wtorek, 25 grudnia 2012

Moje radosne Święta ....

Wigilia ....właściwie już po ....
Mocno spóźniona jestem z życzeniami ... obowiązki, zajęcia i wszystko dookoła sprawiło,
 że dopiero teraz mogłam pozwolić sobie na chwilę przed komputerem ...

Chcę życzyć Wam Wszystkim ciepła, spokoju i miłości nie tylko w te szczególne Święta,
 ale zawsze ...aby w tej całej gonitwie znaleźć odrobinę czasu dla siebie i bliskich,
spędzić je radując się swoją obecnością :)




Nareszcie udało mi się zrobić ozdoby Świąteczne .
I tak oto zamieszkały u nas filcowe choinki.



U mojej Marce - jedyne miejsce w domku gdzie króluje teraz czerwień :)



Mati wybrała szarość ... 



Mój P. zrobił moją wymarzoną drewnianą choinkę ...
pojawiły się też za jego sprawą groszki w kuchni :)






Zielona, pachnąca choinka też jest.
Niestety światła ostatnio jak na lekarstwo,
ciężko zrobić zdjęcia całości i choineczka tylko w zbliżeniach ...
Marce upiekła ciasteczka ... smakowite, ozdoby różne.


***********************

Od kilku lat nie wyobrażam sobie Świat bez kolęd Zbigniewa Preisnera, wszystkie piękne ...





Kochani cieszcie, radujcie się w ten wyjątkowy czas i przez cały nadchodzący rok :)

Uściski przesyłam.



41 komentarzy:

  1. Piękne filcowe choineczki :) Olgo, jeszcze raz wesołych!

    OdpowiedzUsuń
  2. PIĘKNE OZDOBY:) WSPANIAŁYCH ŚWIĄT OLGO ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. swietne filcowe choinki a jaki fajny mikus:Pmusze w nastepnym roku tez zrobic sama jakies ozdoby ,bo one najlepiej ciesza,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,WESOLYCH I ZDROWYCH.
    :***

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale dekoracje!!!
    Cudownych swiat kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Najpiękniejszych i najradośniejszych Świąt Bożego Narodzenia dla Ciebie, Olgo Kochana i Twoich bliskich!
    Ściskam Cię mocno, świątecznie:)
    viola
    .......ale u Ciebie pięknie.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Viola uściski gorące dla Ciebie i Twojej Rodzinki :***

      Usuń
  6. Oluś jak ślicznie u Ciebie i ten mikołaj:)))) Tobie również Kochana cudownego czasu razem:)))
    ściskam:***

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiary co góry przenosi,
    nadziei, która nigdy nie gaśnie,
    miłości w dużej ilości
    - od Bożej Dzieciny życzy…Piecyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piecyku - dziękuję i dla Ciebie i Twojej Rodzinki cudownych Świąt :***

      Usuń
  8. Piękne ozdoby Olga u Ciebie:) wszystkie w odcieniach szarości, a mimo to bije od nich ciepło i przytulny klimat świąt! Wszystkiego dobrego, S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A bo ja ta szarość pokochałam dozgonnie i absolutnie ... ;)))
      Wzajemnie wszystkiego dobrego :)

      Usuń
  9. piękne ozdoby świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana przepiekne ozdoby stworzylas:))) milej i udanej reszty Swiat:)*

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne te girlandy z choinek,wszystkie kolory i wzory!
    Świetnie to wymyśliłaś,każda inna.Pozostałe ozdoby jak zawsze oryginalne i niepowtarzalne.Masz swój styl i tak trzymaj.
    Wszystkiego dobrego na resztę wolnych dni.Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izuniu starłam się, co by miały troszkę mojej szarej duszy ... :))))
      Cudownego świętowania dla Ciebie i Rodzinki :**

      Usuń
  12. Uwielbiam Twoje filcowe tworki :)
    Miłego świętowania :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oluś a ja Twoje hafty :)))
      Miłego dla Ciebie i Twojej Rodzinki :**

      Usuń
  13. To jak w wigilię, tak przez cały rok, czyli ślicznie i radośnie:)))
    U mnie też Preisner:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzę o tym Snow .... :))
      Prawda, że cudne - uwielbiam :)

      Usuń
  14. Olgo ,życzę wszystkiego co najlepsze i najpiękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdrowych i spokojnych, choć już prawie po, ale niech klimat ten zostanie na dłużej:)
    cudnie u Ciebie:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj niech zostanie jak najdłużej :)
      Moniko wszystkiego dobrego :*

      Usuń
  16. Ale u was pięknie...Święta na pewno były magiczne:) Te groszki w kuchni i choineczka kapitalne:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie :) Jeszcze kilka dni wolnego ... można poleniuchować ;)))

      Usuń
  17. Jak zwykle Twoje prace, zdjęcia nas oczarowały :) Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne ozdoby zrobiłaś!!! Szczęśliwego Nowego roku !!! Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzajemnie wszystkiego dobrego :)
      Pozdrawiam cieplutko :*

      Usuń
  19. Oluś! Jak zwykle jesteś niezawodna czyli skutecznie powalasz mnie na kolana! :) No ile można wymyślić z filcu??? Jesteś niewyczerpywalna (podkreśliło mi na czerwono czyli nie ma takiego słowa... to już jest!) Śliczne są Twoje choineczki, a w jednej się zakochałam nawet. To ta z pomponem! Boska! :)
    A swojego P. pochwal bardzo za choinkę i groszki, bo sobie chłopak zasłużył! :D
    ...ach, wychodzić od Ciebie się nie chce...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dominiko Kochana mój Ty Dobry Duszku ... dziękuję za Twoje ciepłe słowa ... bardzo wiele dla mnie znaczą ...♥
      Marzyłam o tej choineczce i się doczekałam :)
      Zapraszam i bądź kiedy tylko chcesz ... moje drzwi szeroko otwarte ... :)

      Usuń

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Dziękuję za Twoje kilka skreślonych słów ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...