wtorek, 4 grudnia 2012

Serduszkowe candy ....




Drobnymi kroczkami zbliża się taka malutka rocznica ...
Równiutko za miesiąc, minie rok od kiedy zaczęłam przygodę z blogowaniem.
Z tej okazji przygotowałam dla Was moi mili cukierki :)

Antracytowe etui na telefon i dwa serduszka - jedno białe, drewniane i dzianinkowe - szaro różowe.










Zasady zabawy :
  *w zabawie może wziąć udział każdy, kto tylko ma na to ochotę
  *należy zostawić pod postem komentarz i napisać z czym kojarzy Ci się kolor szary ;)
  *na bocznym pasku swojego bloga umieścić podlinkowane zdjęcie
  *osoby nie posiadające bloga mogą brać udział,
 dodając do komentarza swój adres mailowy
Będzie mi bardzo miło jeśli zechcecie mnie częściej odwiedzać i dodacie mój blog do obserwowanych :)

Można też polubić mnie na Facebooku 
Candy trwa do 4 stycznia.

Zdjęcie do podlinkowania



Serdecznie zapraszam :)



80 komentarzy:

  1. Uwielbiam serduszka, kto nie lubi serduszek ;) Bannerek dodałam do konkursowej zakładki.

    A kolor szary... napisałam ostatnio takie mini opowiadanie. Ono chyba najlepiej pokazuje z czym kojarzy mi się kolor szary :)
    Przeczytać można tu:
    http://szczescie-jest-jak-motyl.blogspot.com/2012/10/cztery-pory-roku-kolory-jesieni.html

    Zapraszam, choć nie przymuszam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. candy?! biorę udział:)) Mi szary się kojarzy z zimowym niebem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze że znalazłam czas na pozaglądanie tu i ówdzie , bo tu takie rarytasy !
    Etui boskie :)
    A kolor szary kojarzy mi się z dobrą baza do wszystkiego i z moia ulubioną puszka farby po którą częstą sięgam gdy maluje meble :)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  4. O jejciu jakie fajne seduszkowe:)
    Szary kojarzy mi się z moim pierwszym rowekiem na dwa kółka pelikanem. I to było świeto! Na pare dni byłam najszczęśliwszą dziewczynką na świecie i taką dorosłą przezcież no bo dwa:p. Był szary i byłam zakochana w nim po uszy.... a i bardzo długo był dla mnie poprostu srebrny, bowiem dla tej małej szkrabci to były przez długi czas takie same kolory hihi. Szare tzn srebrne:))
    A teraz szary kojarzy mi się z takim spokojem, zwolnieniem, tajemnicą...lubię go:)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Na Twoje candy zapisuję sięz przyjemnością, śledzę Twojego bloga, zaglądam regularnie, nie zawsze pozostawiając ślad. Ale jestem zachwycona Twoimi pracami, po prostu są w takim stylu jaki uwielbiam. A szary kolor bardzo lubię, kojarzy mi się m.in. z elegancją. I co ważne, pasuje do wielu innych kolorów, a najbardziej pasuje mi do pasteli, które uwielbiam :-)
    Zapraszam również na moje candy.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szary kojarzy mi się... ze mną:)) Szare są w większości moje ubrania, kolor ścian w domu, kanapy, kafelki w kuchni, łazience, samochód... To jest kolor, który lubię najbardziej:)
    Zgłaszam się więc do zabawy, chociaż ja już raz wygrałam u Ciebie piękne prezenty, więc z pewną taką szarą niesmiałością :P
    pozdrawiam Cię cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Szary kojarzy mi się z blogiem "hand made by Olga" i pewną bardzo sympatyczną osobą:)zapisuję się oczywiście, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne cukiereczki :-)) Mi się kolor szary kojarzy z elegancją i przyjemną bazą na wystrój mieszkania :-) i tyle :-) Banerek oczywiscie opublikuję u siebie w zakładce z banerami bo nie moge na stronie główniej ze względu na szablon bloga. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiesz, że ja jestem aż nadto obdarowana, no a największym darem są nie te przedmioty, ale CI LUDZIE... Wiesz, ale jak mogę tej rocznicy z Tobą nie świętować, skoro to jest prawie i moja rocznica :))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  10. ...szary to kolor szumu gołębich skrzydeł i ciche,rozkoszne mruczenie mojego kota, kiedy go drapię za uchem, tak to jest szary kolor :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Szary to kolor morza, tam gdzieś na horyzoncie. Spokój, cisza, mglisty poranek....
    Co za piękne przedmioty, marzę o nich i staję w kolejce z nadzieją :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szary kojarzy mi się...z Tobą :))) Twoje prace z dodatkiem bieli, różu czy mięty, ale na bazie szarego.
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie też szary kojarzy się z Twoim szarym filcem :) Oj chciałabym wygrać to candy :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce po cukiereczki. Mi szary kojarzy się z elegancją.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. oczywiście obserwuję Twój blog i oczywiście ustawię się w kolejeczce po Twoje cudeńka :-)
    info u mnie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Olga z ogromną chęcią się zapiszę, bo takich serduszek to przepuścić nie można:)))
    buziaki dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe prezenty;) przystanę z przyjemnością;)
    szary kojarzy mi się...ze mną;) nie wyobrażam sobie garderoby bez tego koloru, najchętniej całe mieszkanie zrobiłabym na szaro-biało...jestem od tego koloru uzalezniona;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne serdunia:))) a szary bardzo bardzo lubie:))) zapisuje sie kochana:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale cuda! Oczywiście, że staję w kolejce! Obok białego szary to mój ukochany kolor:) Z czym mi się kojarzy? Z wszystkim, co piękne, bo szary można przełamać wieloma kolorami i zawsze wygląda cudnie! No i z Twoimi filcowymi cudeńkami, a jakże;)

