czwartek, 6 grudnia 2012

Mikołaj Święty przynosi prezenty .....


Post będzie szczególny i ciut przydługi ...
Mamy dziś wyjątkowy dzień w roku, dzieci czekają niecierpliwie ...
bo to i słodyczy moc i upragnione prezenty ...
Moje dziewczyny wybrały w tym roku słuchawki,
 bo chyba po rodzicach zamiłowanie do muzyki  odziedziczyły .... prezent dostały już wcześniej - tak chciały ....
W myśl tego aby prezenty były w tym roku rękodziełem
i aby zrobić im niespodziankę zamówiłam coś szczególnego.


Nigdy nie miałam śmiałości, aby zaproponować komuś wymianę,
ale kiedy Anetka pod postem z czapeczką napisała że jej dziewczynki wzdychają do ekranu ...
 po jakiś dwóch tygodniach odważyłam się i napisałam.
Jej anioły skradły mi serce już dawno :)
Anetka odpisała, że bardzo chętnie i tak oto nastąpiła wymiana.
Ja zrobiłam czapeczki dla jej córek, ona uszyła anioły dla moich.





Chciałam im je podłożyć w nocy na biurka, ale moje dziewczyny niczym detektywi -
wpisały sobie Anetkę  w wyszukiwarkę i już wiedziały co zawiera paczka ... ;))
Ten rudy dla Marce, brązowowłosy dla Mati ....
 - moje dzieci zawsze mnie zaskakują i oczywiście wymieniły się.
 Mati zabrała swojego do szkoły i dlatego ma zdjęcia przy sztucznym świetle.

Dla mnie Mikołaj też był w tym roku hojny i spełnił moje marzenie.
Odkąd znam Dominikę i jej cuda marzyłam o bransoletce od niej, teraz mam i to dwie.
Dokładnie takie o jakich marzyłam :))
Dominiko bardzo Ci dziękuję :*




I dotarły jeszcze do mnie zakupy od Agnieszki 
Marzyły mi się stempelki, taśma w kropeczki i nożyczki w starym stylu .... rewelacja,
 zakupy u niej to sama przyjemność :)


I jeszcze zdjęcie z naszego rynku, gdzie stanęła świąteczna choinka,
a potem spadło mnóstwo śniegu ....



Takie to u mnie w tym roku mikołajki :)))

A do Was też dziś przyszedł Mikołaj ?

Jeśli nie to ode mnie piosenka ;))



I zaproszenie do zabawy Candy do 4 stycznia


Pozdrawiam ciepło wszystkich, którzy wytrwali do końca
i tych, którzy nie -  też pozdrawiam oczywiście :))

Miłej reszty tygodnia


46 komentarzy:

  1. Ale cudowności! Wszystkie bym przygarnęła do siebie, z aniołkami na czele;)
    Miłego wieczorku mikołajkowego,
    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  2. O jejku...Kochana musiałaś być baaardzo grzeczna, hihi.
    Wspaniałe prezenty, te bransoletki cudne,Ty wiesz jak ja kocham szarości;)
    Stempelki fantastyczne zakupiłaś, aż pędzę podejrzeć;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. byłam, byłam !! hihihi
      są cudne :)
      Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  3. Olgo, piękne wymianki:))) w bransoletkach Dominiki też się kocham :) Zakupy super, szczególnie nożyczki wpadły mi w oko:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już marze o następnej, ale na razie ciiiiiiiiiii ;))

      Usuń
  4. Czapki dla dziewczynek piekne...no i Aniołki wiadomo-Anetka ma złote ręce:))))
    Wiki też dostanie coś wykonanego przez nią...ale pod choinkę:))))
    A na Candy się zapisze na pewno:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anioły są fantastyczne !!!
      Zapraszam serdecznie :)

      Usuń
  5. piekna wymianka ,naprwde wspaniale rzeczy Twoje czapeczki i anielice na ktore je wymienilas:P............buziaki wiczorne:****mla

    OdpowiedzUsuń
  6. Czapki zrobiłaś przesliczne, a anioły z pracowni Foggia wyczaiłam kilka dni temu i nie moge przestać się nimi zachwycać:)
    Buziaki
    m.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie dzisiaj Mikołaj przyniósł prezent zaskakujący: lak do stempelków:P Właśnie myslę gdzie go wykorzystać:))))

