piątek, 28 września 2012

Drewnina decha dla Młodych ... z sercem

Troszkę mnie nie było, ale staram się odwiedzać Wasze blogi ... nie próżnujecie, mnóstwo pomysłów kolorów ....można popaść w kompleksy ;)
Mnie jakaś niemoc dosięgnęła, jakoś tak ciężko się zebrać ... 
Przeziębienie, które mnie dopadło już prawie przegnane .... więc myślę, że kolejne dni będą lepsze.

Dziś dechy, które zrobił mój P. z myślą o kuzynkach, które w ostatnich miesiącach wydały się za mąż.
Pierwsza była Sylwia, ślub odbył się w miesiącu sierpniu i dla Młodych powstała taka decha, jako pierwszy sprzęt domowy do nowej kuchni ;)




I dla Marioli, która ślub miała ostatniej soboty ... wcześniej nie mogłam pokazać, bo wiem że podczytuje ;))
I nie było by niespodzianki :)



Kilka zdjęć z ich ślubu, które robiła Marce.






 A to poznajecie :)
Tak, tak Czarodziejka Al wyczarowała, fajnie zobaczyć coś co zna się z bloga.





***************

I z piątkowej listy taka piosenka ...



Miłych wolnych dni pełnych słońca życzę Wam wszystkim :))


46 komentarzy:

  1. Fajne pomyły z tymi deseczkami, a Twoje serducha to już niezaprzeczalny hicior ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprzęt przydaje się w kuchni nieodzownie ;)))
      Pozdrawiam Ewelinko :)

      Usuń
  2. Fajny pomysł na deskę z przesuniętą rączką , wydaje się być wygodna w użyciu.Bardzo fajny jest ten sęk w serduszku,pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobną troszkę mniejszą, używa się świetnie ;)
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  3. o kurczaki, a to niespodzianka :)

    deseczka bardzo ładna i pewnie sprawiła radość młodej parze !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) niespodziewana niespodzianka ;))
      Myślę, że tak Mario lubi drewniane wyroby :)
      Twoje literki na żywo - super !!

      Usuń
  4. Takie dechy z sercem z pewnością przyniosą szczęście młodym parom :).
    Niemoc i mnie ostatnio ogarnęła, ale wpadł znajomy z BARDZO pilnym zamówieniem i wena, chciał nie chciał, musiała powrócić.
    Pozdrawiam i życzę pogodnego weekendu.
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Kochana, na mnie czekają 4 etui, ale jakoś zebrać się nie mogę ;)))
      Wzajemnie Martuś udanego :)

      Usuń
  5. mniam - a fotka z samochodem, mniam, mniam, pysznie Słońce :)***
    Ślę promyczki do Waszego Raju ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihihi ... jak się okazało był to niejako samochód zastępczy, ale trafiony w 100% - kolorek, marka - śliczniutki i do schrupania ;))
      Łapię je zachłannie ♥
      Buziaki Maryś przesyłam :***

      Usuń
  6. na fotkach widac ze musialo byc klimatycznie i z pomyslem:P
    a takie deski uwazam za bardzo fajny prezent,swietny pamiatka.............buziaki sobotnie wysylam z samego rana:****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... odbieram je Serce wieczorkiem z wielką przyjemnością ...
      Klimatycznie - w starym spichlerzu, pod ruinami starego zamku ...
      Uściski na nadchodzącą niedzielę i sobotni wieczór :**

      Usuń
  7. Wszystkiego najlepszego dla Modej Pary:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny pomysł na prezent :) sama bym się z takiego w dniu ślubu ucieszyła :)
    a autko do ślubu fantastyczne :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł z tymi deskami! ;o)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a tak nam się czasem uda ;)))
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  10. Fajny pomysł na prezent:)
    Zdjęcia i klimacik świetne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu Marce ;)
      Klimacik wyjątkowy :)

      Usuń
  11. Pomysł z deseczkami genialny;)
    Kochana słoneczka i mocy zyczę;))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Deseczki wpadaja w oko, swietne prezenty:)) No i te imiona bardzo fajnie sie prezentuja:))) autko genialne:)
    Buziaczki:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Syrenka robi furorę ;))) kapitalna jest :)
      Buźka :*

      Usuń
  13. Sto lat Młodej Parze! Prezenty- deseczki pięknee!!! Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przekażę, przekażę :)
      Dziękuję w imieniu mojego P.
      Pozdrawiam :))

      Usuń
  14. fajnie, oryginalnie :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia ,a dechy super ,swietny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  16. No to trzeba powtórzyć z okazji jakiejś rocznicy i deseczka się znajdzie ;)))
    Dziękuje serdecznie Kann :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne prezenty dla Młodych - ale mnie zabiła syrenka - śliczny kolor - jajcarski pomysł :) To muszą być fajni ludzie :) Całusy :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe czy Panowie tych Twoich kuzynak będa równie zadowoleni co kuzynki. Wszak taka deska nie tylko do krojenia może służyć ;)
    Napisy ładniutkie. Brawa dla Al.
    Pozdrawiam
    Red

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam, oj tam ... postawić garnek np. można, albo cuś ... ;)))
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  19. Super dechy:))))zdjęcia świetne:) Samochodzik marzenie:) Ja też mam niemoc twórczą, nie przejmuj się:))))pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie notoryczny brak czasu i chęci chyba troszkę też, ale trzeba się w końcu zmobilizować ;)))
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  20. oż Oluś! taka nietypowa decha to wprost idealny prezent ślubny!:) my pamiętam dostaliśmy zestaw drewnianych przyborów kuchennych! przydał się bardzo - wałek szczególnie!!!:D Oluś, piękne fotki Twoje Marce pstryka! I jestem zauroczona pojazdem ślubnym Młodej Pary.... ehhh a wiesz, że my do ślubu białą warszawą pędziliśmy! cudownie było! ten strach czy w końcu odpali jak już ruszaliśmy spod kościoła! oh, ależ się rozmarzyłam....
    całuję:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihihi ja też dostałam taki zestaw - prawie w całości mam do dziś, wałek powiadasz ;)))
      Musiało być pięknie, nasz znajomy ma taką białą Warszawę - oj cudna jest :)
      Buziaki :*

      Usuń
  21. świetny pomysł z ta decha :) a syrenka skradła moje serce ;)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie :)
      Syrenka jest świetna i cały czas na chodzie ;))
      Pozdrawiam

      Usuń
  22. pomysł na prezent od serca - super, i takie malownicze weselicho ;)

    OdpowiedzUsuń

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Dziękuję za Twoje kilka skreślonych słów ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...