    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  20. marina_niki@mail.ru

    OdpowiedzUsuń
  21. Nam szary kojarzy się z Twoim blogiem. Uwielbiamy tan kolor i Twój kącik w blogosferze:) Cudowne cukieraski przygotowałaś. Banerek jest tutaj http://bublownia.blogspot.com/p/candy.html
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem po raz pierwszy na Twoim blogu, ale bardzo mi się podoba. Na pewno będę tu zaglądać. Szary to jeden z moich ulubionych kolorów, bo wszystko do niego pasuje, a poza tym kojarzy mi się z przytulnością. Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  23. Oleńko, szary kojarzy mi się z Tobą kochana, z oksydowanym srebrem, z moją szafą tzn z jej wnętrzem, z ogólnym wyważeniem i równowagą, z uniwersalnością, z moim nowym pledem... Uwielbiam ten kolor, ale o tym wiesz! :) Z przyjemnością wezmę udział w Twojej rocznicowej zabawie. :)
    pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne rzeczy rozdajesz,lubię wszelkie serducha... a kolor szary kojarzy mi się z kotem którego kiedyś dawno, dawno temu miałam ona była dokładnie taka jak kotek z reklamy "Łiskasa" ślicznie szara.
    POZDRAWIAM CIEPŁO I SERDECZNIE Małgośka

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolor szary kojarzy mi sie z moimi Psiakami (Sznaucer Miniatura) ktorych umaszczenie jest nazywane pieprz i sol!

    wiec wszystko bardzo pozytywnie

    www.dziewczynaaraba.blogspot.com

    Kinga,

    OdpowiedzUsuń
  26. Szarość kojarzy mi się z... Tobą :) Plus kolor w dodatku np. kwiatuszku i wypisz wymaluj Twoje prace :) Z przyjemnością dołączam do grona chętnych na serduszka :)

    OdpowiedzUsuń
  27. wspaniałości! szary kojarzy mi się nieodłącznie z miłymi, obszernymi szarymi bluzami z kapturem- uwielbiam takie:)

    OdpowiedzUsuń
  28. PIĘKNE! szary to elegancja i prostota. A ja chętnie przygarną serduszka:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Etui w stylu chłodnej elegancji mile widziane.Jest cudne,a nie posiadam takowego.
    Serducha uwielbiam w każdej formie.Staję w kolejce i z niecierpliwością czekam na wyniki.
    Szary kojarzy mi się własnie z elegancją,ozdobami bez przesady i złotym środkiem między czarnym i białym.
    Pozdrawiam serdecznie i gratuluję roczku.

