czapę z pastelowym, błękitnym pomponem
 zwanym - " groszkowym " wszak znamy upodobanie Pauliny do takowych :)


Kwiatuszki broszki i serce dla Małej Zo.



A otrzymałam same cuda ... łosia, serce i mojego własnego Mikołaja :)






Zrobiłam sobie najprawdziwszą świąteczną girlandę
dzięki Paulinie mam wreszcie dekorację świąteczną, 
bo tego w moim domku jak na lekarstwo ;)

I ta dam ...  jeszcze śliczna podusia z lnu, marzyłam o takiej ... marzenia się spełniają :)




Paulinko jeszcze raz i kolejny .... bardzo Ci dziękuję :***

To niesamowite ile ciepłych, serdecznych Osób mam zaszczyt znać ...
ale o tym przy okazji urodzinowego postu.

Dziś znowu  listonosz przyniósł cuda ....


***********
Zmykam wydziergać ostatnią czapeczkę przed świętami,
 potem mam nadzieję uda mi się coś świątecznego poczynić ;)



A jak u Was przed Świętami ?
Pewnie pierniczkami pachnie ...
Uściski ślę ciepłe .


56 komentarzy:

  1. Olga:*
    A widzisz... moją szarą cudną czapę z pomponem już mi siostra chciała skroić:) taka jest cudna!
    Jak tylko minie mi przeziębienie to sobie w niej sesję zrobię!
    Serce małej Zo zawiesiliśmy nad jej łóżeczkiem:)
    To ja bardzo, bardzo, BARDZO Ci dziękuję! Bo wiesz, że nie trzeba było... a mimo wszystko ostro dziergałaś:)

    A ja już obmyślam drugi plan na Ciebie, styczniowy plan:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paulinko za takie cuda to ja bym ... a sama wiesz Serce :****
      Ps. niecne plany Ci chodzą po tej groszkowej główce ;)))
      Zdrówka Kochana :)

      Usuń
  2. czapeczka jest cudowna - sama bym taką przygarnęła :D a pomponik jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  3. Czapa fenomenalna...i to co w zamian dostałaś od Paulinki..no cuda same:)))Ten Mikołajek uroczy:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Super czapka, świetne prezenty:)to miłe:)pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A u mnie dzisiaj tez Skaldowie! Poniekąd, bo w reggowej, świeżej aranżacji Kamila Bednarka:))
    Ale nasze muzyczne myśli podążają podobnymi drogami:P
    Buziaczki i uściski, Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam tu do Ciebie zagladac bo same slicznosci zawsze :) Czapka, serduszko, broszki, ktore znam:)- cuda, rzeczy zrobione przez Pauline- cuda:)
    U nas pierniczkami ale juz jutro bedzie pachnialo;););) bigosem! Buziaczki dla Ciebie swiateczne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bigosik powiadasz ... tez pyszności ;)))
      Pozdrawiam Julitko i dziękuje za dobre słowo :**

      Usuń
  7. Jak miło zobaczyć takie codowności, gesty i talenty w łapkach. Dziewczyny wszystko super, ekstra i słów mi brak! Czapy, łosie i radocha ogromna:))) Pozdrawiam Was obie:*

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniale skarby,...........czapusia ma cudny kolor taki delikatny a moja ciagle czaka na pompon chyba w koncu ja zaloze bez tego pompona:P***

    OdpowiedzUsuń
  9. Same sliczności :))
    łoś super ktoś :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne
    jest połączenie niebieskiego brązu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Olga no i ponownie zadziwiasz nas swoim talentem:)
    Przecież ta girlanda tak jak i podusia to istne cudeńka! :)
    taki prezent na święta to chyba każdy chciałby dostać, nawet przeciętny facet:P uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu łoś, serce, mikołaj i podusia to dzieło Pauliki jest :)
      Ja tylko połączyłam sznureczkiem :)
      Wspaniały to prezent, masz rację !!

      Usuń
  12. Piękna wymianka ,swietna czapka i cudne prezenty :))

    OdpowiedzUsuń
  13. cudna wymianka, Twój prywatny niebieski Mikołajek prześliczny.
    Moja córa zabrała mi wczoraj czapkę (a tu akurat taakie mrozy - 14), więc muszę sobie zrobić nową i to szybko i będzie wyglądała podobnie do Twojej, koniecznie z pomponem:)
    buziaki przesyłam,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .... no to macie Martuś prawdziwą zimę :))
      Dziergaj Kochana co by Ci uszka nie zmarzły :***
      Koniecznie się pochwal, jak cię znam na pewno będzie cud-miód, malina :)
      Buziaki

      Usuń
  14. Wspaniałe prezenty sobie sprawiłyscie, ta poducha jest przepiekna!!!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekna wymianka....milo jest wzajemnie sie obdarowac swoimi wlasnorecznymi cudami...uwielbiam:)
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna czapa i same cudeńka od Paulinki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Łoś, czapka, podusia....wszystko pięknie, ale czy Ty sypiasz czasem? Gratuluję wymianki, w łosiu się zakochałam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łoś do zakochania jest !!!
      Wyśpię się Snow ... już niedługo ... hihihi :*

      Usuń
  18. Dlaczego ja tak późno trafiłam do blogowego świata?:) cudne te Twoje rzeczy...i te z wymianki też..super...pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie :) Wszystko Kochana przed tobą, nigdy nie jest za późno ;))

      Usuń
  19. LOVE ju i groszki - normalnie ten mikołaj mnie onieśmiela :)))))))))

    OdpowiedzUsuń
  20. Kurczę, dlaczego ja nie dostaję prezentów? Byłem niegrzeczny?
    Red

    OdpowiedzUsuń
  21. W takiej czapie święta będą jeszcze piękniejsze:):)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudna czapa a ozdoby bombowe :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Po prostu super łoś :) Obławiasz się Kochana w te Święta ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Och czapa jest świetna i wygląda na baaaardzo ciepłą:) a wszystkie ozdoby wyglądają fantastycznie! Pozdrawiam, S.

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdrowych, wesołych i spokojnych świat Olgo;-)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Oluś, cudownych świąt Ci życzę! Niech będą piękne, rodzinne i ciepłe!♥
    dominika

    OdpowiedzUsuń

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Dziękuję za Twoje kilka skreślonych słów ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...