środa, 12 grudnia 2012

Kubeczki w sweterkach ....

Jakiś ten czas ostatnio zwariowany ... druty w wolnych chwilach, a że tych chwil mało, wszystko inne musiałam odłożyć.
A miało być tak pięknie, tyle miałam pomysłów na ozdoby świąteczne, jak na razie udało mi się zrobić jedną choineczkę z filcu ... 
Może w ten weekend dam radę ....
U Was tyle śliczności, to chociaż mam gdzie nacieszyć oczy :)

Za to tworzę prezenty dla innych.

Dziś kubeczki w sweterkowych ubrankach, które zamówiła pewna miła Paulina.
Szary i czerwony dla pary i szary z dodatkiem miodu dla niej samej :)

Udało mi się kupić śliczne, białe kubeczki  i pojechały ubrane do Pauliny.




I takim oto sposobem, coś czerwonego u mnie na blogu, hihihi




Zmykam tym razem do etui, bo muszę jeszcze trzy sztuki zrobić, a czas biegnie nieubłaganie ...


*********
Dziś tak akustycznie ...



Bardzo dziękuję za Wasze komentarze, troszkę brakuje mi czasu na odpowiedzi, ale czytam i uśmiecham się do ekranu :)

Zapraszam do udziału w Candy

Miłej reszty tygodnia 


60 komentarzy:

  1. piekne :)
    pocieszam Cie ze u mnie tez czasu brak na wszystko - łącznie z przygotowaniami swiatecznymi :)
    jakos mnie te swieta w tym roku zaskoczyly jak snieg drogowcow ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre Magda ... hihihi mnie też :)))
      zawsze to jakieś pocieszenie, że nie mnie jedną hihihi

      Usuń
  2. Strasznie mi się podobają szydełkowe twory. Sama bym chciała się nauczyć ale brak czasu :)
    Piękne te kubraczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj na ten brak czasu to chyba już wszyscy zapadliśmy ;))

      Usuń
  3. Śliczne! Aż mnie bierze ochota żeby porobić na drutach.

    Pozdrawiam ♥ Pati

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe, jak to mówią "szewc w dziurawych butach chodzi". Iz też narzeka że jeszcze nic dla niej nie zrobiłem na święta. A ubranka dal kubków jak dla mnie pierwsza klasa. Rewelacja. Kolory mi się podobają, wszystkie, bez wyjątku. Z czasem sama wiesz jak bywa. Święta spędzacie w komplecie?Pozdrawiam Cię Olga serdecznie.
    Red

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak to właśnie jest ...hihihi
      Już odliczam dni, za tydzień będziemy w komplecie ... więc mam tydzień na prace ręczne ...;))
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  5. Czerwień z szarym-super:)i ten miód z szarym też ładny:)pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A bo Krysiu ta szarość to ze wszystkim ładnie ;)

      Usuń
  6. świetne te kubraczki, tak w łapki złapać, ten miodowo szary to już w ogołe miodzio:)
    Przyjemnego tworzenia Kochana, jak Cię znam to na pewno same cudeńka powstają:)))
    ściskam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I herbatkę z miodkiem i cytrynką w nim .... ech ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  7. Cudne - też planuję zrobić dwa ocieplacze na prezent - tylko na szydełku - nie mam czasu walczyć z warkoczami :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ożesz! Paulina będzie zachwycona:) ja bym była!
    Oluś powiem Ci, że ślicznie Twojemu blogowi z tą czerwienią:) Nie pokusisz się na czerwone groszki?:> jeszcze nic straconego, jeszcze działam:)
    a i szary z musztardowym wygląda obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paulinko czerwień kusi, ale mnie tak jakoś w błękicie serce utonęło ... hihihi
      Ja właśnie skończyłam , pewnie jutro poleci ....
      Buziaki :**

      Usuń
    2. ojej, ojej, Oluś jeszcze nie, bo ja jestem w tyle, daj mi czas do poniedziałku:)
      u mnie to zawsze wieki trwa:)

      Usuń
  9. Jak pięknie te szarości rozświetliłaś. Nawet zółty, za którym nie przepadam, fajnie wygląda. Cudne kubraczki:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne!!! te pierwsze czerwono szare absolutnie we mnie trafione :-)) Matko kochana to chyba trudne taki sweterek zrobić dla małego kubeczka ;-)) znaczy na mały kubeczek chyba raczej ;-))

    OdpowiedzUsuń
  11. jak slicznie je wykonalas,masz taki talent w raczkach,zawsze mnie zadziwiasz swoimi pracami:P

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ piękne:)
    zaraz ustawię się w kolejce po Cukiereczki, bo piękności tam widzę:)
    Pozdrawiam serdecznie:))
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  13. niech Ci się czas rozciągnie jak z gumy i nich go będzie więcej i więcej :))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maryś robię co mogę, ciągnę i ciągnę ... uciągnąć nie mogę !! :)))

      Usuń
  14. cudne te sweterki na kubeczkach!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne. Wiesz, że je uwielbiam :))))
    :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Matuś, będziemy myśleć o tych wymarzonych ... :)

      Usuń
  16. wyglądają przepięknie z tymi warkoczykami:) ach zdolniacha z Ciebie:)))
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. szaroczerwony komplet jest bomba! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Swietne sweterki! Tak bym chciala znalezc czas na zrobienie podobnych!

    pozdrawiam, xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj na brak czasu chyba cierpimy wszyscy ... niestety ...
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  19. Cudne!!! Swetry na kubki sa rewelacyjne:)pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  20. Ubranka śliczne:) fajne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie trzy bardzo mi się podobają:))Śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Urocze ubranka - kolory piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Łomateńko, jakie urocze. Nie mogę oczu oderwać :)) Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  24. Piekne te kubraczki na kubeczki:))) dobrze, ze jest co robic:))) w swieta kochana pewnie troche odpoczniesz?:)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniałe ocieplacze, na drutach jeszcze nie próbowałam...coś mi chyba nie podchodzą;)
    Kochana odpoczynku życzę;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje szydełkowe - fajniutkie są i z serduszkiem :)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  26. Wyjątkowo śliczne otulacze:)

    OdpowiedzUsuń

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Dziękuję za Twoje kilka skreślonych słów ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...