    OdpowiedzUsuń
  30. Same śliczności:-) Chętnie ustawiam sie w kolejce. Kolor szary kojarzy mi się z masą rzeczy, ale ostatnio z ciepłym swetrem, którym otulam sie w te mroźne wieczory:-)
    Pozdrawiam
    Katarzyna

    OdpowiedzUsuń
  31. Stajemy w kolejce po te słodkości:))))
    Pozdrawiamy:))))

    OdpowiedzUsuń
  32. Mnie kolor szary kojarzy się ze słoniem, którego zaczęłam niedawno malować :)
    Obserwuję i biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Serduszek sobie nie odmówię, każdy ich potrzebuje ;) a szary to kolor niecodzienny, tajemniczy, zagadkowy dlatego kojarzy mi się z baśniami.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie na rozdanie http://roznosci-vivien.blogspot.com/2012/11/swiateczne-sodkosci.html

    OdpowiedzUsuń
  34. biorę udział:)
    szary kojarzy mi się z ołówkiem i szkołą
    bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. ustawiam się w kolejce
    szary kojarzy mi się z moim kotem Sokratesem który okazał się kotką i był właśnie w szare pręgi :)

    OdpowiedzUsuń
  36. biorę udział :)
    Kolor szary kojarzy mi się ze zmrokiem i szkicami.
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale ja chcę ten futerał :) Serduszka też... :) Staje w kolejce...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. tu się ustawiam!!!!pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  39. Ustawiam się z wielka przyjemnością:) po te cudeńka:)
    A kolor szary kojarzy mi się z Profesorem od chemii ogólnej na uczelni, bo tylko szare garnitury nosił:)
    Na egzamin wszyscy mieliśmy na sobie coś szarego, żeby zdać:) i się udało:)))

    ....a jeszcze kojarzy mi się z filcem, z którego coś tam próbuje dziergać:)

    Pozdrawiam:)
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  40. Szary to jeden z moich kolorow:-) uwielbiam go i kojarzy mi sie z przytulnymi jesiennymi i zimowymi ubraniami, w polaczeniu z biela i czernia ze skandynawskimi ozdobami... i wiele innych...

    Serducha i etui by mnie niesamowicie uradowaly!!!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:-)
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  41. Jak serduszkowy to koniecznie musze sie zapisać :))
    bardzo lubię połączenia szarosci z różem :))
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  42. no i jak ja mogłam przegapić takie Candy!
    oczywiście, że się zapisuję :)
    A szary kojarzy mi się ze spojrzeniem mojej malej córeczki - której oczy choć czasem wpadają w odcień zieleni (kiedy jest smutna najczęściej) to głównie są szare :)
    I z moją sypialnią, gdzie główna ściana, zasłony i większość dodatków ma kolor szary - nigdzie na świecie tak nie odpoczywam jak w tym pokoju właśnie :)
    (zdjęcie sypialni o tu: http://amelkowamama.blogspot.co.uk/2012/06/siedze-i-mysle.html )

    pozdrawiamy cieplutko,
    kinia&amelka

    OdpowiedzUsuń
  43. Właśnie otworzyłam bloga z listą candy i rozdawajek. Jeśli masz ochotę dodać swój konkurs zapraszam: http://kramikzcukierkami.blogspot.com/p/zgos-swoj-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  44. Dołączam się do zabawy....Moja córeczka zakochała się w białym serduszku:-)!
    Z czym kojarzy mi się kolor szary? Właściwie z 2 rzeczami...z połową garderoby mojej Mychy oraz z przytulnym, ciepłym, kochanym domem - niedługo będę urządzać mieszkanko i living room bedzie w kolorze białym oraz szarym, a pokoik Mychy w szarym/fiolecie/białym....
    Uwielbiam szary kolor...zwłaszcza te jasne odcienie;-)

    I najważniejsze "Dużą" Panią Olgę pozdrawiam "mała" panna Olga ze Stylowego Brzdąca!
    http://stylowybrzdac.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetne cukieraski, oczywiście się zapisuję.
    Szary to jeden z moich ulubionych kolorków. Kojarzy mi sie ze spodniami mojego taty :) tez lubi ten kolor:)
    Pozdrawiam.
    Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
  46. Witaj,slicznosci rozdajesz zapisuje sie i ja z przyjemnoscia.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Śliczne prezenty przygotowałaś :) Z ogromną chęcią ustawiam się w kolejce :) ...a kolor szary kojarzy mi się z grubym filcem, z którego można zrobić filcowe etui i torby oraz z Twoimi filcowymi cudeńkami :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Witam :) Ale piękności :) Szary to kolor który kojarzy mi się z pierwszą klasą liceum. Miałam wtedy fazę na kolor szary: Szare swetry, bluzki, bluzeczki. Taka szara myszka - nie lubiłam rzucać się w oczy :) Lubie szary. Podkreśla on inne kolory, nadaje im wyrazistości :)Uwielbiam połączenie szarości i czerwieni :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Chętnie ustawię się w kolejce po te cudeńka.Pozdrwiam