      Usuń
    2. Ja tak na nie spozierałam od miesięcy ....
      Lak powiadasz, trzeba by pomyśleć ..... ;)) do prezentów się nada jak nic ;)
      Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  7. Cudowności - aniołki, czapki i inne piękne rzeczy:)
    Tylko oglądać i się zachwycać:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się że aniołki sie spodobały;-)) Moje dziewczyny uwielbiają czapeczki, a nawet ja czasem podkradnę bo sa wyjątkowo milusie i ciepłe i mówię to ja przeciwnik czapek do tej pory hihi;-))) U mnie Mikołaj też był... skrzydła mi wyrosły;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze raz dziękuje Anetko :** Cieszę się, że dziewczynki zadowolone.
      Widziałam te skrzydła - cudne są ... następna rzecz do listy marzeń .... chyba jakaś okazja się znajdzie :)

      Usuń
  9. Ja uwielbiam anioły!! a takich eleganckich jeszcze nie mam, muszę się im bliżej przyjrzeć:))
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne!!! Piękne prezenty!!! Pozdrawiam. Ada

    OdpowiedzUsuń
  11. Olu te anioły skradły i moje serce. Już od dawna do nich wzdycham :)
    Gratuluję tak udanego mikołaja i dziękuję za miłe słowa :D
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też marzyłam ...:)
      Trzymajcie się tam cieplutko :****

      Usuń
  12. Olgo piękne te czapki wydziergałaś:) Śliczne, sama do takowych bym wzdychała!
    I tyle cudowności otrzymałaś - fajne są te mikołajki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne, fajne :)))
      Moja Ty wzdychająca Groszkowa :***

      Usuń
  13. Wytrwali,skoro i u mnie posty kilometrowe są .Ach jak miło w tym blogowym świecie,same udane prezenty Mikołajkowe:) Twoje z pewnością były udane i Anetki też. Nie ma to jak trafić w swoje gusta nawzajem.Czapki śliczne i do tego milutkie,a Anielice -anielskie są!Nad bransoletką to i ja muszę się zastanowić:)Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Mam nadzieje Iz, że w Twoje trafiłam ....
      Anioły - cudne !!
      Polecam biżuterię od Dominiki jest fantastyczna :)
      Buziaki

      Usuń
  14. Ale świetna wymianka! Każdy dostał coś niepowtarzalnego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że to wszystko zdolne łapki tworzą :)

      Usuń
  15. Aniołki są super, ale te nożyczki, och!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepieknie sie wymieniłyście ! Same cudeńka :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak przyjemnie, tyle podareczków:))) Bardzo fajne pomysły i gesty, aż miło popatrzeć:)) Twoje czapy Kochana też wymiatają jak zawsze! Fajne te Mikołajki i dla małych i dla dużych sama radocha:))))), jak najwięcej takich dni w kalendarzu:))
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. było fajnie gdyby były częściej :))
      Buziaki :**

      Usuń
  18. Ojeju jakie piękne laleczki! no i te Twoje wyroby:)))) cudo jak dla mnie!:) uściski

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniała wymianka :) Obie strony stworzyły wspaniałe podarki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne prezenty, u nas Mikołaj bardziej na słodko jest, dopiero na Gwiazdkę bardziej szalejemy :) Uwielbiam anielice Anetki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas jakoś tak samo wyszło, ta końcówka roku taka obfita w prezenty, czekałyśmy cały rok ;))

      Usuń
  21. Kurczę, te stempelki podobają mnie się....takie eleganckie...i na dodatek w gustownym pudełku...
    Pozdrawiam wieczorowa porą
    Red

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowna wymianka:)) te anioly sa boskie:)))
    i bransoletki ...ach wzdycham do nich:)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Oluś, ale z Ciebie grzeczna dziewczynka! ;) Piękne te Anieliczki! Ja "nieszyciowa" jestem i wciąż zachodzę w głowę, jak coś tak precyzyjnego uszyć można...? A widać można i to jak pięknie!
    Pozdrawiam i dziękuję! :)
    dominika

    OdpowiedzUsuń

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Dziękuję za Twoje kilka skreślonych słów ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...