niedziela, 2 grudnia 2012

Czapka na zimę z napisem brrrrr



I mamy grudzień ...
Do świąt cztery tygodnie .
Czas na przygotowania, szukanie prezentów ...
 moje dziewczynki w tym roku już dostały swoje mikołajkowe
 ... taki wcześniejszy ten nasz Mikołaj ;))
Bo to bardzo sprecyzowane życzenia były.

Od wczoraj mamy śnieg - niewiele ale zawsze :)
Dziewczynki wybrały się dziś na spacer w celu uwiecznienia pierwszych bieli na dworze i czapki Matyldy.
Do czapki dorobiłam nowy komin - otulacz w odcieniach granatu i brązu.

Oto efekty ...










W następnym wpisie pokażę czapeczkę sowę i małą uroczą modelkę ;)

**********
Jakiś czas temu Kinia obdarowała mnie 


A oto jej pytania:


  1. Gdybyś wygrała w totka to??? pewnie pojechałabym do Meksyku
  2. Ulubiony środek transportu? rower
  3. Najbardziej pamiętne wakacje z dzieciństwa to..?? ............
  4. Ulubiony przedmiot w szkole/na studiach? plastyka
  5. Zapach, który przywołuje dobre wspomnienia? dobrze się kojarzy?? zapach pierożków z serem
  6. Gdybyś miała szansę wybrać miejsce na świecie, w którym chciałabyś mieszkać, byłoby to..? jakiś ciepły kraj ;)
  7. Mijający czas - przeraża czy spokojnie godzisz się z jego upływem? przyjmuje to dość spokojnie ;)
  8. W sytuacji kryzysowej panikujesz czy zachowujesz zimną krew? to zależy...
  9. Kim jesteś z zawodu? i czy w nim pracujesz? hihihi technik żywienia zbiorowego, nie nie pracuję ..;))
  10. Według Ciebie czy lepiej być mamą "udomowioną" czy spełniającą się zawodowo?? I dlaczego? mnie zupełnie nie przeszkadzało bycie udomowioną, tym bardziej ,że i tak zawsze miałam co do roboty ... :) a teraz pracuję i tak dalej mam co robić również w domu :))
  11. Ulubiona książka z dzieciństwa? Dzieci z Bullerbyn

**********

Troszkę spokojnej muzyki na wieczór ...









37 komentarzy:

  1. Co za rewelacyjna czapa!!!!! Jestem absolutnie oczarowana!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czpa jest extra i wyglada na bardzo cieplutką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo fajna włóczka, nie jest gruba a bardzo cieplutka :)

      Usuń
  3. Ale dziś cieplutko u Ciebie:)) A te szwedzkie dzieci, to chyba wszystkim zawróciły w głowie:))
    " kawałek kiełbasy dobrze obsuszonej..." pamiętasz zakupy Lisy? hi,hi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Snow ja znałam całą chyba na pamięć, uwielbiałam ich przygody ... te zakupy, oj aleś mi przypomniała ... już ją widzę jak podskakuje i powtarza te słowa :))

      Usuń
  4. Czapka, komin, zdjęcia, wszystko piękne. Zdolną masz córkę:)))Pozdrawiam serdecznie i udanego tygodnia życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. dzieci z bullerbyn z tymi pomysłami i dziecięcą wyobraźnią czytało się z ogromną sympatią:)))
    Czapa świetna i napis na zimowo nawet:)
    ściskam na dobranoc:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) uwielbiam do dziś tą książkę :)
      Dziękuję i uściski ślę :**

      Usuń
  6. Fantastyczna czapka i tu będę kiedyś miała pytanie, bo mnie nie wychodzi to wrabianie na prosto, ono mi się nie łączy z resztą :(, ale to kiedyś, nie pali się, na razie muszę zrobić sobie i córce tej mniejszej szaliki i czapki, niestety starsza uważa, ze mama robi nie wyjściowe czapy, ona wystawia swój mózg na przemarzanie i tak mi się wydaje że odkąd nie nosi czapki, jakby mniej myślała ;).
    Przepiękne te dwa ostatnie zdjęcia, bardzo lubię takie z zmrożoną kroplą słońca i te suchacizny na Jurze :))).
    Bardzo bym się cieszyła, gdybyśmy kiedyś się spotkały i gdyby Twoja córa zrobiła ten tutorial. Ale by było fajnie. Ale się nie śpieszy. Idą Święta, a ja stoję na drabinie i właśnie zaciągam ściany gipsem w kuchni, i wszystko widzę w ponurych kolorach, czy zdążę i jeszcze zepsułam wczoraj samochód :((.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy jak się spotkamy to wszystko Ci wytłumaczę :))
      Powodzenia przy remoncie i wesołych kolorów wokół :))
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  7. Czapa wygląda świetnie :]

    OdpowiedzUsuń
  8. ale wesolo :P czapka brrrrrrrrrrrrrr ma racje w zime jest brrrrrrrrrrrrrrrr fajny pomysl!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. czapa fantastyczna ,napis super:)u mnie tez spadł snieg :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Och przepiękna czapeczka, zarówno ta, jak i ta z poprzedniego posta z napisem:) są urocze i przede wszystkim oryginalne, na pewno wszyscy na ulicach zazdroszczą Dziewczynom tak pięknych czap:) Pozdrawiam cieplutko, S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihihihi wprowadzamy nowe trendy :) wszyscy na około w pandach a my w napisach ;)))

      Usuń
  11. genialna ta czapeczka!!! :))) hehe fajny ten napis, choć widać, że chyba teraz właśnie nie jest brrrrr:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieplutka to ona jest i odstrasza to brrrrrrrrrrrr ;)))

      Usuń
  12. Kocham "Dzieci z Bullerbyn" całkiem niedawno znowu czytałam, jak młody miał w szkole :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzieci z Bullerbyn wspaniala ksiazka :) a czapka bardzooo mi sie podoba :)moze kiedys sama naucze sie robic na drutach a jak narazie pozostaje mi podzowiac...

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za udział w zabawie :)
    A co do "Dzieci z Bullerbyn" to właśnie czytamy (głównie Tata) Amelce przed snem :)
    Kilka dni temu czytałam jej rozdział o świętach w Bullerbyn i sobie pomyślałam, że byłoby pięknie przeżyć ten okres tak jak jest w książce opisany - bez tej całej komercyjnej otoczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihihi my czytaliśmy naszym Hobbita i teraz się dziwią, że dzieciaki nie znają - bo to ma wejść teraz do kin ;)))
      Święta w Bullerbyn - piękne ....
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Dziękuję za Twoje kilka skreślonych słów ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...