    OdpowiedzUsuń
  50. Wszystko piękne♥
    Stanę tu w kolejce
    Pozdrawiam ciepło
    G

    OdpowiedzUsuń
  51. zabłądziłam przypadkiem a pamiętam z dzieciństwa że w kolejkach się stało ... i czekało na cokolwiek co do sklepu rzucą :D i z tego okresu pamiętam tylko śliczną lalkę którą pod ladą schowała dla mnie pani w szarym sweterku :)

    OdpowiedzUsuń
  52. No to i ja ustawiam się w kolejce :)

    KOLOR SZARY: hmmm.. zależy jaki odcień, bo jest ich wiele.. Pierwsze co przychodzi na myśl to szary jako coś smutnego, ponurego... ale szary dodaje elegancji np w połączeniu z innymi kolorami... czy to w ciuchach czy biżuterii.

    Baner w bocznym pasku, a blog dodany do obserwowanych.

    Korzystając z okazji zapraszam do siebie i na swoje CANDY. Pozdrawiam.

    http://revi-art-hm.blogspot.com

    -Marta

    OdpowiedzUsuń
  53. ach i ja dołączę do zabawy :) jestem nowa w blogowym świecie i chętnie spróbuję swoich sił w zabawie :)
    dla mnie kolor szary to ELEGANCJA :)

    La Laallaa

    OdpowiedzUsuń
  54. Tak więc obserwuję, baner dodany a blog to http://kamira90.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Chętnie,kolor szary to ,szaruga jesienna, elegancki kostium , płaszcz szarego koloru i piękny makijaż w szarej tonacji.Codzienność- szara i monotonna to tyle pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  56. Witam,
    kolor szary jest jednym z ulubionych kolorów i najważniejszym który będzie królował u mnie w domu. I wcale nie jest jesienny, bury itd. Ma mnóstwo głębi...;)

    desir_28@wp.pl

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Jak mi się strasznie podoba to etui, serduszka też piękne, ale dostałam nowy telefon [od Mikołaja ;)] i chciałam z sprezentować sobie jeszcze śliczny nowy pokrowiec, a twój jest idealny!
    Kolor szary teraz będzie mi się kojarzył z twoim etui, a poza tym pierwszym skojarzeniem była jesienna mżawka.
    Baner:
    http://oczami-blondynki.blogspot.com/
    Obserwuje jako : Agnieszka
    E-mail : prymula365@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam przeprosić że napisałam że Cię obserwuję, ponieważ chciałam Cię zaobserwować po zgłoszeniu się do konkursu jednak nie znalazłam takiej opcji na twoim blogu, rekompensując się polubiłam twój profil na facebook'u

      Przepraszam :)

      Usuń
  58. zapisuję się :)
    Kolor szary kojarzy mi się z moją siostrą, pamiętam, że był taki czas gdzie nosiła ubrania tylko w tym kolorze, na szczęście przeszło jej to :)
    lubię na fb jako: Katarzyna Majdan
    kasiabuczak1605@buziaczek.pl
    dodałam baner i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  59. zapisuję się...a kolor szary to ja bo to mój ulubiony kolor

    OdpowiedzUsuń
  60. I ja i ja....ustawiam się grzecznie...szary to jeden z moich ulubionych kolorów, zwłaszcza w garderobie:)lubię też połączenie go z żółtym, błękitnym, różowym.... niestety jest to też kolor, który zbyt często widzę za oknem, a wtedy to go nie lubię....pogoda taka...no cóż, na to póki co nic nie poradzę...
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  61. Szary kojarzy mi się z ciszą. Cisza jest szara. Szara cisza jest. Cisza szara szaracisza. Baner na uolinki.blogspot.com Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  62. Śliczne prezenty przygotowałaś :) Z ogromną chęcią ustawiam się w kolejce :) ...a kolor szary to pochmurne niebo, to mój ulubiony sweterek, to kot sąsiadów....
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Chcę wygrać te słodkości.
    Szary oznacza dla mnie, że nic nie jest czarne ani białe, są różne odcienie i przez to nasz świat jest ciekawszy.

    OdpowiedzUsuń
  64. Ja również chciałabym te piękności wygrać, więc dołączam się i na pewno będę częściej wpadać na Twojego bloga.serdecznie pozdrawiam
    http://aneta-eyelashes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. http://pismavoblaka.blogspot.com/
    очень нравится ! спасибо за шанс!
    люблю серый , но для меня теплый и уютный!

    OdpowiedzUsuń
  66. szary to kolor nieba w większość dni w roku, latem , zimą , wiosną i jesienią...to kolor gdzieś pośrodku lub w samym środku bieli i błękitu...
    Hej, mam na imię Gosia , wpisałam się na Twoją listę i zapraszam serdecznie do rewizyty u mnie http://homefocuss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. kolor szary ? Mam domek w tym kolorze.Jest to mój ulubiony kolor.Wnetrze mojego domu też jest w szarosciach i mam bzika na punkcie tego koloru,co można zobaczyć u mnie na blogu w etykietach meble i ogród.Przypomina mi klimat prowansalski...:)Zapraszam do siebie na bloga.yeterelinka.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  68. Kolor szary kojarzy mi się z moim blogiem: szara-szafa.blogspot.com
    Zapraszam.

    I oczywiście chętnie wezmę udział w cukieraskach :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Dla mnie szarość to przede wszystkim spokój i elegancja. Lubię ten kolor:)))Chętnie wezmę udział w Twojej zabawie;)Pozdrawiam i życzę wszyskiego "szarego" w Nowym Roku :)))

    OdpowiedzUsuń
  70. Chętnie się przyłączę do zabawy :).

    A kolor szary kojarzy mi się z porą dnia i pogodą gdy zbliża się wieczór i jest ponuro, szaro i deszczowo.

    OdpowiedzUsuń
  71. bad.gateway@poczta.fm

    Szarość kojarzy mi się z wyzwaniem polegającym na zrobieniu "czegoś z niczego", na udowodnieniu światu, że nic nie jest takie, jakim pozornie się wydaje. Szarość to nuda, przynajmniej na pierwszy rzut oka. Me wyzwanie? Uczynić to, co szare, czymś wspaniałym.

    OdpowiedzUsuń
  72. Piękny zestaw kolorów i faktur.
    Szare są oczy pewnej bardzo ważnej Osoby...

    Obserwuję Twój blog już od dawna, mam go też w blogrollu. Wszystko razem z bannerem jest tutaj: chatazodzysku@blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie
    M.

    OdpowiedzUsuń
  73. Super prezenty przygotowane więc biorę udział.A kolor szary kojarzy mi się z tuniką którą uwielbiam i chyba do końca życia będę ją nosić.Pozdrawiam w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  74. A mi szary kojarzy się ze skrzydełkami moich aniołków stróżów:)Niedługo też zorganizuję u siebie konkurs,w którym taki właśnie aniołek będzie do wygrania:) Buziaczki i powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  75. Przyłączam się :) Szary to ja ;)
    Uwielbiam wszelkie odcienie szarości.
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  76. I ja staję w kolejce po takie cukieraski. Uwielbiam kolor szary i czarny w połączeniu z czerwienią i bielą. Wręcz słowa zespołu Kombi to o mnie: "Mój normalny dzień zawsze black and white (...) Me kolory to zawsze black and white"... hehe.. Black + white dają GRAY ;) Ponoć życie to różne odcienie szarości, a nie tylko black and white. Dlatego SZAROŚĆ to po prostu nasze codzienne życie, z mniejszym lub większym kontrastem... ;))) Pozdrawiam http://dithusiowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. wspaniały zestawik, taki ...walentynkowy:) A że Walentynki się zbliżają, ustawiam się w kolejce (uff tak na ostatnią chwilę). Banerek u mnie na blogu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  78. Chętnie się zgłaszam do twego candy. Kolor szary kojarzy mi się z osobami które skrywają coś w sobie lecz chcą to powiedzieć. Nie przepadam za jasnymi kolorami, więc szary zaliczamy do kolorków lubianych.

    OdpowiedzUsuń
  79. Czekałam na twoje candy <3 A kolor szary kojarzy mi się z kotkiem mojej cioci, Opim, z rasy brytyjskich niebieskich. Niestety na razie nie posiadam bloga, więc pozostawiam g-maila: nicolawad11@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Dziękuję za Twoje kilka skreślonych słów ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...